hannun talorahakeräys.

röhö naurut.

kerätäänkö tolvanoilta rahaa "treidauskämpän" ostoon hannulle, ei voi muuta kuin nauraa.

24

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p.auli

      tällaista on kuulunut.

    • cleet

      ja kuulemma Helsinkiin arvoalueelle

      • SilmänRäpäys

        Kämppähän pitäis olla ihan valuuttakaupan keskuksessa New Yorkissa.
        Eli toivottavasti internet viiveen takia kämppä otetaan sieltä.
        Tai mitäs väliä sillä oikein on, demo jyllää voitot vaikka viivettä olis se 0,03 sekunttia.

        On se DEMO metaanin hajulla oiva peli


    • huhu

      ja kuulemma Helsinkiin arvoalueelle


      Hei camoon ketsupit Suolikaiset!! ei mikään kämppä vaan TOIMISTO.eIkö se imakon kannaltakin ole suotavaa. Ja mitä tohon keräykseen tulee minun ei tarvitse laittaa latiakaan.Ihmelistä vääntämistä huhua.

      • oma toimisto

        --ei mikään kämppä vaan TOIMISTO--

        mutta toimistohan on jo tilattu ! ei vaan vielä tiedä missäpäin suomea se sijaitsee, ovessa on rosvonkestävät kalterit.


      • hiiHaa hoo
        oma toimisto kirjoitti:

        --ei mikään kämppä vaan TOIMISTO--

        mutta toimistohan on jo tilattu ! ei vaan vielä tiedä missäpäin suomea se sijaitsee, ovessa on rosvonkestävät kalterit.

        Oveen tulee luukku,jossa lukee :"" tunkit tunkekaa rahat tästä luukusta ja sanokaa niille goog pay..""
        Paluupostissa tulee rikosilmoituskaavakkeet ja pipsipussi (tyhjä)

        Demolla treidataan ensimmäiset 5 vuotta jotta opitaan rahojen kuse ttamisen taito, sitten pyöräytetään lisenssipörssi käyntiin ja on loppurahastuksen aika.


      • suolet ruikulla

        >ja kuulemma Helsinkiin arvoalueelle

        >Hei camoon ketsupit Suolikaiset!! ei mikään kämppä vaan TOIMISTO.eIkö se imakon kannaltakin ole suotavaa. Ja mitä tohon keräykseen tulee minun ei tarvitse laittaa latiakaan.Ihmelistä vääntämistä huhua.

        Oikein kyllä tosissaan ihmettelee, että vaikka olisi kuinka yksinkertaisesta tapahtumasta kysymys, niin kun se on mennyt suoliseparaattorin läpi edes kerran, niin kaikki on kääntynyt päälaelleen? ;)


      • cleet
        suolet ruikulla kirjoitti:

        >ja kuulemma Helsinkiin arvoalueelle

        >Hei camoon ketsupit Suolikaiset!! ei mikään kämppä vaan TOIMISTO.eIkö se imakon kannaltakin ole suotavaa. Ja mitä tohon keräykseen tulee minun ei tarvitse laittaa latiakaan.Ihmelistä vääntämistä huhua.

        Oikein kyllä tosissaan ihmettelee, että vaikka olisi kuinka yksinkertaisesta tapahtumasta kysymys, niin kun se on mennyt suoliseparaattorin läpi edes kerran, niin kaikki on kääntynyt päälaelleen? ;)

        tiedoksi vaan että hannulle ei kelpaa mikään töölön kaksio se pitää olla new yorkissa

        rehtoori on tätä kämppää katsomassa
        http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2011/12/09/vuokra-165-000-dollariakk--tassa-on-new-yorkin-kallein-asunto/201118755/139


    • 12+16

      Miraa paskatti taas 6 kertaa!! gralian facebook osiossa tämä nuolee ja peukuttaa kaikelle Hannun jutuille, varsinainen perseennuolija.

