Kauankohan verikokeena otettu näytä kestää valmistua? Ku lääkäri sano et pari viikkoa ja tänää labrassa et muutamia päiviä?? :D kauanko teillä on siis kestäny?
itselläni tutkitaan keliakiaa siksi kun hb on alhainen rautalääkityksestä huolimatta
keliakian verinäyte
mimmin
3
596
Vastaukset 3
- keliakia olikin
Kolme viikkoa meni,
- mimmin
okei.. sielläkin sit kestäny suht kauan.. kannattaakoha mun parin viikonkaa päästä viel yrittää..
- mimmin
no vasta-aineet veressä oli koholla joten lähete pistettii menemään tähystystä varten : (( kai sitä jotain rauhottavaa voi vaatia? en pysty muuten kyl mitää letkua nielee :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479