Joo eli siis oon 17-vuotias ja oon joskus about 10 vuotta sitte laskenu laudalla (olin silloin hiihtokoulun kautta opettelemassa lautailua) ja olin silloin Paljakassa ja siellä on sellainen tosi pieni lasten mäki jossa on sellaset hissit jonka oikeeta nimee en tiiä mut vähän niinku ankkurit mutta yhelle hengelle ja kaikki muu meni sillon hyvin mutta se hissi tuotti vaikeuksia joten joutuin aina juokseen sen mäen ylös ku se opettaja ei enää jaksanu yrittää sitä hissiä.. joten pointti on nyt tämä, haluaisin hiihtolomalla kun ollaan menossa isän kans laskeen niin laskea laudalla, mutta ne hissit pelottaa että mitä jos en pääsekkää niihin ja sitte turhaa maksanu kaikki vuokravarusteet ym, niin ja ollaan tosiaan menossa Rukalle joten siellähän on kyllä tuolihissejä, mutta kyllä nekin vähä jännittää että uskaltaako mennä.. Joten mitä mieltä ootte, kannattaako edes mennä kokeileen vai ottaa suosiolla ne sukset joilla oon laskenu sen 10 vuotta? jos ootte sitä mieltä että lauta nii kertokaa pitääkö se toinen side olla auki vai kiinni tuolihisseissä? omia kokemuksia hisseistä saa toki keroa. :)
Kannattaako kokeilla?
:)
1
128
Vastaukset
- leikkuulauta
laskin suksilla yli 30 vuotta ja vaihdoin lautaan jolla lähtee nyt kolmas talvi enkä ole katunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172