Nokia Lumian myynti alkoi keskiyöllä, kansa jonotti:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/puskaradio/viesti/61107/
Lumia keräsi valtaisat jonot
9
145
Vastaukset
- /7\|/7\
huhhuh.. niitä ei varmaan enää saa. joutunee odottamaan seuraavaa satsia. kyllähän ne on myyneet jo varastot tyhjiksi. on näköjään sen verran haluttua tavaraa :D
Haluttua tuntuu olevan, kun ainakin tämän vuoden alkupuolesta ennakoidaan Noksulle erittäin vaikeaa.
Muutamien suomalaisten kiihottumisella ei ole mitään merkitystä, jos päämarkkinat yskii kuin keuhkotautinen.
Toki toivon Nokialle parasta menestystä, jotta osakkeistani jonakin päivänä saisi ihan oikeaa rahaa.- voisin minä niistä
nyt jo jotakin maksaa
- TUB
Ethän sinä Repe tällä lausunnolla pärjää edes Pessimissi kisassa.
- Nokian osakkeita
voisin minä niistä kirjoitti:
nyt jo jotakin maksaa
Hyvä että jollekin kelpaa.
- oommä
ennenkin joutunut jonottamaan ravinteliin. Joskus on myös tainnut sataa lumia...
- Pentti Hönönen
Oletteko huomanneet kuinka paljon Mä$ä mainostaa lumiaa
kaikki operaattorit ja lehdet ovat täynnä lumian mainoksia
Mä$ällä on myt kova paikka saada edes muutama lumia kaupaksi muuten kusee koko homma
KIPPIS.- eiassroidinkäyttäjä
Kyllä sitä assroidiakin on mainostettu melkoisesti !
- Ehkäpä ajatus on
eiassroidinkäyttäjä kirjoitti:
Kyllä sitä assroidiakin on mainostettu melkoisesti !
siinä erossa, että toisissa tapauksissa mainostus ei ole läheskään yhtä turhaa kuin windows phone mainonta. Muita luureja jopa myydään ihan oikeasti merkittäviä määriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2832262Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131938Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1321850- 1541405
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381247- 85866
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä186832- 174826
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala439748- 52602