Voi jumalauta vihaan flunssaa!!!!! Kurkku rutikuiva, yskittää, läpikuultavaa ohutta räkää tuntuu tulevan joka hemmetin röristä ja kaiken lisäksi yöt menee pyöriessä ja aivastellessa kun jo valmiiksi sairastaa univaikeutta. Taaskin ravaan vessassa niistämässä ja hakemassa paperia ja tuijotan sekuntiviisaria odottaen että vittumainen yö menee ohi ja saan olla jälleen tsombina opiskelemassa sitä alaa, mihin vaivalla hain ja joka menee nyt taas päin kaikkea muut paitsi sitä itseään. VOI SAAAAATANA kun kyrsii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Unet ja opiskelu perseellään
Täyshermokimppu
1
135
Vastaukset
- räkärättipino
Et ole ainoa ;)
Nenän takia kannattaa vaihtaa wc-papru nessuun, jos on kuumetta niin sitten aikuisena 2x500mg asperiinia, jos sopii, alkaa hiki virrata ja kuume laskea. Jos kestää valkosipulia eikä ole matala verenpaine, niin niitä kynsiä voi musertaa ja liottaa kuumaan veteen teeksi hunajan kanssa. taattu että tauti ottaa jalat alle. Huoneilman suhteellinenkosteus pitäis olla lähempänä 50 kuin 30...
Ja mikä parasta: jos on tauti niin nuku vaikka päivällä. älä vie tautia toisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838