Harjoitusparia Helsingistä?

tuleva näyttelijä?

Terve!

Olen 21v kundi, jota kiinnostaa kovasti näytteleminen, mutta kokemusta siitä ei juurikaan ole. Haluaisinkin itselleni jonkun harjoitusparin, jonka kanssa voisimme harjoitella näyttelemistä. Sukupuolellasi, ulkonäölläsi tai painollasi ei ole mitään väliä, en ole hakemassa seurustelu- tai seksikumppania. Tärkeintä on HALU näytellä. Saat olla siinä kokematon tai vähän kokeneempikin, ei väliä. Voisimme ihan vain pitää hauskaa keskenämme harjoitellessamme esim. keksimiämme vuorosanoja, tunteiden ilmaisua jne... Asun yksin, eli minulla on paikka missä harjoitella. Aluksi toki voisimme käydä vaikka kahvilla jossakin ja jutella vähän niitä näitä. Tällä hetkellä olen työtön, joten aikaa minulla riittää... Toivottavasti tämä työttömyysasia muuttuu piakkoin ja kyllähän sitä siltikin tarvittaessa järjestän helposti aikaa myös sinulle. Kavereita mulla on varsin vähän, ja sellaisia joiden kanssa voisi mitään tuollaista tehdä ei ole lainkaan. Pidemmän ajan tavoitteena on näytellä sarjoissa ja elokuvissa.

Laitahan viestiä [email protected] (älä lisää meseen, sillä sitä en tuolla s-postilla käytä). Haluan siis todellakin tavata LIVENÄ, en hae mitään nettikavereita. Eikä meistä tarvitse mitään ystäviä tullakaan, mutta tärkeää olisi, että viihtyisimme toistemme seurassa sen verran että harjoitteleminen on kivaa. Mihinkään ei tietenkään tarvitse sitoutua, aluksi tosiaankin olisi kiva käydä kahvilla, ja jos ei natsaa niin ei natsaa. Toivoisin sinulta erittäin kovaa motivaatiota näyttelemistä kohtaan. Tosiaan, pieni kuvaus sinusta ilmoittamaani mailiin olisi kiva, ei mitään kuvia tarvitse lähetellä. Sitten voisimme vaihtaa numerot ja piakkoin tavatakin. En ainakaan näe mitään syytä, miksi tapaamista pitäisi viivytellä. Jos kiinnostuneita tulee paljonkin, niin toki ryhmänäkin voisimme harjoitella, mutta lähtökohtaisesti haluan vain yhden tyypin seurakseni.

Viestejä odotellessa!

2

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilfredo

Olipas hyvin tehty ilmoitus. Harmi, että asun Kreikassa...

• Näyttelijä

Mikset hae harrastajateattereihin jäseneksi, esim. Kellariteatteri tai Ilvesteatteri? Eikö se olisi paras vaihtoehto, jos teatterintekemistä ja näyttelijäntyötä haluaa harjoitella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      40
      5787
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      45
      4480
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4302
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4078
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      46
      3131
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2450
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2396
    Aihe