Ihan ensiksi, käyty jo lääkärissä 2 kertaa ja ensi viikolla ihotautilääkäri,mutta ihan vain uteliaisuuttani kyselen. 2 kertaa CRP ollut aivan normaali, ei kuumetta,
Eli minulla on tehty nilkan jäykistysleikkaus joulukuussa. 3 viikkoa oli tavallinen kipsi ja kaikki meni hyvin. Tikit poistettiin ja sain tilalle Walker-kipsin ja sillä on nyt köpötelty 3 viikkoa.
N reilu viikko sitten jalkapohjasta löytyi 3 pientä (n. 5 sentin kolikon kokoista) kellertävää pattia, joissa oli kova "päällinen". Menin näyttämään lääkärille. Lääkäri määräsi viikon antibioottikuurin ja suihkuttelemaan jalkaa pari kertaa päivässä ja rasvaamaan muuten, mutta ei haavakohtia.
Tein työtä käskettyä ja lopulta näistä kolmesta keltaisesta patista tuli kuin yksi punertava alue jalkapohjaan. Keskeltä alkoi kuoriutua nahka ja se tietysti alkoi kirvellä. No ei kun uudestaan lääkäriin.
Sain uuden antibioottikuurin ja lähetteen ihotautilääkärille. Olen rasvannut sitä reikäkohtaa Bepanthenella ja se vähän rauhoittaa ihoa ja pehmentää. Muuta muutosta ei ole, jalkapohja on hieman arka ja kutiseva yhä. Mitään eritteitä haavasta ei tule. Onko kokemuksia mitä tämmöinen voisi olla?
Walker-kipsikenkä toi tullessaan ihopulmia, mikä neuvoksi?
Kipsikoipi
1
539
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin lukemaan iho-ongelmista Walkerin kanssa miten muut ovat toimineet, mutta tässä on minun oma käyttötapani:
- Yöllä: sideharso murtuma kohdan ympärille ja Walker erittäin löysästi jalkaan ilman vahviketta. Kiristys vessakäynneille.
- Aamulla suihku ja jalan pesu ilman sitä
- Päivällä pois kun et kävele
Käytän sukkaa ja pitkiä alushousuja Walkerin sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808