Auttakaa isät ja mahd. jo aviomiehet minua!
Karkauspäivä lähenee ja kerään (jo toisen kerran, viimeksi 4v sitten en rohjennut) rohkeutta kosintaan :)
Tarkoituksena ei ole mitään yliöveriromanttista höpsötystä,
vaan ihan normiarjen keskellä (lapset&työvuorot) ottaa pieni hetki
ja kosia.
Olemme siis jo pitkään yhdessä olleet ja perheen perustaneet. Olemme onnellisia näin "susiparinakin", mutta kyllä minä haluan hänelle vielä näin tunnustaa valtavan rakkauteni, näyttää sen "koko maailmalle" ja kantaa yhteistä rakkauden merkkiä = sormusta
Kosinta
8
442
Vastaukset
- 20cm
Vitu nössö..
- vanha nainen
Käy suihkussa pukeudu parhainpiisi (pukupäälle) dödöä ja partavettä. Hanki jotain makeisia kaunis rasia. Ehkä pieni pullo samppanjaa..korkea jalkaiset lasit
Sitten vain polvistut ja esität asiasi. Antaen sormuksen ja lahjan.
Joka naisen unelma, harva sen saa.
Ihan kotona perhe läsnä näin näet vaivaa tilanteeseen ja esität asiasi kauniisti pyytäen = naisen unelma. - --------------------
Kosinta
Hän oli arka ja pelokas
Hän kaipasi tukijaa.
- Ota minut, kosi Elämä.
- Tahdotko?
Mutta hän odotti sitä Oikeaa.
Polvillaan = toinen polvi lattiassa, toinen koukussa ei mitään rähmällään.. - öhöm...
Noille jo vastanneille: Olikohan aloittaja Nainen, kun puhui karkauspäivästä. Ja Karkauspäivänä tunnetusti, ellen väärin muista, naisetkin voi kosia.
- mielessä <3
Todellakin, kysyin vinkkiä miehiltä, MITEN haluaisitte tulla kosituksi?
Nainen siis karkauspäivänä kosimispuuhussa- estheth
Mietin vain, mikseiköhän miehesti ole jo kosinut sinua?
- Hähähähääääää!
Tää on tätä nykyajan uusavuttomuutta. Mitään ei osata tehä ite, kaikkeen pitää kinua ohjeita netistä!
Miehetkin on kautta aikojen kosineet omalla tyylillään. Jollei sun mielikuvitus riitä siihen, on ehkä parempi ettet kosi ollenka. Pakit sä joka tapauksessa saat! - hullua porukkaa
Järjen köyhyyttä mennä naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802