Olen tapaillut erästä miestä (28v) vasta vähän aikaan, eli emme vielä ns. seurustele, mutta pidän hänestä erittäin paljon ja hän tuntuu tällä hetkellä tärkeältä. Haluan antaa hänelle jotain ystävänpäivän kunniaksi, mutta pää lyö tyhjää! En kuitenkaan todellakaan halua antaa mitään yliromanttista, ällönsöpöjä sydänsydänsydän juttuja, vaan jotain yksinkertaista, miehekästä, muttei kovin tavallista (tyyliin joku kravatti/ruuvimeisseli jne..).
Hyviä ideoita kellään?
Mitä ystävänpäivälahjaksi miehelle?
Tyhjäpää...
7
487
Vastaukset
- 19+8
Miks vaivautua?! Ei ystävänpäivä merkkaa miehille mitään, eikä nekään osta naisilleen mitään sillon.
- Nahka pää
Osta hänelle hiustenleikkuu Pekan puolisolta. Huumoria peliin.
Heh.. minä annoin rakkaalle kamulleni MIESTEN huulirasvan ja lakukiekon. Joululahjaksi hän sai MIESTEN silmänympärysvoiteen ja pussillisen lempparikarkkiaan eli sekoitus pätkittyä metrilakua. Pieniä juttuja, mutta jotain mistä hän tykkää.
- ehdotan
mitä jos menisitte yhdessä syömään.
- Kylmäsen usko
Ystävänpäiväpimppiä tietty.
- Seljanka
Anna hänelle erilainen päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722