mistä tämä ääni voi tulla + muuta

apuja tarvitsen

eli siis, normaalisti firefoxin kautta katsonut tässä juutuubbi videoita ja yhtäkkiä kuului ääni kuin olisin muka irroittanut usb portistani jonkun, vaikka en ole mitään irroittanut tai liikutellut, mistähän tämä voisi johtua? toinen "ongelma" on että miksi minulla ei nytten näy nvidian ohjauspaneeli kuvaketta alapalkissa tuon valkoisen ylöspäin osoittavan nuolen takaa?? minulla windows 7 home premium 64bit. miksi siis se ei aina lataa kuvakkeita?? ja joskus se myös tekee niin että se on "Ladannut" esim intel hd näytönohjaimen kuvakkeen mutta se näkyy valkoisena, eli kun hiiren laittaa siihen kohdalle niin se näyttää mitä siinä on mutta sitä sinistä näyttöä ei ole.. kummallista siis!

4

115

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1993 PC opetellut

Voiko ääni olla videossa,
      Ainakin minulla on aina tärkeimmissä kuvauksissa 2 kameraa samassa jalustassa, jotta toista voin katkaista ja toisesta tulee aina varmuuskuvaa. (kolmas ja neljäs on sitten tilanteessa toisilta suunnilta kuvaamassa myös varmuuskuvaa.

Tietysti käytän äänettömillä toiminnoilla, mutta aina joskus äänet unohtuvat eikä nitä enää kuvatessa voi poistaa, koska moni muukin käyttää kameroita.
      Kuvausohjelmallakaan ei voi poistaa, tai en aina ota ääntä varakameran tallennuksista jos kuvaus ei ole erityisen tärkeä, siis, jos on samalla sekunnin osalla muutakin tärkeää ääntä, ei sivuääniä ole helppo poistaa.

TOINEN vaihtoehto, liikutatko hiirtä jonkin mainoksen päällle tai liikkuuko "huono hiiresi itse"

Kuvakkeista en osaa sanoa mitään, ei minullakaan joka käynnistyksellä tule Speskers-Koaäänistä ja audionhallintaa, mutta ei se haittaa kun on oppinut, nyt on molemmat.
      TEE pikakuvakekansioita ja laita niihin työpöydälle ko. ja muitakin tärkeitä pikakuvakkeita.

• kiitti vaan

okei, kiitos pitkästä vastauksesta. tämä kertoi jo minulle jotain.

• Mie Sie Hä

Usb:n "irrotusääni" voip johtua virrankäyttöasetuksista eli virrat pois usbista kun ei ole tiettyyn aikaan käytetty ja tuo ikonien puuttuminen on aika yleistä, varsinkin jos masiina on heikkkotehoinen. Wintoosan sekoiluja. Loggaus ulos ja takaisin auttaa, ei tartte koko masiina käynnistää :D

• apuja saatu

Terve. Koneen tehoista ei ole ainakaan kyse, sillä on intel i7 neliydinprossu ja 8gt muistia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      948
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      805
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      560
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      551
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      506
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      158
      492
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      23
      469
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      127
      452
    10. Kaipaisin kainaloosi

Emme voi jatkaa sillä tavoin, mutta silti sinua. -naiselta miehelle
      Ikävä
      45
      439
    Aihe