Olen huomannut että kimuleja kiinnostaa kun on paremman hintaluokan saksalainen auto, OK-talo, ym
Vaikka sitä ei ääneen sanota, niin naiset tykkää kun on tuota rahulia...
vai mitä köyhät?
Naiset tykkää
17
284
Vastaukset
- HD on HD
Sori en tykkää,mun äijällä Harley Davidson ja ajaa tommosen nössykän ohi mennen tullen,sekä kaupanjonossa että muutenkin,ai juu ja ei ole ensolla töissä!!Teltassa muhitaan kesät ja naatitaan elämästä!
Mees ny sen kansanautos kans jo saunan taa,nyyh!! - En muutakaan keksi
Mistä näitä idiootteja oikein tulee?
- äll
Ensoltahan noita ainakin noiden juttujen mukaan tulee.
- KossuCola-Olli
Itse en ole paperimies, vaan s-hoitaja (mies), ja olen huomannut tuon ihan saman jutun, eli naiset tykkää tietynlaisesta rilluttelusta, tarjoot drinkkejä, juttellaan matkailusta, sulla on hyvä auto, mennään kämpille jatkoille "teelle". Onpa yks tyttö halunnut vähän "opintolisää"
- V1tunköyhä123
Imatralaiset naiset on hyvin verrattavissa Bmw/HD.
Ylihintainen laatuun nähden.
Hörppii liikaa.
Huolto- ja ylläpitokustannukset tajuttomat.
Ruostuu loppujen lopuksi käsiin, jos et pääse eroon.
Tietenkin tämä on vain köyhän puhetta. - 4444444
Haluut sie tietää mistä naiset tykkää:
Siinä voisi olla pituuttaa
Siinä voisi olla paksuutta (ja nyt ei puhuta rahapussista)
Juuri oikeenlaista kemiaa, kiihkoksikin sitä kutsutaan
lalllalllaaa- odjiorjgnikrd
Siinä voisi olla lyhyyttä
Siinä voisi olla ohuutta
Juuri oikeenlaista tiukkuutta, kiihkoksikin sitä kutsutaan
lalllalllaaa - odjiorjgnikrd
odjiorjgnikrd kirjoitti:
Siinä voisi olla lyhyyttä
Siinä voisi olla ohuutta
Juuri oikeenlaista tiukkuutta, kiihkoksikin sitä kutsutaan
lalllalllaaaKun lesboja olette :D
- serEd2e34§3E
ffgsdgfffff
- TodellinenKOVIS.
Tuo HD leikki on rooli leikki. Iso äijä istuu mopon selässä kun on katsonut liikaa elokuvia
- Paskinjätkäikinä
Et tapan itteni, alkaa naisten yleisjuhla!
- Nyt loppu tuo
Voin kertoa Sinulle, että ei ala juhlat.
Laita nyt jalat maahan, mene ulos ja haistele pakkasilmaa. Kuuntele kenkien narskuntaa ja yritä keskittyä siihen. Mitä siitä, jos olet paskinjätkäikinä, mutta ne ovat Sinun kenkäsi, jotka narskuvat.
Yritä jaksaa yön yli, mutta yritä olla sekoittamatta päätäsi viinalla.
Jos olosi ei ole aamulla parempi, soita kriisipuhelimeen 01019 5202.
Päivystysajat ovat
Ma - pe klo 9:00 – 06:00
La klo 15:00 – 06:00
Su klo 15:00 – 22:00
- Mielikuvitusta lisää
Kimuleita??? Siis oletko ihan oikeasti jo aikuisten ansiotöissä? Niin, no. Onhan se tietenkin mahdollista, että olet, mutta silloin kysymyksen asettelusi kertoo paljon omasta tilanteestasi: joko tuhlaat aikaasi miettimällä asioita, joita Sinulla itselläsi ei todellisuudessa ole tai Sinulla on kaikkea tuota, mutta kukaan ei ole koskaan Sinulta mitään muuta halunnut.
Sinänsä surullista, sillä aikuisilla ihmisillä on usein jo paljon muitakin nautintoja elämässään ja he pystyvät jo itsekin - noh - tuottamaan toiselle nautintoa... ;-) - vessa pano
odotan innolla juhlapyhiä,vkonlopuja ja ihan mitä vaan juhlia jolloin tehtailla ollaan töissä silloin vaimonne/tyttöystävänne ovat juhlimassa esim.minun kanssa ja kyllä on helppoa...ne pettää enemmän kuin uskottekaan.
- Repe (työtön)
Mä oon pannu yhtä paperimiehen ämmäää bensa-aseman vessassa (kaikkiin reikiin). Itte se sitä oikein kerjäs...
- storavaimo
Kyllä elämä on helppoa kun ukko on storalla. On rahaa ja ok-talo, pari autoa ja kesämökki yms välttämättömät lelut. Ite ei tarvii ku olla hoitavinaan lapsia ja pitää marttakerhoa muiden storamuijien kanssa ja vertailla elintasoa.
Ukon pierutkin tuoksuu ihan tehtaan päästöiltä. - yyyyyyyyyyyyyyy
Missä seriffi? Järkyttävää sontaa täällä kirjoitetaan. Jos teillä ei oo muuta tekemistä, niin katsokaa mieluummin vaikka telkkaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602