Androidin suosion syy selvisi

http://bit.ly/AxuCx7

"Android-puhelinten omistajat käyttivät puhelimiaan muita todennäköisemmin wc:ssä."

Aivan uskottavaa. Ja vaikka halpis android romu putoaisi vahingossa tai "vahingossa" vessanpyttyynkin niin ei harmittaisi kovin paljoa.

28

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep jep.

      Sopiikin vain arvailla mitä siinä katsellaan ruudulta wc asioinnin aikana, hmm.

      • Anonyymi

        no masturboidaan ja katotaan pornoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no masturboidaan ja katotaan pornoa

        Siinäpäs se linuks-ytimen pääasiallinen tarkoitus lienee.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpäs se linuks-ytimen pääasiallinen tarkoitus lienee.....

        Suurin Android käyttäjäryhmä lienee Windows-käyttäjät koska Windows puhelimia ei taida enää olla.


      • Anonyymi

        Kamalaa edes ajatella moisia ajatuksia. Eipä ole linuks-ytimeen tehdyn anderon porukassa kummoisia käyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no masturboidaan ja katotaan pornoa

        Kolli katsoo homopornoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpäs se linuks-ytimen pääasiallinen tarkoitus lienee.....

        Valheapina ♿ k_ o_l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no masturboidaan ja katotaan pornoa

        Kamalaa, kuinka ne ilkeävätkin. Hommaisivat Windowsin, niin ei tavitsisi sitäkään harrastaa.


    • ubuntu-käyttäjä

      Eiköhän niitä kännyköitä käytetä paskalla istuessa mallista ja käyttiksestä riippumatta. WC-drinkki vissiin luulee olevansa hauska.

      Steve Jobs uitti jalkojaan vessanpytyssä, wc-drinkki voisi uittaa päänsä siellä paskapytyssä.

      • Lukutaito hukassa?

        "Android-puhelinten omistajat käyttivät puhelimiaan MUITA TODENNÄKÖISEMMIN wc:ssä."


      • Anonyymi
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Lukutaito hukassa?

        "Android-puhelinten omistajat käyttivät puhelimiaan MUITA TODENNÄKÖISEMMIN wc:ssä."

        Ei ne tajua, mieluimmin vaihtavat puheenaihetta. Kuuluu linuks-harrastukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tajua, mieluimmin vaihtavat puheenaihetta. Kuuluu linuks-harrastukseen.

        Painotus ilmeisesti sanalla "muita useammin". Kaiki linuksiin liittyvä on moraalitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painotus ilmeisesti sanalla "muita useammin". Kaiki linuksiin liittyvä on moraalitonta.

        Heti hiljenivät kun lyötiin taas faktat pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painotus ilmeisesti sanalla "muita useammin". Kaiki linuksiin liittyvä on moraalitonta.

        K ollimaattorihan on pahasti v ajakki,


    • Lujettu on

      Mitähän se kertoo että iLuurilla pelattiin ja käytiin naamakirjassa?
      Ummetus? ja kavereille tiedotus olinpaikasta?

    • Parempi syy
      • eihomo-app-lin-and..

        Siis androidin käyttäjätkin on niitä "ruskeanreijänritareita" kuten applenpojat ja linux-hihhulit ?


      • arvata saattoikin
        eihomo-app-lin-and.. kirjoitti:

        Siis androidin käyttäjätkin on niitä "ruskeanreijänritareita" kuten applenpojat ja linux-hihhulit ?

        Mikkismerkonomi ei tiedä mitä "käy flaksi" pitää sisällään...?


      • Huono arvata
        arvata saattoikin kirjoitti:

        Mikkismerkonomi ei tiedä mitä "käy flaksi" pitää sisällään...?

        >Mikkismerkonomi ei tiedä...

        Ei niin, kun sitä ei opi kirjoista eikä omaa käytännön kokemusta ole. ;)


      • flaksiflaksiflaksifl

    • American dynamo

      Microsoft's new mobile OS doesn't have copy/paste capabilities.
      ...
      Android had this capability from day one.
      ...

      Other feature omissions from Windows Phone 7 include:

      No unified inbox
      No threaded e-mail
      No visual voicemail
      No video calling
      No universal search
      No Internet tethering
      Limited removable storage support
      No Twitter integration
      Alphabetical-only app list organization

      • Juttusi on ajalta Oct 22, 2010
        Copy/ paste taisi tulla erillisenä päivityksenä jo ennen Mangoakin joten ainakin kaikissa Nokian Lumioissa ja kaikissa WP7.5 puhelimissa on Copy/ paste.

        Muita en jaksa hakea.


      • Anonyymi

        Windows on idioottien käyttöjärjestelmä.
        Ihminen joka toistuvasti kävelee päin kiviseinää ja toistaa toistamistaan tätä toimenpidettä ja jopa maksaa siitä....


    • windows 8

      Lol linkittäjät taas vauhissa. Oma kokemus pyöreä nolla aiheesta.

    • Anonyymi

      Eikös se ollut iPone mikä putosi Tynkkyseltä bajamajan "laariin"?

      • Anonyymi

        Ei taida olla sullakaan muuta tekemistä kuin kaivella kymmenen vuotta vanhoja juttuja ja vielä kommentoida niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla sullakaan muuta tekemistä kuin kaivella kymmenen vuotta vanhoja juttuja ja vielä kommentoida niihin.

        Kaikki kymmenenkin vuoden takaiset jutut linuksista ovat arkipäivää tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla sullakaan muuta tekemistä kuin kaivella kymmenen vuotta vanhoja juttuja ja vielä kommentoida niihin.

        K-o -l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i- sekasin kuin seinä kello. tehkää Hoivailmoitus. Sille winhihhulointi on pakkomielle!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe