Tuosta hittiketjusta inspiroituneena katsoin mitä merkityksellistä tapahtui sinä vuonna kun synnyin.Mm. keskiolut tuli maitokauppaan ja osoitteettiin mieltä Vietanim sotaa vastaan.
mitä tapahtui syntymävuotenasi
91
3073
Vastaukset
- tapahtui
Mun syntymävuonna: mun vanhemmat meni naimisiin 9 kk sen jälkeen kun olin syntynyt. Eikö ole metkaa ;)?
- mä tulin
Armi Aavikko ja Elvis kuolivat :(
- hahaha
et ollut toivottu?
:D - tapahtui
hahaha kirjoitti:
et ollut toivottu?
:DMuutin toivotuksi :).
No maailmanluokan tapahtumia oli Watergate-skandaali. - Siis 1977
mä tulin kirjoitti:
Armi Aavikko ja Elvis kuolivat :(
Armi Aavikko valittiin sillon Miss Suomeksi, ei tokikaan kuollut vielä sillon...
- ed
Siis 1977 kirjoitti:
Armi Aavikko valittiin sillon Miss Suomeksi, ei tokikaan kuollut vielä sillon...
...uups, kiitos oikomisesta:)
- Siis 1977
ed kirjoitti:
...uups, kiitos oikomisesta:)
Eipä kestä :-)
- lady.galaxy
Mun syntymävuotena, mistä onkin jo koht 100 vuotta .) niin Armi Kuuselasta tuli Miss Maailma ja Coga Cola tuli suomeen ja samoin Kupla-volkkari :) ja sit vielä suomessa oli Olympialaiset, jesh!
Kuulemma kun mä synnyin, niin äityliinin synnytyslääkäri oli se legendaarinen Arvo Ylppö ja oli sanonut mun mamille, että nyt syntyi uusi Armi, vau, oli se söpösti sanottu :) ja siitä eteenpäin abot 20 vuotta, niin Makusen Eino ite yritti raahata mut Missi-kisoihin, mutta en todellakaan mennyt, Eikan monista yrityksistä huolimatta.
Et silleen :)
Mukavaa talvenjatkoa vaan kaikille! - lady.galaxy
Siis 1977 kirjoitti:
Mun tyttö syntyi samana vuonna, kun Armi Aavikko valittiin Missiksi :D
- aarnonpojanpoika
lady.galaxy kirjoitti:
Mun syntymävuotena, mistä onkin jo koht 100 vuotta .) niin Armi Kuuselasta tuli Miss Maailma ja Coga Cola tuli suomeen ja samoin Kupla-volkkari :) ja sit vielä suomessa oli Olympialaiset, jesh!
Kuulemma kun mä synnyin, niin äityliinin synnytyslääkäri oli se legendaarinen Arvo Ylppö ja oli sanonut mun mamille, että nyt syntyi uusi Armi, vau, oli se söpösti sanottu :) ja siitä eteenpäin abot 20 vuotta, niin Makusen Eino ite yritti raahata mut Missi-kisoihin, mutta en todellakaan mennyt, Eikan monista yrityksistä huolimatta.
Et silleen :)
Mukavaa talvenjatkoa vaan kaikille!Sullekkin ikimissi mukavaa talven jatkoo vaikka onkin kylymä hrrrrr
- not itresting
Ei varmaan mitään merkityksellisempää kuin mun syntymäni luulen. Yhtä tärkeää ei ole tainnu vieläkään tapahtua :)
- tätä silloin
- hippeli-hoppeli
Äiti ja isi saivat piikin auki Elantoon (=pieni ruutuvihko). Nykyiset kukkahattutädit elivät silloin hippielämää.
- kevennys gallup
Ihana viesti:) Sä voitit tämän gallupin vaikka muutkin vastaukset olivat hyviä, varsinkin tuo ufojen rantautuminen.:)
- 197?
ainoa suur tapahtuma hänen synt. vuonna oli....hänen syntymänsä
- syntymävuotenani
Urho Kekkonen valittiin toisen kerran presidentiksi.
- S.ö.s
Robert f kennedy ammuttiin.
Synnyin saman päivän iltana, kun Kekkonen valittiin ensimmäistä kertaa presidentiksi.
Keskimmäinen lapseni syntyi kolme viikkoa Palmen murhan jälkeen.
