saman verran kuin 40-42" tv?
Miksi 37" maksaa
8
158
Vastaukset
- vbdzgfeah
40-42" on yleisempi kokoluokka, kysyntää ja tarjontaa on enemmän > kilpailu laskee hintoja. 37" on vähän väliinputoaja 32":n ja 40-42" välissä. Joka haluaa 37":n , hänellä on siihen luultavasti jokin tilarajoitteellinen syy. Näin arvelen.
Itsekin ostin 42":n vaikka 40" olisi ollut optimaalinen tarkoitettuun tilaan (asennuspaikka, ei katseluetäisyys), kun merkki/toiminnot/ominaisuudet/hinta tuntuivat natsaavan. Nyt töllö on välikössä hieman vinottain, mutta kohtisuorassa katselusuuntaan nähden. - uytyui
Veikkaan, että siksi ettei siinä kokoluokassa tehdä halpamalleja, kun ei ole paljon kilpailua.
- Bitch-slapper
Kukaan täyspäinen ei osta enää nykypäivänä mitään hylkiövälimalli 37"-televisiota. Jollei se 40/42" laite muka "mahdu" minnekään, niin ehkä olisi korkea aika vihdoinkin luopua siitä ensiasuntoon vuonna kirves ja varsi lahjaksi saadusta lastulevyhäkkyrästä, vaikka se nyt tunnetasolla hiukan tietysti kirpaiseekin.
- djeytz5
Samasta syysta kun 26" on kalliimpia kun 32 tuumaset.
- Bitch-slapper
Kyllä, ja 22" on kalliimpi kuin 60". Sama pätee esim. autoissakin. 420cdi S-sarjalainen on halvempi kuin 320cdi.
- Vertailua... ... ...
tässä oikeat hintaluokat! Hyvälle tv:lle
32" maksaa n. 450e
37" maksaa n. 600e
40-46 maksaa n. 700-1000e
Jos haussa 37" niin suosittelen kahta varsin edullista, monipuolista ja nykyaikaista laitetta, jossa internet ym.
https://www.hobbyhall.fi/p/fi/LG-37LV550W-LED-tv-37/298340/92368/92365/92366
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=767940&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10012&categoryId=10159 - Nyt on tutkittu
asiaa ja vaihtoehtoina on
Philips, 37PFL6606T 37" 599,00€ Anttila
Samsung UE-37C6005 37" 541,90€ Verkkokauppa
LG 37LV550W 599,00 € Hobby hall
Mikä on paras vaihtoehto, jos tv tulee katseluun ja pelaamiseen?- LCD tai plasma
Käy kaupassa testaamassa myös Panasonic, kun siinä on GAME-tila pelaamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402