Tulin raskaaksi raiskauksen seurauksena. Tekijä on tiedossa (yx tuttu), mutta mulla on sellainen ongelma että vanhemmat ei anna tehdä aborttii ja mäen taas jaksa tätä raskautta enkä halua lasta. Olen uskovaisesta perheestä ja voitte uskoa että on vaikea asia meillä. Tekijä on tuttavaperheestä eikä siksi tästä saa tehdä numeroa. Pitäisi kuulemma vaan ottaa lapsi vastaan mut MULLA ON IHAN ERI SUUNNITELMAT KOULUT JA KAIKKEEE!!!!!! Vissiin mun vanhemmat oottaa että meen sen kundin kaa naimisiin kun oon 16... EN VARMANA MENE!!!
Enää 6 viikkoa aikaa ja sit ei enää saa aborttiii...
HELP!
Help, mitä teen tässä tilanteessa?????
7
237
Vastaukset
- neuvoja
Soita terveyskeskukseen/neuvolaan, ja pyydä aborttia. Vanhemmat ei saa tietää siitä mitään.
Raiskaus on sitä paitsi rikos,joten siitä voisit taasen kertoa poliisille.- suvun kunnia tärkeä
ai meinaako "neuvoja" että raskaus sujuu normaalisti ja vauva syntyy abortista huolimatta? todella vastuutonta yllyttää nuorta tyttöä uhmaamaan uskovaista sukua!!! montako kunniamurhaa vielä tarvitaan!'
olisiko aika neuvoa ihan asiallisesti??
- naurettavaaaaaaaa...
Mielestäni ERITTÄIN hyvä neuvo. Jos suku on todella niin typerä ja uskomattoman sokea että uhraa oman tyttärensä onnellisuuden jonkun perhekunnian takia niin siinä tilanteessa voisivat mennä itteensä!
SINÄHÄN se tässä oot asiaton kun neuvot luopumaan omasta vapaasta tahdosta! Naurettavaa.
Mitkäs sun mielestä olisi sitten hyvä neuvo? Synnytä lapsi kiltisti ja kerro sukulaisille että sikisin muutes pyhästä hengestä?
älyhoi! Jos joku uskoo tollasee jumalaa kuka vaatii epätoivotun ja väkivallalla maailmaan saatetun lapsen synnyttämistä niin mun mielestä voitte pitää jumalanne iha hyvänänne. - pässi
Harmi ettei äitisi päätynyt aborttiin kun sinua odotti.
- hyi hitto teitä
Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !
- pässi
hyi hitto teitä kirjoitti:
Miten täällä voi olla näin sairasta porukkaa jotka kommentoivat näin ? voi hyvänen aika teitä ressukat ihmiset. menkää peilin eteen !
Ihan yhtä lailla minulla on oikeus sanoa noin kun jollain muulla on oikeus kehottaa tekemään abortti.. Että hyi hitto vaan itseäsi ressukka.
- Kauhistunut....
Mene hyvä tyttö sinne lääkäriin tai neuvolaan ja kerro ihan koko tilanne. Sun oma elämä tää on, jos vanhempas ei sitä ymmärrä niin ei oo kovin hyviä vanhempia. Abortti on sun asia eikä kukaan voi sulta sitä kieltää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657