Kannattaako kokeilla?

:)

Joo eli siis oon 17-vuotias ja oon joskus about 10 vuotta sitte laskenu laudalla (olin silloin hiihtokoulun kautta opettelemassa lautailua) ja olin silloin Paljakassa ja siellä on sellainen tosi pieni lasten mäki jossa on sellaset hissit jonka oikeeta nimee en tiiä mut vähän niinku ankkurit mutta yhelle hengelle ja kaikki muu meni sillon hyvin mutta se hissi tuotti vaikeuksia joten joutuin aina juokseen sen mäen ylös ku se opettaja ei enää jaksanu yrittää sitä hissiä.. joten pointti on nyt tämä, haluaisin hiihtolomalla kun ollaan menossa isän kans laskeen niin laskea laudalla, mutta ne hissit pelottaa että mitä jos en pääsekkää niihin ja sitte turhaa maksanu kaikki vuokravarusteet ym, niin ja ollaan tosiaan menossa Rukalle joten siellähän on kyllä tuolihissejä, mutta kyllä nekin vähä jännittää että uskaltaako mennä.. Joten mitä mieltä ootte, kannattaako edes mennä kokeileen vai ottaa suosiolla ne sukset joilla oon laskenu sen 10 vuotta? jos ootte sitä mieltä että lauta nii kertokaa pitääkö se toinen side olla auki vai kiinni tuolihisseissä? omia kokemuksia hisseistä saa toki keroa. :)

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkuulauta

laskin suksilla yli 30 vuotta ja vaihdoin lautaan jolla lähtee nyt kolmas talvi enkä ole katunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2827
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2107
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      59
      2091
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1561
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1278
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1090
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1049
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      201
      1049
    Aihe