Help, mitä teen tässä tilanteessa?????

Nea15

Tulin raskaaksi raiskauksen seurauksena. Tekijä on tiedossa (yx tuttu), mutta mulla on sellainen ongelma että vanhemmat ei anna tehdä aborttii ja mäen taas jaksa tätä raskautta enkä halua lasta. Olen uskovaisesta perheestä ja voitte uskoa että on vaikea asia meillä. Tekijä on tuttavaperheestä eikä siksi tästä saa tehdä numeroa. Pitäisi kuulemma vaan ottaa lapsi vastaan mut MULLA ON IHAN ERI SUUNNITELMAT KOULUT JA KAIKKEEE!!!!!! Vissiin mun vanhemmat oottaa että meen sen kundin kaa naimisiin kun oon 16... EN VARMANA MENE!!!

Enää 6 viikkoa aikaa ja sit ei enää saa aborttiii...

HELP!

7

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja

Soita terveyskeskukseen/neuvolaan, ja pyydä aborttia. Vanhemmat ei saa tietää siitä mitään.
      Raiskaus on sitä paitsi rikos,joten siitä voisit taasen kertoa poliisille.

• suvun kunnia tärkeä

ai meinaako "neuvoja" että raskaus sujuu normaalisti ja vauva syntyy abortista huolimatta? todella vastuutonta yllyttää nuorta tyttöä uhmaamaan uskovaista sukua!!! montako kunniamurhaa vielä tarvitaan!'

olisiko aika neuvoa ihan asiallisesti??

• naurettavaaaaaaaa...

Mielestäni ERITTÄIN hyvä neuvo. Jos suku on todella niin typerä ja uskomattoman sokea että uhraa oman tyttärensä onnellisuuden jonkun perhekunnian takia niin siinä tilanteessa voisivat mennä itteensä!
      SINÄHÄN se tässä oot asiaton kun neuvot luopumaan omasta vapaasta tahdosta! Naurettavaa.

Mitkäs sun mielestä olisi sitten hyvä neuvo? Synnytä lapsi kiltisti ja kerro sukulaisille että sikisin muutes pyhästä hengestä?

älyhoi! Jos joku uskoo tollasee jumalaa kuka vaatii epätoivotun ja väkivallalla maailmaan saatetun lapsen synnyttämistä niin mun mielestä voitte pitää jumalanne iha hyvänänne.

• pässi

Harmi ettei äitisi päätynyt aborttiin kun sinua odotti.

• hyi hitto teitä

Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !

• pässi
        hyi hitto teitä kirjoitti:

Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !

Ihan yhtä lailla minulla on oikeus sanoa noin kun jollain muulla on oikeus kehottaa tekemään abortti.. Että hyi hitto vaan itseäsi ressukka.

• Kauhistunut....

Mene hyvä tyttö sinne lääkäriin tai neuvolaan ja kerro ihan koko tilanne. Sun oma elämä tää on, jos vanhempas ei sitä ymmärrä niin ei oo kovin hyviä vanhempia. Abortti on sun asia eikä kukaan voi sulta sitä kieltää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4447
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1178
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      903
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe