Voi hyvä luoja " NYTTEN SITTEN" ja muuta töksähtelevää.
Edelleen ihan tavallisen mulattitytön näköinen, paitsi että lihonut.
LOLAN JUONTO :D
24
291
Vastaukset
- huolestunut vanhempi
Tulevaisuus on tässä. Lihominen on rodullinen ongelma nuissa piireissä.
http://theadventureofmotherhood.files.wordpress.com/2010/07/619200822754pm_delusion_fat_people.jpg- tollolollo
Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!
- lykke li
tollolollo kirjoitti:
Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!
Mutta temperamentilla ei saa perustella huonoa käytöstä. Se pitää tuomita.
- Sölököttäjä
Kiva äitiysmekko päällä.
Pukeutuu vähintään yhtä eroottisesti kun mun mummo tai Vappu Pimiä.
Glamour huipussaan. Ja sössötys kukoistaa. - THE QUEEN
Lolan juonto oli viehkeää ja pienten kömmähdysten kera todella luonnekasta.
Oli mukava katsoa naista lavalla näiden lanteettomien poikatyttöjen vieressä. Oikea naiskauneus löytyykin varmasti missiorganisaation taustajoukoista eikä näistä huomionhakuisista raakileista. - color-is-beauty
Katkera, kuiva ja harvahiuksinen suomalainen nainen äänessä? Ikä.. veikkaan 40-50 v.
Vois sua :( - voi lola
Kun leikimme juontajaa 6v. vuotiaina, sanoimme " nytten siten" ,jo silloin se nauratti.
" ikuinen missityrkky" - STYLISTI-2011
Juonnosta jäi päällimmäiseksi väkinäinen vääntö. EI HYVÄ.
- ihan sama
Sama fiilis jäi. Ei Lola nyt mikään juontaja olekaan, vaa EX- missi, vuodelta -jotain
- Hyvä Lola
Kauniimpi ku ne kymmenen missiä. Juonto sujuvaa ja luontevaa. Parempi ku esim. Jussi gaalan juontanut Lorenz Backman tai hirveän huonot urheilu gaalan juontajat
Lola on vähän sorakielinen, se aiheuttaa pienen puhevian, Mua se ei häiritse, korvaa sen muilla ominaisuuksilla.
Ihan mallikas esitys.Paras viimeaikaisista gaalojen juontajista.
- Leo.
Lolalle täys kymppi.
- Lola fani.
Positiivinen esitys Lolalta.
Missikisat juonnetaan organisaation määräämällä kaavalla, Juontajalla ei ole paljon omaa vapautta olla oma itsensä. Siihen nähden hyvä esitys.
Jos joku löytää arvostelemista, haukkukoon tuota missi organisaatiota.
- juonto joka tunti
Ei väliä, ne olivat VAIN missikisan juonnot. Kuka hyvänsä olis osannut sanoa tuon verran, siis aivan kuka vaan, joka on normaalissa asiakaspalvelussa.
- Juontopesti
Kyllä Lola on arvonsa tunteva.Ei ainakaan alemmuuskopleksista ole pelkoa.Mutta mielummin olisin nähnyt juontamassa raadissa istuneen ex-missin todella kauniin Mira Salon.Lolaa on näkynyt liikaa jo juontohommissa.
- Nuori uros sonni
Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.
Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!
Hyvin meni. - Tii-Tii
Nuori uros sonni kirjoitti:
Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.
Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!
Hyvin meni.Samaa mieltä. Lolaa enemmän töllöön ja nuo tönkköjuontajat kuten Pimiä, Pääskysaari und comp. pois taustajoukkoihin. Lolalle vois antaa oman ohjelman, saatais meillekin ihan oma ihana Tyra Banks.
Hyvä LOla!
- Lola on tyrkky
Ihanko Lola itse nuo kirjoitit? Eikö kiinteistöala olutkaan sun juttu, ja pitäisi saada nama telkkuun?
- Shinny
MIksi olet niin kateellinen toiselle? En usko, että Lolalla on aikaa kirjoitella täällä, toisin kuin katkerilla harmaavarpusilla, jotka eivät kestä toisen menestystä.
Olen itse Lolan ikäinen, enkä mikään kaunotar, mutta osaan silti iloita toisen hyvästä persoonasta ja näyttävästä ulkoasusta, ja siitä, että tämä vielä käyttää niitä oikein.
Lola on aito, mitä ei voi sanoa monesta tv-esiintyjästä.
- näin o
Lola oli yks fiasko.
- Eiku.
Missien taso se fiako oli.
Onnex Lola pelasti ohjelman. - Junttila
Vaan Suomessa voi puhevikanen elättää itsensä juontajana!
- Fanit
Ja Suomessa voi ärrä vikainen päästä, jopa presidentiksi asti, joka pitää televisiossa uudenvuoden puheen ja keskustelee mediassa toimittajien kanssa.
-Kukako?
Presidentti Tarja Halonen. Eikä kukaan ei ole koskaan valittanut.
Mielestäni Lola oli LOISTAVA.
- Savon mies
Minulla onnii ulukohuussin seinättii piällystetty Lolan uimapukukuvilla.
- j k
ninkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947