- vauva
25. kesäkuuta – "The Rolling Stones" esiintyi Yyterin juhannusjuhlilla
- Rollarit rulaa
Hyvä kun laitoit ton, tota ei nimittäin moni tiedäkään (tai muista).
Mutta näin on tosiaan tapahtunut, itse synnyin vasta seuraavana vuonna :-) - tapahtui
Rollarit rulaa kirjoitti:
Hyvä kun laitoit ton, tota ei nimittäin moni tiedäkään (tai muista).
Mutta näin on tosiaan tapahtunut, itse synnyin vasta seuraavana vuonna :-)Löysin itse Rollarit yläasteikäisenä, kun kuuntelin semmoisella pikkumankalla porukoiden vanhoja kasetteja, että mitäs nää on. Elvis kolahti myös.
- Rollarit rulaa
tapahtui kirjoitti:
Löysin itse Rollarit yläasteikäisenä, kun kuuntelin semmoisella pikkumankalla porukoiden vanhoja kasetteja, että mitäs nää on. Elvis kolahti myös.
Mä sain kuulla jo alle kouluikäisestä lähtien Rollareita ja Beatlesia :-)
Elvis kolahtanut mullekin. Onhan nää ihan omaa sarjaansa :-)
- Kiinnostavaa
Tarkennapas ap huviksesi...kun eikös keskiolut tullut ruokakauppoihin 1969...?
Niin tuo mielenosoitushomma, ainakin USAssa oli valtava mielenosoitus Vietnamin sotaa vastaan 1967...Mut tarkotatko jotain Suomessa ollutta mielenosoitusta...?- ap.
Wikipedian mukaan 15. marraskuuta 1969 ihmiset osoittivat mieltään Washingtonissa Vietnamin sotaa vastaan. Mutta vuosi oli kuitenkin 1969.
- Kiinnostavaa
ap. kirjoitti:
Wikipedian mukaan 15. marraskuuta 1969 ihmiset osoittivat mieltään Washingtonissa Vietnamin sotaa vastaan. Mutta vuosi oli kuitenkin 1969.
OK, kiitän :-)
- vähän vanhempi
Napoleon karkoitettiin Korsikalle.
- jurottaja e
Eurot tuli, markat meni..hyvä vuosi
- voihan kerpele
täh, 2002 ? ootsä kymmenvuotias...häh
Martin Luther King murhattiin. Siinä meni hyvä mies. "I have a dream". Tulee kylmät väreet kuunnellessa miehen paatosta. Robert F. Kennedy ammuttiin Los Angelesissa. Ja välistä juoru-uutisia. Aristoteles Onassis ja Jacqueline Kennedy avioituivat Skorpioksen saarella. Vanha vallattiin ja tuli uusi sukupolvi politiikkaan.
- sellasta.
Alankomaat liittyi toisena maana Internetiin.
Walt Disneyn luoma satuhahmo Mikki Hiiri täytti 60 vuotta
Sega Mega Drive -pelikonsoli julkaistiin Japanissa. - Noo..
Kalle ja Silvia meni naimisiin, Lapualla räjähti patruunatehdas ja Apple Computer perustettiin.
- merkityksetön vuosi
Enpä muista mitä merkittävää sinä vuonna tapahtui kun mä putkahdin maailmaan. Ehkä ei mitään, kun en itsekään ole mikään merkittävä tapaus ;)
- kiittää ja kuittaa
Sen tähän pukellan että kyseisenä päivämääränä: Oulun kristalliyön mellakat,ei muuta tähän hätään. Vuotta en kerro.
- To Boldly go..
Ihminen käveli ensimmäisen kerran kuussa.
- ken tietää?
vain nasan studiossa? ;D
- where no one has gon
ken tietää? kirjoitti:
vain nasan studiossa? ;D
Onko sillä nyt sitten niin väliä? :)
- jotain tällasta
-Kalevala 150 vuotta
-2. maailmansodan päättymisestä 40 vuotta
-Gorbatsovista tuli NL:n johtaja - Muun muassa
- ~~
Synnyin.. Ei kai olisi pitänyt.
- sieltä löytyy jotain
En oo koskaan historiasta niinkään ollut kiinnostunut, ainakaan tässä mielessä. Wikipediasta taitaa löytyä ketä kiinnostaa.