    • Cleet

      Winclub rehellinen.. Lämmöllä Cluso 627.

      Ilmoitus Ratasta.

      Muokkaa | Vastaa viestiinVastaa viestiin

      Kysyin uteliaisuttani Ratala Winclubia ja tässä copy/paste.


      From: **rri.**[email protected]
      Reply-To: **rri.**[email protected]
      To: **tti**[email protected]
      Date Sent: 3-Jul-2007 14:33:09 0200




      **tti **honen,

      Kiitos yhteydenotostanne. Rahoitustarkastus (Rata) on usein saanut kyselyjä
      koskien Winclub- nimisen sijoitusklubin toimintaa.
      Yhteistä näille tiedusteluille on ollut, että ne ovat yleensä koskeneet
      seuraavia asiota Ratan valvontaa; yrityksen toimintaa, sijoituksen tuottoja,
      verotusta ja riskejä. Jäljempänä lyhyesti Ratan näkemyksiä asiasta.

      Ratan käsityksen mukaan Winclub tarjoaa EU/Eta - alueen ulkopuolelta (Panama)
      ainakin valuuttakauppaan liittyviä palveluita.

      Suomessa rahoituspalvelujen tarjoaminen vaatii yleensä Ratan myöntämän
      toimiluvan. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa (esim. Panama)
      toimiluvan saanut luottolaitos ei voi tarjota luottolaitospalveluita Suomeen
      rajan yli, vaan palvelut on tarjottava Suomeen perustetusta
      sivukonttorista. Sivukonttorin perustamiseen tarvitaan Ratan myöntämä
      toimilupa. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa toimiluvan saanut
      sijoituspalveluyri-tys puolestaan voi tarjota palveluita Suomeen rajan yli
      perustamatta tänne sivukonttoria, mutta tämänkin toiminnan
      aloittamiseen tarvitaan Ratan myöntämä toimilupa.

      Ratan käytettävissä olevan tiedon perusteella Winclubin harjoittama toiminta ei
      vaadi Suomessa sijoituspalvelun tarjoamista koskevaa toimilupaa.
      Sen tutkiminen, onko clubin toiminta jäsenhankinnan osalta ristiriidassa
      rahankeräyslain säännösten, kanssa ei kuulu Ratan toimivaltaan
      (pyramidipelin muodossa toimeenpantu rahankeräys on rikoslain 17:16 b §:n 2
      kohdan mukaan rahankeräysrikos). Tämä tarkoittaa, että
      järjestelmän "tuotoista" suurin osa tulee uusien mukaan liittyvien maksamista
      maksuista tai "sijoituksista". Järjestelmä on olemassa ja "tuottoja"
      maksetaan niin kauan, kuin uusia ihmisiä saadaan mukaan "sijoittamiseen."

      Yleisellä tasolla Rata toteaa sijoittamisen luonteeseen kuuluvan, että se
      sisältää aina riskejä. Tuoton suuruus on aina suoraan verrannollinen
      sijoituksen
      sisältämään riskiin. Lisäksi lopullisen riskin sijoituksesta ja sen
      onnistumisesta kantaa aina sijoituspäätöksen tehnyt asiakas itse. Rata kehottaa
      sijoittajia
      kiinnittämään huomiota siihen, että kyseisessä tapauksessa yksittäisen asiakkaan
      saattaa olla vaikeaa hoitaa asiaansa Panamalla sijaitsevan yrityksen
      kanssa, jos sijoitustoiminnassa ilmenee virheitä tai väärinkäytöksiä.

