Kokemuksia haapuku.fi ja juhlapukubella.fi ?

kesällä7.7

Hei,

Näillä suomalaisilla sivuilla olen nähnyt puvut, jotka haluaisin?
Onko luotettavaa palvelua, vastaako yhtään odotuksia ja miten on onnistunut palautus, jos ei olekaan istuva ja sellainen, kuin odotti.

Kertokaahan kokemuksia?

4

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cara1979

      Tämä näyttää olleen täällä jonkin aikaa, mutta haluan kuitenkin jakaa oman kokemukseni haapuku.fi sivustosta.

      Olin hyvin skeptinen sivun suhteen, siellä kun näytti olevan hieman huonoa suomea (jota kyllä itsekin kirjoitan) ja muutenkaan ei tuntunut montaa arvostelua netistä löytyvän.
      Päätin kuitenkin tilata sivulta löytyvän todella halvan poistossa olevan puvun. (Puku on tulossa illallistilaisuuteen, mutta on kuitenkin hääpuku. Aion poistattaa laahuksen, jotta puku ei näyttäisi liikaa morsiuspuvulta)
      Poistopuvuille luvattiin muutaman päivän toimitus ja palautus mikäli puku ei sovi.

      Tilasin ja maksoin puvun Paypalin kautta muistaakseni sunnuntai iltana ja puku saapui postiin torstaina.
      Eli muutamassa päivässä.

      Olin epäillyt sivun kuvia katsoessani, että puku olisi halvannäköinen, halvasta kankaasta ja siinä olisi rumasti kirjaillut paljetit vyötäröllä.
      Ilokseni olin täysin väärässä!
      Puku oli todella laadukkaan tuntuinen (tuskin kuitenkaan mistään ykköskankaasta tehty, mutta näytti ja tuntui tosi hyvältä) Jopa epäilemäni paljettikoristelut näyttivät paremmilta kuin kuvassa.

      Eli henkilökohtaisesti voin lämpimästi suositella haapuku.fi sivua joka toimii ilmeisesti Fabela nimisen nettikaupan alla.

      Tietysti kannattaa miettiä millainen kuva sivulla puvusta on. Minun pukuni oli kuvattu torson päällä ja siksi varmastikin ajatukseni, miltä puku näyttäisi todellisuudessa, olivat realistiset. Kuva kopiot alkuperäisistä puvuista eivät välttämättä vastaa sitä mitä sitten saat. Mutta itse olin tyytyväinen.

      Tietenkään minulla ei ole kokemusta heidän mittatilauspuvuistaan, mutta naimisiin.fi sivustolla on käyty vastaavaa keskustelua ja olenkin sinne laittanut vastaavan kommentin kuin tännekin.

      Mutta minä suosittelen!

    • Mä ostin pukuni Tukholmasta (risteilyltä!). Suomalainen mukava nainen myy liikkeessä lähellä Siljan terminaalia Amerikasta tuotuja tehtaitten outlet-pukuja.
      Mun puku maksoi 2380 kruunua eli n. 270 euroa. ( euro on noin 8,8 kruunua). Se on huippusuunnittelijan tekemä ja todella ihana. Tässä sivut:
      http://www.bridaloutlet.se
      Nykyään siellä on myös miesten juhlapukuja.

    • y.e.n

      Voin kyllä suositella haapuku.fi sivustoa!
      Tilasin sieltä hääpuvun, joka tuli sovittuun aikaan postissa, hyvin pakattuna. Puku oli täysin sopiva, mutta koristelut, sellaiset ruusukkeet, olivat erilaiset runsaammat kuin kuvassa (nettisivuilla lukeekin että kuvan koristelut eivät täysin vastaa puvun koristeita) Päätin palauttaa puvun, koska halusin hieman linjakkaamman mekon, joka enemmän sopii minun vartalolleni. Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja sain ehdotuksia myös mekoista, jotka olisi saatavilla nopealla toimituksella. Niistä kuitenkaan mikään ei ollut sellainen, joka olisi minua miellyttänyt. Laitoin mekon asiakaspalautuksena takaisin ja ei mennyt montaakaan päivää, kun raha oli jo takaisin tililläni. Todella hyvä palvelu, suosittelen.

    • iituli1

      Ajattelin jakaa myös oman kokemukseni haapuku.fi sivustosta.Tilasin itselleni sieltä hääpuvun ja vaikka kauheasti pelotti puku hakea postista avata paketti niin positiivisesti yllätyin!:D Puku oli juuri sellainen kuin toivoinkin. Ainoa miinus oli puvun hieman liian suuri koko mikä tosin melko varmasti on itseaiheutettu kun mittasin itseni ja pelkäsin ettei puku ole vaan liian pieni..isompaa on helpompi korjata;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe