syön yleensä perusruokaa tuoresalaatteineen,porkkanaa,vihersalaattia,kaalia ja hedelminä omenia tai luumuja.ja rasvatonta piimää juon n lasi melkein päivittäin.sain lahjaksi omega3 ravintolisä purkkilon,onko siinä tarpeeksi siis d-vitamiinia mitä keski-ikäinen atoopikko nainen tarvitsee? liikun päivittäin.kahvi on paheeni mut joku herkku pitää elämässä olla,kun en paljoa käytä makeita herkkuja.mulla on ollut myös luusto-tabletit xtr vai mimten se nyt menikään niin siinä oli paljon enemmän dvitamiinia-elikä vastauksia kaipaan.kalaa syön liki viikoittain kirjolohta sen muovikelmullisen viikossa,raakana,voitakin hieman käytän etten kuivu.vettä nautin aina ajoittan päivän mittaan
onko omega 3 ravintolisässä tarpeeksi d vitamiinia?
etten kuivuisi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815