Kiusaaminen työpaikoilla

kysynpä vain

Pitääkö olla demari ja julkisuuden henkilö että vuosia jatkunut kiusaaminen tutkitaan?

4

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sinua on

kiusattu / kiusataan, eikä työpaikkasi esimies, luottamusmies saa asiaa hoidettua ota yhteyttä työsuojelupiiriin tai poliisiin. Siitä se lähtee.

• Sellaistapataa

Ei auta se, vaan seuraavassa vaiheessa huomaat, että sut savustetaan ulos töistä ja leimataan kansalaiskuntoisuudessa ala-arvoiseksi. Pomoa pitää vain nuolla ja tiimiä, vain ruskea kieli ja putkinäkömieli auttavat ja kiusatun pitää vain vaikka hölkkäämällä purkaa paha olonsa ja mennä saunaan sekä avantouinnille, jotta jaksaa taas seuraavana päivänä!

• Jos se on noin

totaalista, se kiusaaminen, vaihda työpaikkaa.
        Toinen vaihtoehto on, että vaihdat näkökulmaasi / asennettasi tai tietenkin se oma ehdottamasi: ryhdy demariksi ja julkisuuden henkilöksi.
        Tämä viime mainittu ei taida auttaa, sillä molempia kiusataan myös.
        Siis: vaihda työpaikkaa. Nykyinen ei ole sinua varten.

• kiusaaja=rääkkääjä

Asetu katsojan asemaan. Ala seurata toisten tapaa kiusata kuin katsoisit näytelmää.
      Älä mene mukaan, älä näytä, että sinuun voi vaikuttaa, koveta itsesi, älä ota itseesi.
      Jaksa tätä tarpeeksi kauan.
      Palkinnoksi saat selvyyden kunkin kiusaajan tavasta toimia työyhteisössä. Samalla sinulle selviää heidän heikkoutensa ja voit laittaa heidät mielessäsi laatikoihin, joihin kirjoitat mielikuvituksissasi heidän pahimman ominaisuutensa.
      Pidät laatikon suljettuna, et anna heidän vaikuttaa ja hallita omaa mieltäsi.
      Huomaat jonkun ajan kuluttua, ettei heillä ole mitään merkitystä omassa elämässäsi.
      Kiusaaminenhan on halua hallita tunteitasi, halua tuottaa pahaa mieltä, nähdä toinen alistettuna. Sitä voidaan kutsua sanalla: rääkkääminen.
      Siihen ei ole pakko alistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      26
      3120
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3074
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2895
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2720
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2446
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe