syön yleensä perusruokaa tuoresalaatteineen,porkkanaa,vihersalaattia,kaalia ja hedelminä omenia tai luumuja.ja rasvatonta piimää juon n lasi melkein päivittäin.sain lahjaksi omega3 ravintolisä purkkilon,onko siinä tarpeeksi siis d-vitamiinia mitä keski-ikäinen atoopikko nainen tarvitsee? liikun päivittäin.kahvi on paheeni mut joku herkku pitää elämässä olla,kun en paljoa käytä makeita herkkuja.mulla on ollut myös luusto-tabletit xtr vai mimten se nyt menikään niin siinä oli paljon enemmän dvitamiinia-elikä vastauksia kaipaan.kalaa syön liki viikoittain kirjolohta sen muovikelmullisen viikossa,raakana,voitakin hieman käytän etten kuivu.vettä nautin aina ajoittan päivän mittaan
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493