Tänään seisoin bussipysäkillä aamulla tapani mukaan ohuessa takissa ja alla pelkkä T-paita -15 asteella. Olin aivan jäässä kunnes tunsin yht'äkkiä kehossani jonkun lämpimän aallon ja tuntui loppuaika kun sisällä olisi lämpöpatteri ja hytiseminenkin loppui... onko toi tulevan kuumeen merkki?????
Onko tämä vilustumisen merkki???
wddwwdw
3
301
Vastaukset
- dädädäm
no voi jumalauta jos et tunnista sitä, että ootko kipeä vai et.... uusavutonta porukkaa....
- Ei ole...
Ei taida olla. Kehosi vain alkaa kuluttamaan enemmän energiaa lämpötilan ylläpitämiseksi.
Kuumeen mahdollisena merkkinä lienee enemmänkin voimattomuus. Puolustuskyky alkaa käyttää voimavaroja pöpöjä vastaan. luulisin.
Älä vilustuta itseäsi sillä silloin pöpöt saavat yliotteen ja alkaa tauti. Mieluummin pieni hiki kuin vilu. - joku
Kipeäksi tuleminen vaatii viruksen tai bakteerin,eli kylmä ei tautia tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838