Sormus tulevalle

miehelleni!

Olen aikoinani saanut "perintönä" isomummon paksun ja minulle liian suuren kultaisen vihkisormuksen, jolla on SUURI tunnearvo liittyen mm. sen saamiseen(historiasta puhumattakaan!) .
Ja minulle oli heti selvää, että haluan sen jonain päivänä kihla/vihkisormukseksi.

Nyt olen miettinyt sormuksen paksuutta ja suuruutta, koska itselleni joutuisin sitä pienennyttämään ja paksuuskin liian suuri ajatellen toista sormusta ja muutenkin mieltymystäni pienempiin/vaatimattomampiin koruihin,
että miltä kuulostaisi jos kosisin avopuolisoani tällä sormuksella?

Hieman sitä joutuisi suurentamaan, mutta eiköhän sekin onnistu. Samalla poistaisin vanhat päivämäärät (vaikka olisihan nekin hienoa säilyttää, tila vaan ei riitä).
Eikös miehelle kuitenkin (useimmiten?) osteta vain kihlasormus, johon tulee sekä kihla- että vihkipäivä?
Ja onko yleisesti ajatus, että mies ostaa sormukset juuri kosinnan takia?

Suunnittelen kosintaa karkauspäivänä.

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehelleni!

Ja mitä luulette sormuksesta, voisiko/uskaltaisiko ajatella,
      että tuo lähes 100v vanha sormus olisi kunnollinen ja kestävä?
      Siis en nyt ajattele sitä rahallisena arvona, vaan että olisi kestävä ja hyvä sormus. Hyvinhän se on näillekin päiville kestänyt, mutta luulen että sen käyttö on oikeasti ollut vähäinen maalaishommissa lehmänlannoissa ym. kun on touhuttu.

Itse yleisesti koruista tiedän hyvin vähän ja senkin vähän tältä palstalta tänään kun olen lukenut halvoista "sekoitesormuksista" jotka eivät kestäisi,
      niin onkohan tuolloin vielä tehtykään sellaisia?

• Yualle

Älä helkkarissa kosi miestäsi, edes karkauspäivänä!!!!

Sinä olet valmis purjehtimaan avioliiton ihanaan satamaan, mutta hän ei! Muutenhan hän olisi jo kosinut sinua!!!!!!

Hulluja ovat naiset, jotka kosivat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5880
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4845
    3. 247
      2809
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2021
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1692
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      178
      1552
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1293
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      218
      1273
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1180
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1137
    Aihe