Hei voiko kissalle antaa tietyn määrän kinkkua? Olen lukenut että ei ole suositeltavaa antaa mutta kun kissani himoitsee sitä kinkkua yli kaiken ja tulee mouruamaan sitä vaikka kissan vatsa täynnä jos leivän päältä huomaa esim.
Elikkä saako antaa kissalle kinkkua ja paljon max.?
Kissalle kinkkua
wdwdwdw
2
445
Vastaukset 2
- vuosia annettu
Omat kissani saavat 1-2 siivua päivittäin. Ikäjakauma 3-20 vuotta ja terveitä ovat. Ikänsä syöneet herkkupalana palvikinkkua tai kalkkunaleikettä.
- oui oiu åoij åoi
Voi, mutta ei paljoa. Kissat eivät tarvitse suolaa, liiasta suolasta tulee sitten ruuansulatusvaivoja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479