Naiset tykkää

Stora Enso.

Olen huomannut että kimuleja kiinnostaa kun on paremman hintaluokan saksalainen auto, OK-talo, ym

Vaikka sitä ei ääneen sanota, niin naiset tykkää kun on tuota rahulia...

vai mitä köyhät?

17

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HD on HD

      Sori en tykkää,mun äijällä Harley Davidson ja ajaa tommosen nössykän ohi mennen tullen,sekä kaupanjonossa että muutenkin,ai juu ja ei ole ensolla töissä!!Teltassa muhitaan kesät ja naatitaan elämästä!
      Mees ny sen kansanautos kans jo saunan taa,nyyh!!

    • En muutakaan keksi

      Mistä näitä idiootteja oikein tulee?

      • äll

        Ensoltahan noita ainakin noiden juttujen mukaan tulee.


    • KossuCola-Olli

      Itse en ole paperimies, vaan s-hoitaja (mies), ja olen huomannut tuon ihan saman jutun, eli naiset tykkää tietynlaisesta rilluttelusta, tarjoot drinkkejä, juttellaan matkailusta, sulla on hyvä auto, mennään kämpille jatkoille "teelle". Onpa yks tyttö halunnut vähän "opintolisää"

    • V1tunköyhä123

      Imatralaiset naiset on hyvin verrattavissa Bmw/HD.
      Ylihintainen laatuun nähden.
      Hörppii liikaa.
      Huolto- ja ylläpitokustannukset tajuttomat.
      Ruostuu loppujen lopuksi käsiin, jos et pääse eroon.

      Tietenkin tämä on vain köyhän puhetta.

    • 4444444

      Haluut sie tietää mistä naiset tykkää:

      Siinä voisi olla pituuttaa
      Siinä voisi olla paksuutta (ja nyt ei puhuta rahapussista)
      Juuri oikeenlaista kemiaa, kiihkoksikin sitä kutsutaan
      lalllalllaaa

      • odjiorjgnikrd

        Haluut sie tietää mistä naiset tykkää:

        Siinä voisi olla lyhyyttä
        Siinä voisi olla ohuutta
        Juuri oikeenlaista tiukkuutta, kiihkoksikin sitä kutsutaan
        lalllalllaaa


      • odjiorjgnikrd
        odjiorjgnikrd kirjoitti:

        Haluut sie tietää mistä naiset tykkää:

        Siinä voisi olla lyhyyttä
        Siinä voisi olla ohuutta
        Juuri oikeenlaista tiukkuutta, kiihkoksikin sitä kutsutaan
        lalllalllaaa

        Kun lesboja olette :D


    • serEd2e34§3E

      ffgsdgfffff

    • TodellinenKOVIS.

      Tuo HD leikki on rooli leikki. Iso äijä istuu mopon selässä kun on katsonut liikaa elokuvia

    • Paskinjätkäikinä

      Et tapan itteni, alkaa naisten yleisjuhla!

      • Nyt loppu tuo

        Voin kertoa Sinulle, että ei ala juhlat.

        Laita nyt jalat maahan, mene ulos ja haistele pakkasilmaa. Kuuntele kenkien narskuntaa ja yritä keskittyä siihen. Mitä siitä, jos olet paskinjätkäikinä, mutta ne ovat Sinun kenkäsi, jotka narskuvat.

        Yritä jaksaa yön yli, mutta yritä olla sekoittamatta päätäsi viinalla.

        Jos olosi ei ole aamulla parempi, soita kriisipuhelimeen 01019 5202.

        Päivystysajat ovat

        Ma - pe klo 9:00 – 06:00
        La klo 15:00 – 06:00
        Su klo 15:00 – 22:00


    • Mielikuvitusta lisää

      Kimuleita??? Siis oletko ihan oikeasti jo aikuisten ansiotöissä? Niin, no. Onhan se tietenkin mahdollista, että olet, mutta silloin kysymyksen asettelusi kertoo paljon omasta tilanteestasi: joko tuhlaat aikaasi miettimällä asioita, joita Sinulla itselläsi ei todellisuudessa ole tai Sinulla on kaikkea tuota, mutta kukaan ei ole koskaan Sinulta mitään muuta halunnut.

      Sinänsä surullista, sillä aikuisilla ihmisillä on usein jo paljon muitakin nautintoja elämässään ja he pystyvät jo itsekin - noh - tuottamaan toiselle nautintoa... ;-)

    • vessa pano

      odotan innolla juhlapyhiä,vkonlopuja ja ihan mitä vaan juhlia jolloin tehtailla ollaan töissä silloin vaimonne/tyttöystävänne ovat juhlimassa esim.minun kanssa ja kyllä on helppoa...ne pettää enemmän kuin uskottekaan.

      • Repe (työtön)

        Mä oon pannu yhtä paperimiehen ämmäää bensa-aseman vessassa (kaikkiin reikiin). Itte se sitä oikein kerjäs...


    • storavaimo

      Kyllä elämä on helppoa kun ukko on storalla. On rahaa ja ok-talo, pari autoa ja kesämökki yms välttämättömät lelut. Ite ei tarvii ku olla hoitavinaan lapsia ja pitää marttakerhoa muiden storamuijien kanssa ja vertailla elintasoa.
      Ukon pierutkin tuoksuu ihan tehtaan päästöiltä.

    • yyyyyyyyyyyyyyy

      Missä seriffi? Järkyttävää sontaa täällä kirjoitetaan. Jos teillä ei oo muuta tekemistä, niin katsokaa mieluummin vaikka telkkaria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe