Kannattaako kokeilla?

:)

Joo eli siis oon 17-vuotias ja oon joskus about 10 vuotta sitte laskenu laudalla (olin silloin hiihtokoulun kautta opettelemassa lautailua) ja olin silloin Paljakassa ja siellä on sellainen tosi pieni lasten mäki jossa on sellaset hissit jonka oikeeta nimee en tiiä mut vähän niinku ankkurit mutta yhelle hengelle ja kaikki muu meni sillon hyvin mutta se hissi tuotti vaikeuksia joten joutuin aina juokseen sen mäen ylös ku se opettaja ei enää jaksanu yrittää sitä hissiä.. joten pointti on nyt tämä, haluaisin hiihtolomalla kun ollaan menossa isän kans laskeen niin laskea laudalla, mutta ne hissit pelottaa että mitä jos en pääsekkää niihin ja sitte turhaa maksanu kaikki vuokravarusteet ym, niin ja ollaan tosiaan menossa Rukalle joten siellähän on kyllä tuolihissejä, mutta kyllä nekin vähä jännittää että uskaltaako mennä.. Joten mitä mieltä ootte, kannattaako edes mennä kokeileen vai ottaa suosiolla ne sukset joilla oon laskenu sen 10 vuotta? jos ootte sitä mieltä että lauta nii kertokaa pitääkö se toinen side olla auki vai kiinni tuolihisseissä? omia kokemuksia hisseistä saa toki keroa. :)

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkuulauta

      laskin suksilla yli 30 vuotta ja vaihdoin lautaan jolla lähtee nyt kolmas talvi enkä ole katunut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe