Jos jompi kumpi vanhemmista tai molemmat ovat lapsena julmasti pahoinpidelleet onko oikein että aikuisena kostaa ja vetää pahoinpitelijää kunnolla turpaan? Saisi paskiaiset maistaa omaa lääkettään!
Hakkaavalle vanhemmalle kostaminen
3
374
Vastaukset
- ....
Etäisyyden ottaminen ja psykologisesta riippuvuudesta vapautuminen on tärkeintä.
Väkivaltainen henkilö haluaisi että hänet otetaan vakavasti ja toisten on hiljaa kestettävä raivonpurkauksia, mutta näe hänet hassuna.
Kyllä nämä ihmiset kostavat itse itselleen, olen havainnut vuosien mittaan. - kostaja mies
Saa kostaa. Lapsena mun äiti seurusteli miehen kanssa jok aoli täys hullu ja hakkasi mun äitiä ja muakin monta kertaa. hampaat van lenteli kun se löi jäkis mailalla naamaan. No sit armeijan jälkeen tapasin sen miehen sattumalta ja kännissä ku olin niin sit oli pakko haastaa riitää ja tuoda vanhat jutut esiin. Annoin oikein kunnolla turpaan ja jälkeenpäin tuli hyvä mieli kun sain kostaa. Koskaan ennen ja sen jälkeen en ole tapellut kenenkään kanssa ja en ole muutenkan väkivaltainen. Mut silloin lapsena poliisit ei tehneet mitään vaan vähätteli kaikki a tapahtuneita niin mä sit vaan kostin.
- Olisi parempi...
...jos vanhemmat kurittaisivat lapsiaan henkisesti, lapsilla olisi mahdollisuus olla hyvä ihminen. Se vaatii kovaa aikaa. Juuri tämän takia se aiheuttaa ihmissuhteissa sosiaalisia vaikeuksia. Saapahan nähdä, miten ihmiset kohtelevat toisiaan siten, miten he itse haluaisivat olla kohdeltuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393