on pepanderista jos on ikävä. Ei ole muuta tekemistä kuin ikävöidä. Hetken hauskaa jossain, ja taas palataan maan pinnalle sinisin sävyin :/
Kumpaakos teitä vaivaa, sellainen odotuksen ikävä kun jotain mukavaa odottaa kulman takana, vai toivoton ikävä kun tietää että se pitää vaan kärsiä pois?
Tammikuu
6
116
Vastaukset
- s....
sekä että myös levottomuus! Olin joskus iloinen kun sun näin pitkästä aikaa. Niin
- light my fire. ;)
miss.fire kirjoitti:
Njääh, taitaa Ässällä olla väärä missi nyt... ;)
Kukas on se oikea mies tälle missille? ;)
- etkö tunne
miss.fire kirjoitti:
Njääh, taitaa Ässällä olla väärä missi nyt... ;)
s....on akka
Odotuksen ikävä ehkä enemmänkin. Vanha elämä pitää vielä henkisessä otteessa, mutta uuteen pyristellen päivä päivältä. Sieltä se vaan sitten alkaa tulemaan, jälleen kerran näkyviin. Elämästä nauttiminen ja ikuinen maailmanmenon ihmettely ja uuden kokeileminen. Maailma antaa paljon mahdollisuuksia, kun antaa itselle luvan ottaa vastaan se, mitä on tullakseen.
- mr maltillinen
Ei vaivaa oikeastaan, tunne siitä että jotain mukavaa odottaa on aika vahva, kun yritän tehdä jotain sen eteen. Ei ole helppoa, epävarmaa, mutta kun kyseessä on _hän_, ei minulla ole parempaakaan tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334