      Terveisin

      **rri **rvi
      FINANCIAL SUPERVISION AUTHORITY
      Market Supervision
      Snellmanninkatu 6
      P.O. Box 159
      Fin-00101 HELSINKI, FINLAND
      phone 358 10 831 5***
      fax 358 10 831 52***
      www.rahoitustarkastus.fi
      **rri.**[email protected]

    • cleet

      tuo ei ole mun kirjoittamaa se on hirven, ja noinhan se asia onkin
      vai töölöstä meinaatte hannulle kämpän hommata

      • ja tota totaa syntyy

        Joo Lantooseen ja sitten rapakontaa sinne Yorkkin veetään suorat linjat langoilla merenpohjia myöten, jottei muut pääse väliin tällä vanhalla antenni joholla on edullista, tuleehan siinä monta solmukohtaa matkaa, mutta kurveistaha se luistelijakin vauhtia pykää, eikä pääse muut kuuntelemaan väliltä juu.


    • kysyn vaan

      miksi?

      • vitsin hitsit

        Lisätään näitä peräjulkkona:

        Isä opetti Pikku-Kallelle, ettei ollut sopivaa sanoa "Minua pissattaa". "Kun sinua pissattaa, sano vaikka, että sinua laulattaa." Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni yökylään mumminsa luokse. Hän heräsi yöllä ja sanoi: "Mummi, minua laulattaa". "Nyt on jo liian myöhä lauluun", Mummi vastasi. "Mutta kun mua laulattaa ihan hirveästi." "No laula sitten, mutta ihan hiljaa mummin korvaan."


    • Lakien mukaan

      Jokainen yrittää "kusettaa" kaupassa toista, eikö totta? Se on normaalia kaupankäyntiä. Tuossa Wincapitan jutussa ei mielestäni ole muuta kuin yksi epäselvyys? Miksi Suomen valtio ryöstää tuloksen, joka ei lakien mukaan sille kuulu? Onko niin, että riita-asiassa valtio käyttää valtaa v'äärin? Miksi Suomen valtion rooli ylittää valluutdet ja ohittaa perus-ja ihmisoikeudet? Tässä maassa tarvitaan EOK:n kaltaista oikeusturvajärjestöä, jonka toimintaa ihailen. Vääryyttä vastaan pitää puolustautua! Pelko on suurin oikeusturvariski..Lisätiedot www.eok.fi..

      • mikä maksaa ?

        --Miksi Suomen valtio ryöstää tuloksen, joka ei lakien mukaan sille kuulu?--

        joko pätkä kohta lyö todisteet pöytään hannun kanssa ?
        tätä on odotettu jo vuosia, mikä pitelee ? joko robotti on kohta valmis, siitä piti puuttua vain lyhyt koodin pätkä ?


      • tavat kunniaan

        Eipä tuollainen kaupankäynti, jossa juonitaan pitkälle johda, sillä onnistuu kerran tai kaksi, mutta kolmaskerta on jo vaikeaa onnistua ja jää merkityksi kaveriksi pitkäksi aikaa -huhu kiertää, niin se on täällä netissäkin, jotka yrittävät hyvän tavan rajat suljetaan ympyrästä pois joillakin konstein.


      • WOT:kaa Kom. Palmu

        Oikeusturvajärjestö tosiaan. Hah Hah.

        "
        Varoitus
        Käyttäjien luokitusten perusteella tällä sivustolla on huono maine. Sivuston (http://www.eok.fi/) sisältö saattaa olla loukkaavaa tai tietoturvan kannalta haitallista.

        Tutustu sivuston luokitustietoihin ja kommentteihin tästä.

        Luokitukset perustuvat miljoonien Web Of Trustin käyttäjien arvioihin. Lataa ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi surffataksesi turvallisesti myös Suomi24:n ulkopuolella."


        EOK on unohtanut jo WinCapitalaiset.


    • jengi hävinny rahansa!!vittu ko hauskaa,ko on tyhmiä!!!hannu viksu äijä!!!!palikat menetti ko oli ahneita!!!!!

      • tosi on heillä eessä

        Ei siinä monikaan määräänsä enempää menettänyt, mutta juonijat laitoivat itsensä liriin aivan suotta, heillähän on nyt täysin seinä vastassa ja yhteiskunnan moitteet niskassa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe