Specsavers

Silmälasien käyttäjä

Kertokaahan millaisia kokemuksia on käynnistä Specsaversilla silmälasiasioissa? Itse olen tähän asti käynyt muualla asiakkaana ja olisin halukas kuulemaan kommentteja.

27

4521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Specksok

Ostin Speckiltä juuri kolmet lasit. Progressiiviset. Säästin Instruun verrattuna melkein 800 €uroa. Ostin Instrusta edelliset ja nyt huomasin että löin silloin käteni packaan. Hyvät pokat ja hyvä palvelu.

• millä kadulla

Missä liikkeessä kävit?

• Kossu Kolehmainen

Ihan romut oli Specsaversin kakkulat. Pinnotteet hajoili linsseistä ja pokista. Niin ja hinta oli yli 600€. Em enää astu samaan puljuun toistamiseen.

• Ihmeteltävää

Samankaltaisen tarinan kuulin kaveriltani kuin yllä.

Samoin myös naapurinikin kertoi, että hänen veljensä oli saanut huonot linssit. Ei tehnyt mitään.

Miksi tuollainen firma voi olla markkinoilla, että myydään epäkuranttia tavaraa?

• mainosrillity

Vaimolle tilattiin kakkulat ja ne tuli jostain fitun portugalista, kesti useamman viikon saada.

• §§§§§

Ei kannata ostaa.... linssit on .. mitä on. Optinen laatu huonoa. Kehykset vanhanaikaisia.
      Meidän perhe käyttää silmäaseman palveluja. Hyodynnämme näin boonukset....

• Harmittaa paljon

Kävin kerran asiakkaana, että ostan lasit. No, eipä enää tarvitse poiketa Specsaversille. Palvelu hyvin epäasiallista ja lasit eivät sopineet lainkaan. Hukkaan meni nekin rahat.

• Pettynyt myös

Joo, ei tosiaan enää koskaan Specsaversille.

• §§§§§

Köyhät luulee säästävänsä, kun joku houkuttelee halvalla. No..ei kaljakansa tarvitse muotilaseissa kulkea.
      Silmäasema on paras....

Boonustelkaa myös te vähävaraiset...

• Huonoa mainosta

Juttelee kenen kanssa vaan, aina tuntuu olevan huonoja kokemuksia Specsaversista. Jos huono ostos ei ole itselle sattunut, niin ainakin sitten sukulaiselle tai kaverille. MInullakin on nyt jo monta naapuria pettynyt ko. firmaan.

• Ei hyvä

Ei kovin kivaa luettavaa

• pöllöpöö.

Yrjönkadun Specsaversissa kävin viime kesänä ja sain edukkaat lasit (kahdet "halpis"lasit yksien hinnalla) ja hyvin on joka päiväisessä käytössä pelannut, ei ole mitään valittamista ollut, ihan samaa luokkaa kuin aiemmat "kalliit" lasit, jotka sitten parin kivilattialle tippumisen jälkeen meni vaihtoon (ei sillä että nääkään kivilattialle kestäis tippua).
      Ja oikein mukava neitonen oli siellä tiskillä ja sovituksessa. Ja toimitusaika laseilla sovituksesta/tilaushetkestä siihen että ne sai hakea oli joku perus kaksi viikkoa.
      Jokaisella on oma mielipiteensä, mutta täällä kun oli niin negatiivista, niin piti kertoa toisenkinlainen puoli. :)

• pöllöpöö.

Ja lisätään vielä sen verran, että kun toiset laseista painoi jonkun verran tohon kalloon korvan takana, niin kävin siellä virittämässä ne lasit paria viikkoa myöhemmin, niin hyvin sujui sekin, nopeaa toimintaa ja täydellisesti istuvat lasit niistäkin sitten nopeasti saatiin eikä maksanut mitään.

• Leijona
        pöllöpöö. kirjoitti:

Ja lisätään vielä sen verran, että kun toiset laseista painoi jonkun verran tohon kalloon korvan takana, niin kävin siellä virittämässä ne lasit paria viikkoa myöhemmin, niin hyvin sujui sekin, nopeaa toimintaa ja täydellisesti istuvat lasit niistäkin sitten nopeasti saatiin eikä maksanut mitään.

Minulle ei ole kokemuksia Specksaverisista, mutta ihmetteln sitä että miten merkkikehykset olisivat siellä laadultaan huonommat kuin muualla. Olen aiemmin hankkinut Tiger of Swedenin kehykset muualta ja samoja kehyksiä on SS edullisemmin. Hintako niistä tekee huonommat, vaikka kyseessä on sama tuote? Linsseinä käytetään Pentaxin linssejä joita käytetään myös kameroissa ja arvioidaan erittäin laadukkaiksi. Myös Pentaxin lääketieteellinen tuotevalikoima kattaa tähystimet, laser-optiikka, teleskoopit, kiikarit, valvontakamerat ja erilaisia mittausvälineitä. Miten tuotteet muuttuvat SS käytössä huonoiksi? Jos linssit hiotaan esim englannissa tai portugalissa niin onko ajatuksena ettei siellä osata niitä hioa, eikö ulkomaalaiset tarvitse yhtä hyviä linssinhiontoja kuin suomalaiset. Voiko joku todella kertoa mihin Specksaverisin huonous perustuu, vai onko kyseessä taas joku urbaani legenda? Olen itse saanut Instrusta aivan väärin tehdyt linssit, joten sutta tulee kaikista liikkeistä jos huono säkä käy.

• Moniteholasit

Vuosi sitten hankin lasit yrjönkadun liikkeestä,olen ollut tosi pettynyt laatuun ,mistä aineesta linssit tehty ,näen paljon huonommin kuin edellisillä laseilla,likaantuu paljon herkemmin ,sangat tunttu löystyvän jatkuvasti ja parinkuukauden päästä irtosi ruuvi sangasta ja mitenkähän oli tarjouksen laita ,kahdet lasit yhden hinnalla.Ei ainakaan meikäläinen saanut kuin lukulasit toisena ja nekin maksoi 25e,tosi huijausta,joku nainen oli kassalla ennen mua ja jätti lasit ottamatta kun oli luullut että saa kahdet,siinä sitten myyjä selitteli että asiakas oli käsittänyt väärin,ei mielestäni ollut mitään väärinkäsitystä,niin olin minäkin asian ymmärtänyt.En asioitse toisten,mulle riitti yksi kerta.

• Ei enää SS:iin

Ihan sama mistä Porin SS liikkeestä on lasinsa ostanut; samaa lafkaa kaikki, samoin kuin taitaa olla vielä Noormarkunkin piste.

Jos Instrussa on saanut "väärät" lasit, niin ainakin siellä on takuu pelannut. Kaveri kävi juuri silmälääkärillä ja ekat pokat meni vaihtoon (ekat linssit aiheutti päänsärkyä yms.). Instrun toiset olivatkin sitten sopivat kaikin puolin. Eikä yhtään irvistelty asiakkaalle eikä katsottu nenävartta pitkin.

On ollut hyvä kuulla, että ei se SS asiakaspalvelu ole muillakaan täysin mallikkaasti sujunut. Tämän päivän asiakas haluaa rahallaan vastinetta sekä myös asiallista palvelua ja siihen hänellä tosiaan on oikeutensa.

• laseja ollu ja menny...

pari vuotta sitte hommasin kahdet "yksien hinnalla". Lasit kestäny, mutta palvelu heikoimmasta päästä mitä olen koskaan missään optikkoliikkeessä saanut.
      Ja se mitä silmäasemaan verrannu, niin sa:lle en enää menee, kahdesti erehtynyt, kun en ensimmäisestä käynnistä oppinu, molemmat lasit alle puolessa vuodessa käyttökelvottomat ja olivat ns. merkkilasit tosin takuu korvas, mutta niillä hinnoilla pitäs silti kestää ja ne bonukset ei korvaa edes sitä välirahaa millä ostaa lasit Nisseniltä ja saa vielä arskatki.
      Specki ja s.asema on meillä boikotis.

• H. Hartikainen

Minä ainakin hankin jatkossakin silmälasini Saksasta ja Ruotsista...varsinkin kun Specsavers mainostaa tatuointia...härskiä ja ala-arvoista kuvaa antava!

• En ihmettele

Eikö Noormarkussa ole enää Specsaversia?

• ayu

Ihmettelen tätä valituksen määrää. Itse kävin tänä vuonna ensimmäistä kertaa specsaversillä, sain hyvää palvelua ja kahdet pokat yksien hinnalla, maksoin 200e vähemmän kuin kaksi vuotta sitten yksistä laseista paikallisella optikolla. Lasit ovat ihan yhtä korkealaatuisia kuin muista liikkeistä aikaisemmin ostamani.

• tyytyväinen

Vuosi sitten hain lasit yrjönkadulta, hyvä palvelu ja hyvin ovat lasit kestäneet ja mä en oo mitenkään kauheen varovainen noiden lasien kanssa millon ne on hukassa, laukussa ilman koteloa, joku istuu niiden päällä. Omana kokemuksena olen ollut tyytyväinen, ei ole täytynyt käydä säätämässä eikä linsseissä naarmuja.

• KULKKU_

Mä olen vallan käynyt nissenillä.
      Yks tehot ja arskat vahvuuksilla yht.65€ ja sitten otin lukulasit erikseen niin 35€.
      Sitten hain monitehot 115€

• Tyytyväinen

Vain hyvää sanottavaa. Useammat lasit yrjönkadun ja antinkadun liikkeestä ostanut.

• Pwttynyt

Ensimmäisellä kerralla kaikki oli ihan ok. Nyt kun pari vuotta myöhemmin kävin ostamassa laseja niin kehykset olivat tarjouksessa, mutta niistä tulikin kuitenkin kalliimmat, kuin normaalihintaisena olisivat olleet. Myös palvelu yrjönkadun liikkeessä oli niin huonoa, että jäi vain paha maku suuhun. Ensi kerralla löydän lasini muualta ja näöntarkastustakaan en specsaversilla suorita, koska lasit pitäisi ostaa sieltä sen jälkeen. Tuli huijattu olo.

• kaukoputkilasi

Helevetin isolla tarjoushinta esillä jokapuolella.Kun menet paikanpäälle huomaat että se koskeekin vain jotain kekkostyylisiä sankoja ja neljä kiloa painavia linssejä.Halutessasi kevyemmät linssit ja sellaiset pokat joiden kanssa kehtaa kulkea ulkosalla maksatkin sitten moninkertaisen hinnan.Ostimme sieltä kerran lasit ja toimitus kesti viikkokaupalla koska valmistus oli jossain helvetin kaukana olevassa maassa.

Ostin kaukoidän maasta lomamatkalla 100€ hinnalla KOLMET silmälasit haluamillani sangoilla.Yhdet otin aurinkolaseina vahvuuksilla.Olivat valmiina 2 tunnin sisällä maksusta koska valmistettiin samassa liikkeessä.Suomessa maksaa silmälasit tähtitieteellisiä hintoja.Ennen melkein kannattaisi käydä laserleikkauksessa ja päästä eroon laseista lopullisesti.

Paljonkohan maksaa virossa silmälasit? Tuli vaan mieleen kun sieltä viinaa kantaa vois samalla hakea uudet lasit jos on halpaa.. onko jollakulla tietoa hinnoista?

• hintalaatu

Olen ollut tyytyväinen saamiini laseihin,kolmet olen sieltä hakeneet ja tyytyväinen.
      Voi olla että jos olisin sijoittanut laseihin 500euroa enemmän niin olisin saanut paremmat joita olisin pitänyt 10vuotta mutta nyt ostan lasit joka vuosi.

• Anonyymi

Jätettiin pari viikkoa sitten silmälasit korjaukseen Porin liikkeeseen , sanka rikki ! Sanoivat että menee MUUTAMA päivä ja soitetaan kun on valmiit ! Soitin parin viikon päästä ja kysyin tilannetta ! Ei saa korjattua ja sitä varten ei ilmoitettu ! VOI VITTU , ei viitsitä ilmoittaa mitään ! Saisi mennä konkurssiin tommoiset mitään tekemättömät liikkeet !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe