Sormus tulevalle

miehelleni?

Olen aikoinani saanut "perintönä" isomummon paksun ja minulle liian suuren kultaisen vihkisormuksen, jolla on SUURI tunnearvo liittyen mm. sen saamiseen(historiasta puhumattakaan!) .
Ja minulle oli heti selvää, että haluan sen jonain päivänä kihla/vihkisormukseksi.

Nyt olen miettinyt sormuksen paksuutta ja suuruutta, koska itselleni joutuisin sitä pienennyttämään ja paksuuskin liian suuri ajatellen toista sormusta ja muutenkin mieltymystäni pienempiin/vaatimattomampiin koruihin,
että miltä kuulostaisi jos kosisin avopuolisoani tällä sormuksella?

Hieman sitä joutuisi suurentamaan, mutta eiköhän sekin onnistu. Samalla poistaisin vanhat päivämäärät (vaikka olisihan nekin hienoa säilyttää, tila vaan ei riitä).
Eikös miehelle kuitenkin (useimmiten?) osteta vain kihlasormus, johon tulee sekä kihla- että vihkipäivä?
Ja onko yleisesti ajatus, että mies ostaa sormukset juuri kosinnan takia?

Suunnittelen kosintaa karkauspäivänä.

5

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosija :)

Sorry, tuli väärälle palstalle. Siirrän SORMUKSET -palstalle!!!

• Yualle

Älä helkkarissa kosi miestäsi, edes karkauspäivänä!!!!

Sinä olet valmis purjehtimaan avioliiton ihanaan satamaan, mutta hän ei! Muutenhan hän olisi jo kosinut sinua!!!!!!

Hulluja ovat naiset, jotka kosivat!

• Minä vain täältä hei

Kosi ihmeessä! Ei meidän naisten tarvitse mieheltä aloitetta odottaa ellemme itse välttämättä halua :) Onnea kosinnalle! :) Ja ihan hyvin siitä sormuksesta voi tulla miehesi sormus, jos siltä tuntuu :)

• Tosinainen2012

Nainen ei kosi miestä! Ehkä vain joku onneton. Noh, täällä suomessa voi jakaa piirakka kenelle tahansa, milloin tahansa ja niin paljon kun huvittaa. Ja monille miehille tällaiset naiset kelpaavat ihan hyvin. Vihille viedään kunnollisia naisia...

• onnea!

Nykyään ollaan tasa-arvoisia, ja kumpi tahansa SAA kosia! Muutenkin kuin karkauspäivänä. Tanssiinkin saa hakea sekä nainen että mies. Aloitteen tekeminen on saattanut lykkääntyä ihan mistä tahansa viattomasta syystä, ja aloitteellinen voi olla nainen yhtä hyvin kuin mies. Eihän me naiset olla enää nykypäivänä mitään prinssiä odottavia passiivisia prinsessoja, vaan meillä on oikeus tehdä omia päätöksiä ja aloitteita parisuhdeasioissakin. Eikä kosiminen oo niin ihmeellinen asia etteikö sitä vois ottaa puheeksi miten vain ja minkälaisessa tilanteessa tahansa.

Siispä kosi ihmeessä, ja toteuta suunnitelma sukusormuksesta. Ihana luottamuksenosoitus miehelle antaa hänen käyttöönsä sellainen. Sormuksen voi pienentää tai suurentaa muutamalla kympillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe