barbin jalan uudelleen kiinnitys

desperate housewife

Hei! Millä ihmeen keinolla saan barbien jalan takaisin kiinni vartaloo? "pidike" on murtunut, ja nukke pitäisi saada korjattua. Apua!

2

2325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hth**

Tuohon kiinnistykohtaan kohdistuu niin paljon vääntöä, että liimaus tuskin toimii, vaikka löytäisit sellaisen liiman, joka napakasti pysyy tuollaisessa "rasvaisessa" muovissa, josta barbiet tehdään (itse kokeilisin Locktiten Plastix-liimaa, en tiedä mistä sitä Suomessa saa). Jos saat muovia porattua niin, että liiman lisäksi niveleen tulee tappiliitos, liitoksella on jokin mahdollisuus kestää.

Ainoa varma tapa korjata nukke on käyttää "elintenluovuttajaa", eli jotain toista nukkea - voit vaikka kirpparilta yms. metsästää jonkin muuten huonokuntoisen barbien, jolta voit ottaa jalan. Jalkojen irrotus ja takaisinlaitto sujuu helpoiten, kun pehmennät vinyylin ensin noin puolen minuutin ajan kuumassa vedessä.

• Anonyymi

Jalka murtuu usein niin että rungosta irtoaa jalan nupin mukaan osa joka siinä jalan nupissa ”pyörii”. Siitä näkee noin neliösentin aukosta sitten nuken sisään……
      Eli runko on rikki eikö jalka. Tämä ”rungosta irronnut” osa ei ainakaan minulla olevassa mallissa ole edes tehtaallakaan valettu ympäriinsä kiinni vaan yhdestä reunastaan.
      Kokeilen liimausta….

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe