Kolmen päivän ahmimisputki takana, eilen olin ilman koska ei ole enää rahaa. Olen ruokaholisti. Kun putki tulee päälle, millään ei ole väliä, nyt ei ole rahaa edes tupakkaan. Onneksi on edes kahvia kotona.
Ruokaan menee kaikki rahat aina.
Ja silti hirveä lihomisen pelko takana koko ajan. Vihaan ulkonäköäni - ja rakastan syömistä. Voisin viettää vaikka loppuelämäni linnoittautuneena kotiini ruoan kera, ei tarvitsisi tehdä muuta kuin syödä.
Ei tämä ole elämää.
Saan itseni kasaan aina sen verran, että pystyn selviytymään arjesta ihan ok:sti, mutta ehkä tulee se päivä, jolloin luovutan vain...ja annan itseni syödä ja lihoa muodottomaksi niin etten kehtaa enää liikkua edes lähikaupassa.
Tämä on kamalaa. En pysty pitämään itseäni kurissa. Paha olo kaikkoaa ahmimalla...te tiedätte mistä puhun. Mitä ruoka voi tehdä, miten hyvän olon se tekee.
En halua kuolla, en halua elää elämääni näin, mutta en tiedä miten auttaisin itseäni. Pelkään liikaa kaikkea. En osaa enää olla normaali ihminen.
Tämä on kamalaa...
loser_
1
271
Vastaukset
- semmostaa
Jep, sama täällä. Onneks hankin stnan kalliin kuntosalijäsenyyden mihin kuuluu sali, jumpat ja uimahalli! Se motivoi ees vähän terveellisempään elämään, etten jää kotiin syömään kaikkea paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819