Help, mitä teen tässä tilanteessa?????

Nea15

Tulin raskaaksi raiskauksen seurauksena. Tekijä on tiedossa (yx tuttu), mutta mulla on sellainen ongelma että vanhemmat ei anna tehdä aborttii ja mäen taas jaksa tätä raskautta enkä halua lasta. Olen uskovaisesta perheestä ja voitte uskoa että on vaikea asia meillä. Tekijä on tuttavaperheestä eikä siksi tästä saa tehdä numeroa. Pitäisi kuulemma vaan ottaa lapsi vastaan mut MULLA ON IHAN ERI SUUNNITELMAT KOULUT JA KAIKKEEE!!!!!! Vissiin mun vanhemmat oottaa että meen sen kundin kaa naimisiin kun oon 16... EN VARMANA MENE!!!

Enää 6 viikkoa aikaa ja sit ei enää saa aborttiii...

HELP!

7

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja

Soita terveyskeskukseen/neuvolaan, ja pyydä aborttia. Vanhemmat ei saa tietää siitä mitään.
      Raiskaus on sitä paitsi rikos,joten siitä voisit taasen kertoa poliisille.

• suvun kunnia tärkeä

ai meinaako "neuvoja" että raskaus sujuu normaalisti ja vauva syntyy abortista huolimatta? todella vastuutonta yllyttää nuorta tyttöä uhmaamaan uskovaista sukua!!! montako kunniamurhaa vielä tarvitaan!'

olisiko aika neuvoa ihan asiallisesti??

• naurettavaaaaaaaa...

Mielestäni ERITTÄIN hyvä neuvo. Jos suku on todella niin typerä ja uskomattoman sokea että uhraa oman tyttärensä onnellisuuden jonkun perhekunnian takia niin siinä tilanteessa voisivat mennä itteensä!
      SINÄHÄN se tässä oot asiaton kun neuvot luopumaan omasta vapaasta tahdosta! Naurettavaa.

Mitkäs sun mielestä olisi sitten hyvä neuvo? Synnytä lapsi kiltisti ja kerro sukulaisille että sikisin muutes pyhästä hengestä?

älyhoi! Jos joku uskoo tollasee jumalaa kuka vaatii epätoivotun ja väkivallalla maailmaan saatetun lapsen synnyttämistä niin mun mielestä voitte pitää jumalanne iha hyvänänne.

• pässi

Harmi ettei äitisi päätynyt aborttiin kun sinua odotti.

• hyi hitto teitä

Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !

• pässi
        hyi hitto teitä kirjoitti:

Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !

Ihan yhtä lailla minulla on oikeus sanoa noin kun jollain muulla on oikeus kehottaa tekemään abortti.. Että hyi hitto vaan itseäsi ressukka.

• Kauhistunut....

Mene hyvä tyttö sinne lääkäriin tai neuvolaan ja kerro ihan koko tilanne. Sun oma elämä tää on, jos vanhempas ei sitä ymmärrä niin ei oo kovin hyviä vanhempia. Abortti on sun asia eikä kukaan voi sulta sitä kieltää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      130
      14310
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5944
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5505
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4349
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4107
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      105
      3671
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3592
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2645
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1438
    Aihe