- jk
ei itään
- 1950
Korean sota syttyi silloin kun pohjois Korea hyökkäsi etelä Korean kimppuun ja
yhtä vihamielinen ilmapiiri vallitsee yhä kuusi vuosikymmentä myöhemmin. - myös 1950
Silloin kävi toteen se että Sirkus saapui oikeesti kaupunkiin, sekä maailmaan kun Linnanmäki avattiin, ja Silverstonessa Englannissa ajettiin ensimmäinen virallinen Formula1 osakilpailu.
- myös 1950
siis MM-osakisa.
- vuonna..
Lähes tarkkaan päivälleen silloin suljettiin tiet, jotka johtivat Länsi-Berliiniin. Sitten kaupunki jaettiin piikkilangoin, ja kohta alkoi kiinteän muurin rakentaminen.
- Kompa*
1961 on hyvä vuosi - katsoi sitä mistä suunnasta tahansa.
- gallo up
1964 Wikipedia sen kertoo.
http://fi.wikipedia.org/wiki/1964- Tyhjääkö ?
Mitähän se kertoo sinusta ?
- gallo up
Tyhjääkö ? kirjoitti:
Mitähän se kertoo sinusta ?
Synnyin vasta joulukuussa, joten mitään ihmettä ei kai kerinnyt tapahtua itselle.
Aloittajahan kysyi "mitä tapahtui syntymävuotenasi eikä "mitä se kertoo sinusta"
- tällasta
Oli todella kuuma kesä ja ilmankos minäkin oon niin hottis ;DD
- ---
mun aikana taas oli niin kylmä talvi että ilmankos olen niin jäässä ;D
- Vireenin Lasse
Lasse Virén voitti Montrealin olympialaisissa 5000 ja 10000 metrin juoksussa kultaa.
- Ei ysäri,vaan kasari
Dingo teki läpimurtonsa ja Miami Vice tv-sarja alkoi NBC:llä. (Lähde: Wikipedia)
- Chiibi
Japanissa oli voimakas maanjäristys, Suomi voitti ensimmäisen jääkiekon maailmanmestaruutensa ja Remedy perustettiin. Lisää voi katsoa Wikipediasta, mahtuisi noita tapahtumia tollekin vuodelle. ;)
- 1949
Mitähän mahtoi tapahtua vuonna 1949? Onko täällä samanikäisiä?
- 1949
1949 kirjoitti:
Mitähän mahtoi tapahtua vuonna 1949? Onko täällä samanikäisiä?
Tapahtumat löytää täältä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/1949
- samana vuonna
Minunkin faijani oli päässyt näköjään pukille, synnyin näet sen syksyllä.
- Exxon Valdez
Kaikista parhaimman näköinen Ferrari valmistui,Ferrari 250 GTO---1964!
- Jousi-nainen
mm, näitä..................
Uusi rahalaki säädettiin malsikuussa, Markan arvoa rukattiin ja uusi markka vastasi 100 vanhaa
Pohjan prikaatin kilta perustettiin
Pesäpallon Suomen mestari oli Ilmajoen kisailijat
jalkapallon maailmamestaruuskisat pelattiin Chilessä, Brasilia voitti mestaruuden Suomen mestari oli Valkeakosken haka
Jääkiekon mailmanmestaruudesta pelattiin Coloradossa USA:ssa ja mestari oli Ruotsi.
Suomen mestari oli Tampereen Ilves
Kekkonen valittiin toiselle kaudelle
Suomi tunnusti Jamaikan itsenäisyyden
Elokuva Pojat filmattiin Oulussa
Alkusysäyksen internetille antoi DARPAn projektipäällikkö Joseph C.R. Licklider vuonna 62.Hän johti DARPAn ja eri yliopistojen ohjelmiston-ja laitteistonkehityshanketta, jonka tavoitteena oli luoda ydinsodan oloissa toimintakelpoinen sotilaviranomaisille tarkoitettu tietoverkko
Tällaista löytyi.......jonka oli kirjoittanut J. Kokkoniemi
Tuo viimmeisin oli mielestäni mielenkiintoisin, ajatelkaa miten kauan sitä internetiäkin on ollut jo olemassa.....- ei ruttu
vanha kurppa..mitä säkin täällä teet ?
- taalasmaan sepi
Tšernobyl räjähti
ja vuosi oli 1986 - tapani
Kennedy kuoli ja minä synnyin
- Minun.
Syntymävuotenani Elvis Presley levytti kaksi hittibiisiä I need your love tonight ja Big hunk o love.Elvis tapaili jo Priscillaa(14vee) Elokuva Rio Bravo sai ensi-illan,kuten Ben-Hur ja telkussa ratkoi rikoksia Berry Mason. kirjallisuudessa Exodus tuli hitiksi. Suomessa elettiin silloin vielä kivikautta ja harvoissa talouksissa oli radio,josta kuunneltiin radio Moskovaa.
- tapahtui
Ei voi muuta kuin todeta, että kylläpäs täällä liikkuu monen ikäsitä sakkia!
- öriöriöriii
No minkäs ikäistä sinä kuvittelit liikuvan, varmaan 16-25 vee :D Halloo, meitä on muitakin olemassa kun penskoja ;D
- tapahtui
öriöriöriii kirjoitti:
No minkäs ikäistä sinä kuvittelit liikuvan, varmaan 16-25 vee :D Halloo, meitä on muitakin olemassa kun penskoja ;D
No höh, arvelin että eniten jotain 25-50, nuorimmat ja vanhimmat yläätti :)! Itse siis vuosimallia -74 kuten tuolta ylempää selviää.
- no "Ruappo" sit35
Suomessa oli yleislakko!
Urho Kekkonen ensimmäisen kerran presidentiksi!
Ja vuosihan oli 1956!! - Dire Straits
Se kloonattu lammas, Dolly nimeltään, syntyi kymmenen päivää ennen mua ja Nightwish perustettiin 1996
- vuonna -65
Vietnamin sota alkoi
Suharto nousi valtaan Indonesiassa-Mobutu Kongossa
W.Churchill, Malcom X, Lauri Törn, T.S. Elliot ja aika monta muutakin kuuluisaa lähti paremmille apajille.
Charlie Sheen, Sarah Jessica Parker, Tuija Brax, Jarmo Myllys, Esa Tikkanen, Jari Sillanpää Ja Arja Koriseva syntyivät. - vuonna -76
Yleisurheilun maailmanmestaruuskilpailut 1976
- ap
Katsoin tämän vuoden Wikipediasta ja silloin ainakin Wikipedian mukaan laskeuduttiin Marssiin.
- '0'
-Presidentti Urho Kekkonen moitti pääministeri Mauno Koivistoa hidastelusta eräiden budjettiin liittyneiden sosiaalilakien valmistelussa ja vaati häntä eroamaan.
-Laulujoutsen valittiin Suomen kansallislinnuksi.- sitä ei sovi unohtaa
:D
Tärkeä tuo eka
- SameOldShit
Jos listais nää " tärkeimmät "
- Kuritushuonerangaistus poistettiin lainmuutoksella Suomen rangaistusjärjestelmästä.
- Turussa mitattiin poikkeuksellisen korkea lämpötila 31,4 astetta.
- Kulttijohtaja Charles Mansonin seuraaja Lynette ”Squeaky” Fromme yritti murhata Yhdysvaltain presidentti Gerald Fordin
- Suomessa käytiin eduskuntavaalit.
- Sosialistinen Työväenpuolue irtisanoi kaikki työntekijänsä talousvaikeuksien vuoksi.
- Presidentti Urho Kekkonen piti puoluejohtajille ankaransävyisen puhuttelun poliittisen hallituksen aikaansaamiseksi vedoten ”kansalliseen hätätilaan” eli ennätykselliseen työttömyyteen.
- Teiniliitto kieltäytyi maksamasta takaisin pääosaa saamastaan valtionavusta.
- Suomessa oli voimakas myrsky. Valassaarilla mitattiin 10 minuutin keskituuleksi 31 m/s.
- "Iron Maiden" perustettiin.
Eli aika samaa sontaa kuin nykypäivänä , paitsi ,että turussa ei oo sen jälkeen ollut noin kuuma... - Paasikiven aikaan
Täältä löytyy, jos jotakuta kiinnostaa. http://suomenhistoriaa.blogspot.com/2009/10/vuosi-1955.html
Kyllä silloinkin maailmalla tapahtui, mutta meillä vain yritettiin pärjätä.
Paljosta on tämä nuorempi sukupolvi jäänyt paitsi. Minä olen saanut seurata kuulentoa, Kennedyiden ja Kingin murhaa televisiosta, jolle pystytettiin masto juuri sopivasti melkein naapuriin.
Ennen uutiset todella kiinnostivat. JFK:n murhaa puidaan vieläkin.
Jos nykynuorison elintaso nousee yhtä paljon kuin minun, niin kaikki ovat miljonäärejä. En tarkoita, että olisin nyt erityisen rikas, mutta lapsuuteni oli köyhää aikaa. Juhannukseksi kyllä lapsikatraamme sai yhteisen limonadikorin ja sen piti riittää seuraavaan juhannukseen. Moni oli vielä köyhemmästä perheestä.
Ei sitä oikein osaa kertoa, millaista se oli olla niin köyhä, mutta väitän, että lapset olivat paljon onnellisempia, mitä nyt miljoonakertaisessa yltäkyllyydessä.
Voi herrajumala jos silloin olisi ollut vaikka nykyisenlainen kirppari, niin siellä olisi suorastaan asuttu, että minkähän täältä ostaisi. useampaan ostokseen ei olisi ollut varaa.
Oma lapseni saa kaiken mitä haluaa, vaikka se ei ehkä viisasta olekaan.
Itse osaan arvostaa rahaa, mutta lapsellani lojuu joskus satasia sängyn alla, eikä hän koskaan tiedä, mitä haluaisi lahjaksi, koska kaikki mahdollinen on jo ostettu moneen kertaan.
Kummallakohan meistä mahtaakaan olla onnellisempi lapsuus?
Olen aika vanha teini-ikäisen isäksi, mutta elämä oli kovaa raatamista, eikä siihen kertakaikkiaan jaksanut perustaa perhettä kuin 25 vuoden yhtämittaisen työputken jälkeen.- ehkä ohi aiheen, mut
.. nykypäivänä on niitäkin, jotka kirppareilla käydessään joutuvat toteamaan niittenkin tarjonnan joko tarpeettomaksi tai tarpeettoman kalliiksi. Köyhyyttä ei voi mitata vain ennen nyt aspektilla, kun eletään tätä päivää.
Kenenköhän [vika] on, kun nykylapset eivät saa iloa mistään, eivät tiedä mitä tahtovat, kun vanhemmat on jo antaneet kaiken haluaman, enemmänkin. Tekeekö vanhemmat siinä isomman karhunpalveluksen itselleen vai lapselleen, kun kaikkea annetaan yllinkyllin, enemmänkin? Eikö lie oikotie siihen, ettei lapsille tule tarvetta lähteä perustamaan omaa elämäänsä, vaan lillutaan yltäkylläisyydessä kotona.
Olen itse joutunut maailmalle 16kesäisenä. En ole rikastunut näillä maailman turuilla, mutta olen kuitenkin elänyt mahdollisimman itsenäistä ja hyvää, vaikkakin köyhää elämää. Kun minulle ei ole tarjottu kaikkea, mitä rahalla saa, valmiina. Oikeastaan ei paljon mitään.
- ap
Mutta hienoa että olet kuitenkin vanhemmaksi päätynyt. Vastasin tähän kun kukun vielä ylhäällä. Älä nyt ihan kaikkea lapsellesi anna niin hän osaa arvostaa silloin paremmin asioita tai laita ehdoksi se että hänen täytyy tehdä jotain saamiensa asioiden eteen silloin tällöin. Ehkä tuo onnellisuus tuli siitä että asiat eivät olleet itsestäänselviä silloin niitä osaa arvostaa. Onnea elämään.:)
- 15+12
Miss Suomi kisassa yksikään osallistuja ei yltänyt 1. sijaan saakka.
Margareth ja Anthony naimisiin.
Vietnamiin sotilaita.
Yhdysvaltain 1. sääsatelliitti TIROS_1 laukaistiin.
Suomen 1. kantosiipialusSirena aloitti liikennöinnin Marianh. ja Tukholman välillä.
Poikkeuksellisen voimakas ukonilma riehui Suomessa. Parhaimmillaan rek. yli 100 samaniskua minuutissa.
Rooman olympialaiset.
Sputnik5 laukaistiin , jossa matkustajina koirat Belka ja Strelka, 40 hiirtä, 2 rottaa ja eril. kasveja. Kaikki selviytyivät hengissä.
Ohjuskokeita...
Avaruuden valloituksen alku näytti olevan käynnissä- Hauska juttu
Ois tuo missijuttu ollu paikallaan tänäkin vuonna... Tosin sen kruunun olisi saanut pitää se oikea miss suomi, ei tämä sijainen.
- tinx74
Abba voitti euroviisuissa.Iskä tuli laitokselle kattomaan mua ja äitiä vappunaamari päässä.Sylvi Kekkonen kuoli.
- pöpöpöpöpöpöpöpöp
Niin... Kekkonen kuoli. Ja eipä ole toistaiseksi, ja onneksi, korkeampia geiger-mittarin lukemia luettu Suomen kamaralla, kuin tuona vuonna.
Kiinnostaa aivan vietävästi sellainen asianhaara, jotta kuinkakohan moni googletti kysymykseen vastauksia, kuinka moni heittää aina saman kerran hyväksi havaitun setin. Harvempi kuitenkaan muistaa noita muutamaa ensimmäistä elinvuottaan hirmuisen hyvin. - Virne;)
No minä synnyin, kuinkas muuten! ;) Ei vaiskaan, ensimmäiset Tangomarkkinat, Titanicin hylky löytyi, Nykänen valittiin vuoden urheilijaksi... Ei, kyllä mun syntymä tais sittenkin olla se merkittävin tapahtuma!
- EI näin
Ilmestyi paljon hyviä elokuvia, kuten
Pretty Woman
Cry-Baby
Ghost
Paljon hyviä kauhuleffoja
kuten myös huonoja;
Predator 2
Kummisetä III
Die Hard 2
Eipä ole niin tärkeää.
Englannin kanaalin tunneli valmistui.
Ensimmäinen tunnettu web-sivu luotiin.
7,7 richterin maanjäristys Filippiineillä
No, aika merkittävältä sittenkin tuntuu. - Helsinkiläinen-mies
-Mi-mikä kuoli su-sukupuuttoon?
-Änkyttävä mammutti. - Helsinkiläinen-mies
Olisi hyvä, jos tanskalaiset ja etelä-korealaiset alkaisivat vihaamaan toisiaan. Välissä on osa Euroopasta ja koko Aasian manner; välimatka on niin pitkä, ettei vihasta olisi juuri haittaa. Kaikki hyötyisivät.
- se oli vuosi:)
Sinä vuonna minä synnyin:)
Yksi Isän päivämäärä oli lyöty lukkoon..
Osaanko sitä arvostaa.. Joskus!
Mutta.. juuri nyt tuntuu, että taidan antaa itselleni luvan olla tällainen kuin olen. Todella.. mitä sen on väliä jos elän yksin.. mitä sen on väliä ellen osaa olla ihmisten kanssa.. mitä sen on väliä jos olen joskus tökerö.. mitä sen on väliä jos ajatus harjailee.. mitä sen on väliä jollei joku minusta tykkää.. mitä sen on väliä jos joku minusta tykkääkin.. mitä sen on väliä.. mitä sen on väliä jos toiset minusta jotakin luulevat.. mitä sen on väliä..
Ehkä se siis oli hyvä vuosi! - Kyllä kelpaa elviste
Suomen traktorit rekisteröitiin.
Alaska liitettiin Yhdysvaltoihin 49. osavaltiona.
Buddy Holly, Ritchie Valens ja Big Bopper kuolivat lento-onnettomuudessa Iowassa (”The day music died”).
Minigrip-pussit patentoitiin Yhdysvalloissa.
Kaikkien aikojen myydyin jazz-levy,[2] Miles Davisin Kind of Blue julkaistiin.
Asterix ilmestyi ensimmäisen kerran ranskalaisessa Pilote-lehdessä.
YK:n lapsen oikeuksien julistus hyväksyttiin.
Väinö Linnan Täällä Pohjantähden alla 1 ilmestyi
..semmonen vuosi. Kappas vaan. Syntymäni kuin piste I.n päälle :) - Helsinkiläinen-mies
Uimataidottomilta pitäisi ottaa äänioikeus pois, koska he äänestävät vain uimataidottomia ehdokkaita.
- laiskanlutjake
Isäni kuoli sinä vuonna kun synnyin,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777