Haluaisin ladata Pokemon Fire Red Omegan tietokoneelle, mutta en tajua miten se tehdään. Olen yrittänyt itse pari kertaa, mutta ei ole toiminut. Joten antaisitteko ohjeita ja nettisivuja. Olisin hyvin kiitollinen avusta :)
Auttaisitteko vähän
1
168
Vastaukset
- Korvakalkkuna
Noh... Täältä sen saa:
http://4megaupload.com/download/fire-red-omega-zip-6274362.html
Toimi tällä nettisivulla näin:
1. Kirjoita siihen paksuun valkoiseen palkkiin sen vieressä näkyvät kirjaimet tai numerot mitä siinä on, ja paina sitten sitä oranssia lataus-nuolta siinä vieressä.
2. Sen jälkeen paina isoa vihreää linkkiä!
3. Joudut toiselle sivulle, missä lukee isolla DOWNLOAD sinisellä pohjalla.
Paina sitä niin peli on sinun hetkessä.
Muista että tarvitset emulaattorin joka pyörittää peliä:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/gameboy/
Lataa joku noista, itselläni on se ylin, Visual Boy Advance, ja toimii moitteettomasti :)
Toivottavasti auttoi! Edes vähäsen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111338
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740