KYSELEN VAAN,ETTÄ ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA,ONKO HYVÄ MYYNTI PAIKKA TÄMÄ KIRPPIS,VAI ONKO MUITA PAREMPIA.?
ORANSSI-KIRPPIS
30
3246
Vastaukset
- Rintaääni
Kimppakirppis on paljon parempi!
- suosittelen
Toi KIMPPA-KIRPPIS on varmalla hyvä myynti paikka,olen ollut siellä monesti,ja olen saannut myytyä paljon,on tossa kauppakatu 19,tosiaan suosittelen ja pöydät pidetään siistinä talon puolesta.
- ei enää
Älä mene ainakaan tonne seppälän alakerran kirpparille,varmaan petyt,olen ollut,enkä koskaan mene,ei sen enempää siitä????????
- sosialisoidaan varat
ei enää kirjoitti:
Älä mene ainakaan tonne seppälän alakerran kirpparille,varmaan petyt,olen ollut,enkä koskaan mene,ei sen enempää siitä????????
Seppälän alakerran kirppis ei ole tukirahoilla liikkeellä kuten Oranssi kirppiksen väki ja Kimppa-Kirppishän saa tukityölliset Varkauden urheiluseurat ry:n kautta ;) yhteiskunnan verovaraoin.
- kimppa paras
sosialisoidaan varat kirjoitti:
Seppälän alakerran kirppis ei ole tukirahoilla liikkeellä kuten Oranssi kirppiksen väki ja Kimppa-Kirppishän saa tukityölliset Varkauden urheiluseurat ry:n kautta ;) yhteiskunnan verovaraoin.
Mitä se meille pöydän pitäjille haittaa mitä tukia ne saa,ainakin siellä menee tavara kaupaksi ja on siistiä,ainakin voin sanoa tästä Kimppa-Kirpksestä sen.
- paras on kimppa
kimppa paras kirjoitti:
Mitä se meille pöydän pitäjille haittaa mitä tukia ne saa,ainakin siellä menee tavara kaupaksi ja on siistiä,ainakin voin sanoa tästä Kimppa-Kirpksestä sen.
Just näin... Ei siitä ole mitään haittaa, jos kirppiksen työntekijät on palkattu jollain tukirahoilla. Pääasia on ettei kirppiksellä tuoksu pahalle ja on siistiä, kamat menee hyvin kiertoon...
Seppälän alakerrassa tuoksuu tupakka ja kirppis pöydästäni oli varastettu vaatteita.Sitten on vielä se yksi ukko jolla on mustaksi värjätty tukka ja pikkutakki :) Hän käy aina heti tarkastamassa mitä tuli myyntiin, ostaa edulliset arabiat yms. kamat itselleen ja myy kalliimmalla eteen päin. Eihän se mitään rikollista ole, muttei reiluakaan...
- srdegtearhg
kimppa-kirppis pyörii verovaroin. Rehellinen yrittäminen kunniaan.
- kokennut
Jokainenhan se työstään veron maksaa,nämä huulenheittäjät,jotka mollaa toisen yritystä,niin niillä ittelään menee huonosti ja nostavat kaikenlaisia etuja,mut eivät raukat ymmärrä omaa tyhmyyttään.Kimppa-Kirppis on ihan siisti ja myyvä paikka.
- Ei katkera
Jos yhteiskunnan velvollisuus on työllistää niin eikö se ole hieno asia, että työllistetään yleishyödylliseen tarkoitukseen. Tuetaan samalla urheiluseuroja.
- Kuha joivula
Ei katkeralle tiedoksi.
Varkauden urheiluseurat eivät tue urheiluseuroja, vaan työllistää pitkäaikaistyöttömiä, että ei tarvitse kaupungin maksaa kelakorvauksia ja Kiminkisen palkkaa :) - Luettas jos osattas
Kuha joivula kirjoitti:
Ei katkeralle tiedoksi.
Varkauden urheiluseurat eivät tue urheiluseuroja, vaan työllistää pitkäaikaistyöttömiä, että ei tarvitse kaupungin maksaa kelakorvauksia ja Kiminkisen palkkaa :)Tämä nero vaikuttaa niin persulta! Tämä Kuha joivula. Kuinka kaupunki maksaa kelakorvauksia? Oletko joutunut kaltoinkohdelluksi ja käymään vähänaikaa töissä?
http://varkaudenurheiluseurat.fi/wp-content/uploads/2010/02/2011-toimintasuunnitelma2.pdf - Kaikki Kimppaan
Luettas jos osattas kirjoitti:
Tämä nero vaikuttaa niin persulta! Tämä Kuha joivula. Kuinka kaupunki maksaa kelakorvauksia? Oletko joutunut kaltoinkohdelluksi ja käymään vähänaikaa töissä?
http://varkaudenurheiluseurat.fi/wp-content/uploads/2010/02/2011-toimintasuunnitelma2.pdfTämähän on aivan loistava seura varkauden urheuluseurat ry! Niin paljon hyvää !!!
Nyt ei enää muilla kirppiksillä käydäkkään kuin Kimpalla :D
- Sakka Pellinen
Kiminkisen palkka maksetaan verorahoista.
- [Lumiukko]
Mä oon ihan pihalla [(?)] Kuka on Kiminkinen ja miten se liittyy Varkauden urheiluseuroihin?
- HinnanMuutos
Mulla oli KimppaKirppiksellä pöytä viime viikolla. Tilityksen saatuani huomasin, että "joku kiva asiakas" oli itse vaihtanut hinnan laatimaani hintalappuun! Oli vaan ruksannut yli mun laittaman hinnan ja laittanut viereen puolta alemman hinnan ja sitten maksanut sen kassalla.
Kirpparin ohjeissa sanotaan, että jos myyjä haluaa laittaa tuotteeseen uuden hinnan on hintalappu laadittava kokonaan uusiksi eikä saa korjailla. No monikaan ei noin tee. Kassalla ei oikeesti saisi hyväksyä korjattua hintaa. Mistäs ne kassalla tietäs onko muutoksen tehnyt asiakas vaiko myyjä? No onneksi ei ollut kyse kalliista tuotteesta, mutta törkeä teko silti joltain.- Kirppumamma
Meillä kävi sama homma kimppa kirppiksellä. Ja tavaraa hävis paljon. Harmitti kyllä kovasti kun ihan hyvän hintaista tavaraa hävis eikä heidän kamerat paljon kertonu kuka vei, tai no, kertoi kyllä mutta siellä ei tehty mitään asian selvittämiseksi. Kaiken lisäksi kimpalla käydessä tulee aina hengitysoireita ja nenä rupee vuotamaan, samoin silmät...
oranssillakin ollu tavaraa joskus ja siellä on toiminu asiat hyvin, eikä ota henkeenkään siellä käydessä. :) - Tohtori No.
Kirppumamma kirjoitti:
Meillä kävi sama homma kimppa kirppiksellä. Ja tavaraa hävis paljon. Harmitti kyllä kovasti kun ihan hyvän hintaista tavaraa hävis eikä heidän kamerat paljon kertonu kuka vei, tai no, kertoi kyllä mutta siellä ei tehty mitään asian selvittämiseksi. Kaiken lisäksi kimpalla käydessä tulee aina hengitysoireita ja nenä rupee vuotamaan, samoin silmät...
oranssillakin ollu tavaraa joskus ja siellä on toiminu asiat hyvin, eikä ota henkeenkään siellä käydessä. :)Voisko se hengen ahdistus johtua siitä että sinne kimppa kirppikselle on pidempi matka ja sulla on huono kunto?
- Karvalaukku
Voi vpi kun tuhkamuna kaljamasu avas ison kitansa oluenjuonnin välillä.Pääsi kunnon aivoröyhtäys.
- niina45
Ihan perseestä koko helvetin paikka.Yksi ukko melkein kalju rasisti siellä johtaa sitä koko paskapaikkaa!Se myös taitaa olla homo siks varokaa ettei joku kulli jouda teidän persuuksiin! Kimppa kirppis on parempi!
- sirkku_3
tosi mukava paikka.löytyy paljon mukavaa tavaraa!!!
- khyllä
Kyllä minä sanon että oranssi kirppis on parempi paikka.
- Onkoekotorillamitään
Molempi parempi :) Molempiin lähes sama matka minun kotoa. Ekotorilla harvemmin tulee käytyä vaan pitäsköhän.
- Aamusumpilla
On Eko torilla
- Onkoekotorillamitään
Heki heko eko:) Ihan oikeesti onko siellä hyviä tuotteita.
- Anonyymi
bedford
- Anonyymi
mweri
- Anonyymi
ajos
- Anonyymi
jääpallo
- Anonyymi
mark boals
- Anonyymi
jauhelihakeitto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782