Joo eli siis oon 17-vuotias ja oon joskus about 10 vuotta sitte laskenu laudalla (olin silloin hiihtokoulun kautta opettelemassa lautailua) ja olin silloin Paljakassa ja siellä on sellainen tosi pieni lasten mäki jossa on sellaset hissit jonka oikeeta nimee en tiiä mut vähän niinku ankkurit mutta yhelle hengelle ja kaikki muu meni sillon hyvin mutta se hissi tuotti vaikeuksia joten joutuin aina juokseen sen mäen ylös ku se opettaja ei enää jaksanu yrittää sitä hissiä.. joten pointti on nyt tämä, haluaisin hiihtolomalla kun ollaan menossa isän kans laskeen niin laskea laudalla, mutta ne hissit pelottaa että mitä jos en pääsekkää niihin ja sitte turhaa maksanu kaikki vuokravarusteet ym, niin ja ollaan tosiaan menossa Rukalle joten siellähän on kyllä tuolihissejä, mutta kyllä nekin vähä jännittää että uskaltaako mennä.. Joten mitä mieltä ootte, kannattaako edes mennä kokeileen vai ottaa suosiolla ne sukset joilla oon laskenu sen 10 vuotta? jos ootte sitä mieltä että lauta nii kertokaa pitääkö se toinen side olla auki vai kiinni tuolihisseissä? omia kokemuksia hisseistä saa toki keroa. :)
Kannattaako kokeilla?
:)
1
119
Vastaukset
- leikkuulauta
laskin suksilla yli 30 vuotta ja vaihdoin lautaan jolla lähtee nyt kolmas talvi enkä ole katunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283