Tänään seisoin bussipysäkillä aamulla tapani mukaan ohuessa takissa ja alla pelkkä T-paita -15 asteella. Olin aivan jäässä kunnes tunsin yht'äkkiä kehossani jonkun lämpimän aallon ja tuntui loppuaika kun sisällä olisi lämpöpatteri ja hytiseminenkin loppui... onko toi tulevan kuumeen merkki?????
Vastaukset 3
- dädädäm
no voi jumalauta jos et tunnista sitä, että ootko kipeä vai et.... uusavutonta porukkaa....
- Ei ole...
Ei taida olla. Kehosi vain alkaa kuluttamaan enemmän energiaa lämpötilan ylläpitämiseksi.
Kuumeen mahdollisena merkkinä lienee enemmänkin voimattomuus. Puolustuskyky alkaa käyttää voimavaroja pöpöjä vastaan. luulisin.
Älä vilustuta itseäsi sillä silloin pöpöt saavat yliotteen ja alkaa tauti. Mieluummin pieni hiki kuin vilu. - joku
Kipeäksi tuleminen vaatii viruksen tai bakteerin,eli kylmä ei tautia tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567