Kudoin koulussa lapaset huopanen langasta. Kun ne olivat muuten valmiit mutta niitä ei oltu vielä pesty, niin ne olivat saman kokoisia kuin muillakin. Mutta pesun jälkeen, vaikka venytin ne, niin ne sopivat ehkä kolme vuotiaalle lapselle vaikka tein ne naisten koolla. Pesukoneessa oli lisäksi yksi pyyhe ja nuo pestiin villapesulla. Pesuainetta käytettiin. Mikä vikana?
Huovutetut lapaset
9
994
Vastaukset
- huopanen
Niiden on tarkoituskin kutistua 'valtavasti' :)
- kaisa
Mutta ne kutistui liikaa. Muilla tuli sopivia mun lapasista tuli kovia ja mahtuu juuri ja juuri 3 vuotiaalle.
- hupsista vaan
olisko lämpötila ollut liian korkea tai olet neulonut löysempää kuin muut ( -> työ on 'päässyt' kutistumaan)...
Jos neuloit koulussa, niin kysypä opettajalta... - sadat tossut
Ei ehkä mikään vikana , sinällään. Eri pyykkikoneet huovuttaa eri tavalla. Vai pestiinkö ne kaikki samassa koneessa?
Olen tehnyt paljon huovutushommia ja onnistunut hyvin. Sitten minulla meni pyykkikone rikki ja ostin uuden. Uusi kone on ilmeisesti erilainen pesuohjelmien osalta, kun sillä ei saa huovutettua niin hyvin kuin entisellä. Tein kolmet aikuisten tossut ja laitoin 40 asteen kirjopesulle huopumaan, mukaan vanha lakana ja farkut. Ei kutistuneet juuri minkään vertaa. Sama toistamiseen. Eipä paljon enempää kutistuneet. Sitten 60 astetta ja sain sopivat. Olen pitänyt tapanani oikoa ja vähän venyttää kosteana noita huovuttamiani tekeleitä.
Harmi kun et saanut sopivia. En ole varma olisitko venyttämällä heti pesun jälkeen,
saanut niitä isommiksi. Nyt ne on auttamattomasti pienet, eikä voi korjata. - hehheeheh
En tiedä vaikuttaako se, mutta itse olen ainakin aina pessyt normaalilla koneen pesuohjelmalle 40asteessa.
- tossutäti
Kerroppas aloittaja minkä kokoiset ne oli ennen koneeseen laittoa, itselläni nenee kyynärpään yläpuolelle.
Paljonko oli silmukoita yhteensä?- kaisa
No silmukoita oli aluksi 40. Sitten 18 cm ja peukunpaikka 20 cm ja kavennus. Peukalo: 11 cm ja kavennus
- paljon tehnyt
Missä asteessa huovutit? Varmaan 60 on liikaa, kannattaa aina aloittaa 40 pikaohjelmalla.
- patina58
Mulle kävi kanssa noin tän nykyisen koneen kanssa 40 asteessa.Eilen huovutin sitten 30 asteessa tunnin ohjelmalla ja sittenkin sai töitä tehdä,että sai venytettyä oikeaan mittaan.Kannattaa tehdä koetilkkuja joita huovuttaa ensin eri asteissa jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316