syön yleensä perusruokaa tuoresalaatteineen,porkkanaa,vihersalaattia,kaalia ja hedelminä omenia tai luumuja.ja rasvatonta piimää juon n lasi melkein päivittäin.sain lahjaksi omega3 ravintolisä purkkilon,onko siinä tarpeeksi siis d-vitamiinia mitä keski-ikäinen atoopikko nainen tarvitsee? liikun päivittäin.kahvi on paheeni mut joku herkku pitää elämässä olla,kun en paljoa käytä makeita herkkuja.mulla on ollut myös luusto-tabletit xtr vai mimten se nyt menikään niin siinä oli paljon enemmän dvitamiinia-elikä vastauksia kaipaan.kalaa syön liki viikoittain kirjolohta sen muovikelmullisen viikossa,raakana,voitakin hieman käytän etten kuivu.vettä nautin aina ajoittan päivän mittaan
onko omega 3 ravintolisässä tarpeeksi d vitamiinia?
etten kuivuisi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844