uusi akku ja ei purkaa ku auto ei käy,lämppäri rohajaa ja kierrosluku mittari hyppii tyhjäkäynnillä kun lämmitys laitetta pistää puhaltamaan,sitten loppuu pikku hiljaa virrat ja auto sammuu! pirullisia vikoja noi sähkö jutut ku ei niistä ymmärrä!
olisko vika tässä?
3
114
Vastaukset
- diisseli
Laturi ei lataa, alhainen jännite aiheuttaa mm. mittariston sekoamisen. Vaihda uusi laturi ja tarkista laturin kaapeloinnit sekä moottorin maadoituskaapeli. Mulla on laturit kestäneet aina n. 300tkm sitten uusi laturi.
- edelleen kylmässä :D
Taitaa näin olla ja vanhahan toi laturi on kyllä,mutta se vähä hämää ku lataus valo kyllä heti sammuu ja ei edes hehku tyhjä käynnillä.
edelleen kylmässä :D kirjoitti:
Taitaa näin olla ja vanhahan toi laturi on kyllä,mutta se vähä hämää ku lataus valo kyllä heti sammuu ja ei edes hehku tyhjä käynnillä.
Laturin toiminta selviää kun mittaat latausjännitteen. Moottori käyntiin ja mittarin johdot akun napoihin. Jännite pitäisi olla 14,1 - 14,6 V. Vajaalla akulla saattaa olla allekin; kuitenkin pitää olla yli 13 V.
Mittariksi käy ihan hyvin halpakaupan 10 €:n mittari.
Ei sähköviat ole yhtään pirullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574