Vanha kone sanoi itsensä irti eikä siinä olevaa windowsia nähtävästi pysty asentamaan toiseen koneeseen. Käytössä on mäkki ja tarvisin windowsia myös kouluasioiden hoitoon. Olisiko kenelläkään heittää linkkiä toimivaan lataukseen (sisältäen serialit) tai vaihtoehtoisesti pelkkää serialia XP:n OEM versioon?
Mistä Windows 7 tai xp?
4
199
Vastaukset
- ....................
Joo ei parane noita modattuna winskoja käyttää. Vaihtakaa suosiolla linuxiin.
- reijo_O
Näin on ,itellänikin vanhassa pöytäkoneessa oli xp joka jo pitemmän aikaa takkusi
pitikin viedä kierrätykseen koska muute rauta oli ok.
Latasin netistä linux ubuntun ja asensin niin tuli kuin uusi kone. Kaikki toimii hienosti onneksi en laittanu kierrätykseen :)
On mulla lähes kaikki win versiot ollu ja on win7 edelleen kannettavassa joten en
minkään käyttöjärjestelmän fani ole. - ...
Miksei mäkki kelpaa?
Jos tarvitset siihen tekstinkäsittelyä, taulukkolaskentaa ja ohjelman kalvosulkeisiin niin etsi netistä vapaasti saatavia ja ilmaisia ohjelmia, kuten Open Office tai Neo Office. Kuvan käsittelyn löytyy varmana joku Gimp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247