LOLAN JUONTO :D

*(((*

Voi hyvä luoja " NYTTEN SITTEN" ja muuta töksähtelevää.
Edelleen ihan tavallisen mulattitytön näköinen, paitsi että lihonut.

24

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut vanhempi
      • tollolollo

Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!

• lykke li
        tollolollo kirjoitti:

Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!

Mutta temperamentilla ei saa perustella huonoa käytöstä. Se pitää tuomita.

• Sölököttäjä

Kiva äitiysmekko päällä.

Pukeutuu vähintään yhtä eroottisesti kun mun mummo tai Vappu Pimiä.

Glamour huipussaan. Ja sössötys kukoistaa.

• THE QUEEN

Lolan juonto oli viehkeää ja pienten kömmähdysten kera todella luonnekasta.

Oli mukava katsoa naista lavalla näiden lanteettomien poikatyttöjen vieressä. Oikea naiskauneus löytyykin varmasti missiorganisaation taustajoukoista eikä näistä huomionhakuisista raakileista.

• color-is-beauty

Katkera, kuiva ja harvahiuksinen suomalainen nainen äänessä? Ikä.. veikkaan 40-50 v.

Vois sua :(

• voi lola

Kun leikimme juontajaa 6v. vuotiaina, sanoimme " nytten siten" ,jo silloin se nauratti.
      " ikuinen missityrkky"

• STYLISTI-2011

Juonnosta jäi päällimmäiseksi väkinäinen vääntö. EI HYVÄ.

• ihan sama

Sama fiilis jäi. Ei Lola nyt mikään juontaja olekaan, vaa EX- missi, vuodelta -jotain

• Hyvä Lola

Kauniimpi ku ne kymmenen missiä. Juonto sujuvaa ja luontevaa. Parempi ku esim. Jussi gaalan juontanut Lorenz Backman tai hirveän huonot urheilu gaalan juontajat

Lola on vähän sorakielinen, se aiheuttaa pienen puhevian, Mua se ei häiritse, korvaa sen muilla ominaisuuksilla.

Ihan mallikas esitys.Paras viimeaikaisista gaalojen juontajista.

• Leo.

Lolalle täys kymppi.

• Lola fani.

Positiivinen esitys Lolalta.

Missikisat juonnetaan organisaation määräämällä kaavalla, Juontajalla ei ole paljon omaa vapautta olla oma itsensä. Siihen nähden hyvä esitys.

Jos joku löytää arvostelemista, haukkukoon tuota missi organisaatiota.

• juonto joka tunti

Ei väliä, ne olivat VAIN missikisan juonnot. Kuka hyvänsä olis osannut sanoa tuon verran, siis aivan kuka vaan, joka on normaalissa asiakaspalvelussa.

• Juontopesti

Kyllä Lola on arvonsa tunteva.Ei ainakaan alemmuuskopleksista ole pelkoa.Mutta mielummin olisin nähnyt juontamassa raadissa istuneen ex-missin todella kauniin Mira Salon.Lolaa on näkynyt liikaa jo juontohommissa.

• Nuori uros sonni

Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.

Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!

Hyvin meni.

• Tii-Tii
        Nuori uros sonni kirjoitti:

Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.

Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!

Hyvin meni.

Samaa mieltä. Lolaa enemmän töllöön ja nuo tönkköjuontajat kuten Pimiä, Pääskysaari und comp. pois taustajoukkoihin. Lolalle vois antaa oman ohjelman, saatais meillekin ihan oma ihana Tyra Banks.

Hyvä LOla!

• Lola on tyrkky

Ihanko Lola itse nuo kirjoitit? Eikö kiinteistöala olutkaan sun juttu, ja pitäisi saada nama telkkuun?

• Shinny

MIksi olet niin kateellinen toiselle? En usko, että Lolalla on aikaa kirjoitella täällä, toisin kuin katkerilla harmaavarpusilla, jotka eivät kestä toisen menestystä.

Olen itse Lolan ikäinen, enkä mikään kaunotar, mutta osaan silti iloita toisen hyvästä persoonasta ja näyttävästä ulkoasusta, ja siitä, että tämä vielä käyttää niitä oikein.

Lola on aito, mitä ei voi sanoa monesta tv-esiintyjästä.

• näin o

Lola oli yks fiasko.

• Eiku.

Missien taso se fiako oli.

Onnex Lola pelasti ohjelman.

• Junttila

Vaan Suomessa voi puhevikanen elättää itsensä juontajana!

• Fanit

Ja Suomessa voi ärrä vikainen päästä, jopa presidentiksi asti, joka pitää televisiossa uudenvuoden puheen ja keskustelee mediassa toimittajien kanssa.
        -Kukako?

Presidentti Tarja Halonen. Eikä kukaan ei ole koskaan valittanut.

Mielestäni Lola oli LOISTAVA.

• Savon mies

Minulla onnii ulukohuussin seinättii piällystetty Lolan uimapukukuvilla.

• j k

ninkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6849
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3986
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1938
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1876
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1436
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe