LOLAN JUONTO :D

*(((*

Voi hyvä luoja " NYTTEN SITTEN" ja muuta töksähtelevää.
Edelleen ihan tavallisen mulattitytön näköinen, paitsi että lihonut.

24

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut vanhempi
      • tollolollo

        Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!


      • lykke li
        tollolollo kirjoitti:

        Lolan juonnot on huonontuneet!? ja Pettymys oli kun missi valittiin! ei haittaa oliko se sitten musta tai valkoinen! mut ei kaunein! ja mitä hemmetin rasistista siinä on? kun sanotaan et on taustaltaan muualta ja tempperamenttia löytyy!! sehän on ihan todistettu juttu!! itse olen muualta kotoisin ja neekeriksi kin kutsuttu! ei haittaa pätkääkään! eikä kukaan tuu sanomaan jos sanon et suomineidot on taustaltaan rauhallisempia kuin jotkut muut??? Lolan kommentit on siis todella outoja!

        Mutta temperamentilla ei saa perustella huonoa käytöstä. Se pitää tuomita.


    • Sölököttäjä

      Kiva äitiysmekko päällä.

      Pukeutuu vähintään yhtä eroottisesti kun mun mummo tai Vappu Pimiä.

      Glamour huipussaan. Ja sössötys kukoistaa.

    • THE QUEEN

      Lolan juonto oli viehkeää ja pienten kömmähdysten kera todella luonnekasta.

      Oli mukava katsoa naista lavalla näiden lanteettomien poikatyttöjen vieressä. Oikea naiskauneus löytyykin varmasti missiorganisaation taustajoukoista eikä näistä huomionhakuisista raakileista.

    • color-is-beauty

      Katkera, kuiva ja harvahiuksinen suomalainen nainen äänessä? Ikä.. veikkaan 40-50 v.

      Vois sua :(

    • voi lola

      Kun leikimme juontajaa 6v. vuotiaina, sanoimme " nytten siten" ,jo silloin se nauratti.
      " ikuinen missityrkky"

    • STYLISTI-2011

      Juonnosta jäi päällimmäiseksi väkinäinen vääntö. EI HYVÄ.

    • ihan sama

      Sama fiilis jäi. Ei Lola nyt mikään juontaja olekaan, vaa EX- missi, vuodelta -jotain

      • Hyvä Lola

        Kauniimpi ku ne kymmenen missiä. Juonto sujuvaa ja luontevaa. Parempi ku esim. Jussi gaalan juontanut Lorenz Backman tai hirveän huonot urheilu gaalan juontajat

        Lola on vähän sorakielinen, se aiheuttaa pienen puhevian, Mua se ei häiritse, korvaa sen muilla ominaisuuksilla.

        Ihan mallikas esitys.Paras viimeaikaisista gaalojen juontajista.


    • Leo.

      Lolalle täys kymppi.

      • Lola fani.

        Positiivinen esitys Lolalta.

        Missikisat juonnetaan organisaation määräämällä kaavalla, Juontajalla ei ole paljon omaa vapautta olla oma itsensä. Siihen nähden hyvä esitys.

        Jos joku löytää arvostelemista, haukkukoon tuota missi organisaatiota.


    • juonto joka tunti

      Ei väliä, ne olivat VAIN missikisan juonnot. Kuka hyvänsä olis osannut sanoa tuon verran, siis aivan kuka vaan, joka on normaalissa asiakaspalvelussa.

    • Juontopesti

      Kyllä Lola on arvonsa tunteva.Ei ainakaan alemmuuskopleksista ole pelkoa.Mutta mielummin olisin nähnyt juontamassa raadissa istuneen ex-missin todella kauniin Mira Salon.Lolaa on näkynyt liikaa jo juontohommissa.

      • Nuori uros sonni

        Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.

        Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!

        Hyvin meni.


      • Tii-Tii
        Nuori uros sonni kirjoitti:

        Lolaa ei nää koskaan liikaa telkussa. Kiva edes tästäkin herkusta.

        Kiitos niille, jotka päätti juontaja valinnasta tänä vuonna ottaa Lola miss Suomi kisoihin. Tänks!!!

        Hyvin meni.

        Samaa mieltä. Lolaa enemmän töllöön ja nuo tönkköjuontajat kuten Pimiä, Pääskysaari und comp. pois taustajoukkoihin. Lolalle vois antaa oman ohjelman, saatais meillekin ihan oma ihana Tyra Banks.

        Hyvä LOla!


    • Lola on tyrkky

      Ihanko Lola itse nuo kirjoitit? Eikö kiinteistöala olutkaan sun juttu, ja pitäisi saada nama telkkuun?

      • Shinny

        MIksi olet niin kateellinen toiselle? En usko, että Lolalla on aikaa kirjoitella täällä, toisin kuin katkerilla harmaavarpusilla, jotka eivät kestä toisen menestystä.

        Olen itse Lolan ikäinen, enkä mikään kaunotar, mutta osaan silti iloita toisen hyvästä persoonasta ja näyttävästä ulkoasusta, ja siitä, että tämä vielä käyttää niitä oikein.

        Lola on aito, mitä ei voi sanoa monesta tv-esiintyjästä.


    • näin o

      Lola oli yks fiasko.

    • Eiku.

      Missien taso se fiako oli.

      Onnex Lola pelasti ohjelman.

    • Junttila

      Vaan Suomessa voi puhevikanen elättää itsensä juontajana!

      • Fanit

        Ja Suomessa voi ärrä vikainen päästä, jopa presidentiksi asti, joka pitää televisiossa uudenvuoden puheen ja keskustelee mediassa toimittajien kanssa.
        -Kukako?

        Presidentti Tarja Halonen. Eikä kukaan ei ole koskaan valittanut.

        Mielestäni Lola oli LOISTAVA.


    • Savon mies

      Minulla onnii ulukohuussin seinättii piällystetty Lolan uimapukukuvilla.

    • j k

      ninkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe