labaran pissatesti nega tänään oma hailakka haamu aamulla??

Auttakaa :"(

eli juuri soitin labran "pissaraskaus" testin tuloksen ja oli nega.Itse sain aamuvirtsasta hailakan haamun :O miten mahdollista :"( käskivät huomenna soittaa viljatestin tulosta,MIKÄ IHMEEN VILJATESTI?!? olin niin järkyttyny etten hoksannu kysyä..

9

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

ei se ollukkaa viljatesti vaan joku bakteeri viljely ku soitin just uudestaan.. mut huomenna uus pissa ja veritesti niin pääsee tästä piinasta :"( ITKETTÄÄ!!!!!!!!!!!!!

• ap edelleen

no jatkan yksin puheluani,voiko vaikuttaa kun join n4-5 kuppia kahvia ennen labraan menoa,eli oisko virtsa voinut olla laimeempaa ja sen takia vähemmän Hcg:tä ku aamulla... jos se nyt vasta on alkanut nouseen ja näkyy vain aamuvirtsassa vielä. ja miten herkkiä ne labran testit on? 10mlU/ml ? 25mlU/ml? mulla itellä oli noita 10mlU/ml

• mykiäinen

Rauhoitu hyvä ihminen! Milloinkas pitäis / ois pitänyt kuukautisten alkaa?

• kjgfuiop

Jos olet sen haamun saanut tänään aamupissasta, niin etköhän raskaana ole. Samoja testejä ne siellä labrassa tekee kuin mitä apteekista voit ostaa. Aamupissa näyttää herkemmin kuin päiväpissa (joka on ollut rakossa yleensä vähemmän aikaa) ja jos raskaus on ihan alussa, niin hormonipitoisuus nousee joka päivä, eli eilen on ollut vähemmän kuin tänään.

• ap

En mä pysty!! :D Viim kuukautiset 13.12 mut luulen et ovuloin myöhemmin ja n.13.1 tuli pientä vuotoa paperiin,luulen että kiinnitysvuoto..? mutta kai se ois noussu silti ku oisha tosta kiinnittymisestäki aikaa..

• mykiäinen

Eipä ne aina niin päivän päälle mene, että vois ihan suoraviivaisesti laskeskella. Sen sijaan se, että testi antaa hailakankin plussan, on kyllä minustakin selvä merkki siitä, että taidat kuin taidatkin olla raskaana. Testaahan vaikka 5 päivän päästä uudelleen jos ei kuukautisia ala kuulua. Uskoisin, että tulee vahvempi plussa sitten jo. Testejäkin on eri herkkyysluokissa, osa tunnistaa raskauden aiemmin kuin toiset. Kyllä se tosi haalea voi olla se plussa siinä odotettujen kuukautisten alkamisajankohtanakin, se on yksilöllistä, miten se hormonin määrä alkaa siitä lisääntyä.

Sitä sanotaan, että selkeä nega voi mahdollisesti olla nega tai sitten ei vaan näy - mutta jos yhtään haaleastikaan on plussalla, niin se ei ole mahdollista muuten kuin että on raskaana.

Väittäisin, että kyllä olet.

• ap

No verikoehan se on sitten se lopullinen tuomio,ylihuomenna varmaan sen vastaukset..odottavan aika on vaan niin pitkä ja ite oon/oon ollu ihan varma että oon raskaana (4 raskautta takana joten luulisin tunnistavani oireet) mut hajos vaan niin pahasti pilvilinnat ton labratestin myötä että SEKOSIN!! pitää rauhottua :)

• 22+1

Veritestin tuloksen saa ihan suht saman tien. (ainakin yksityisellän sektorilla), vajaa kaksi tuntia viimeksi odottelin tulosta.

Toivon mukaan plussaa sinulla

• rwegwe

Tulehan kertomaan mitä ne vertestit sitten näyttivät, kiinnostaa kun tää tuntuu niin erikoiselta jutulta, mut toivotaan sulle plussatuulia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe