Milloin se ujous helpottaa?

Kotivalo n

Olen lukenut monen ujon kirjoittavan, että ujous kyllä helpottaa kun heihin tutustuu paremmin. Olen nyt kaksi kertaa ollut treffeillä ujon miehen kanssa (ja tavannut hänet kaikkiaan kolme kertaa). Olemme viettäneet yhdessä jo muutamia tunteja kaiken kaikkiaan.Viikonloppuna pitäisi tavata jälleen mutta en tiedä tuleeko tästä mitään, koska hän ei edelleenkään tunnu pystyvän edes puhumaan puhelimessa kanssani. Sähköposteja ja tekstareita on lähettänyt mutta kun ollaan yhdessä tai puhutaan puhelimessa niin toivottomalta tuntuu :-(

Haluaisin viikonloppuna jo edetä varovaisesta pussailusta seksiin mutta noinkohan se onnistuu, jos toinen edelleen ujostelee :-(

9

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamien tuntien yhdessäolo ei todellakaan tee ujosta yhtäkkiä rentoa ja ulospäinsuuntautunutta. Jos itse olet kiinnostunut tutustumaan tähän mieheen ja hän sinuun, ole kärsivällisempi! Mahdollisimman usein tapaatte, niin kyllä se pikku hiljaa rentoutuu. Osoita hänelle kiinnostustasi ja hyväksyntääsi aktiivisesti - mutta älä käy kimppuun, jos mies ei ole valmis läheisempään kontaktiin niin sitten täytyy vain odottaa. Jos taas et mitenkään jaksa odottaa, niin sitten kai sinun täytyy hakea haluamaasi jostain muualta, mutta kehottaisin että et nyt vielä heitä hanskoja tiskiin, tiedä millaisen saaliin siinä menetät.

      • Varsin koenut "ujo"

        Mutta varo ylityrkyttämistä.


    • 20+14

      Ei se helpota ennenkuin mies ottaa itseään niskasta kiinni, sori vaan. Nää kuvitelmat siitä, että muuttuisi jotenkin taikaiskusta sosiaalisemmaksi ja normaaliksi kunhan vain saisi tyttöystävän on vaan sitä tyypillistä ujostelijoiden itsepetosta, kun ei haluta myöntää että syyllinen siihen omaan ujouteen löytyy ihan sieltä peilistä.

      • gvkuyftdj

        Ujoutta on monenlaista, jos ihminen ei uskalla puhua kenellekkään mistään, niin taitaa mennä sairaaloisen sos.pelon puolelle, siihen ei tsemppaaminen auta. Tavallisemmat ujot, eivät uskalla sanoa mitään täysin tuntemattomille tai huonosti tunnetuille.

        Aloittajan poikaystävä on selvästi ujo huonosti tunnetulle ihmiselle, mutta kuitenkin uskalsi lähteä treffeille. Sanoisin, että ujous aloittajaa kohtaan helpottuu, kun hän alkaa tuntemaan vähän paremmin.


      • elämää
        gvkuyftdj kirjoitti:

        Ujoutta on monenlaista, jos ihminen ei uskalla puhua kenellekkään mistään, niin taitaa mennä sairaaloisen sos.pelon puolelle, siihen ei tsemppaaminen auta. Tavallisemmat ujot, eivät uskalla sanoa mitään täysin tuntemattomille tai huonosti tunnetuille.

        Aloittajan poikaystävä on selvästi ujo huonosti tunnetulle ihmiselle, mutta kuitenkin uskalsi lähteä treffeille. Sanoisin, että ujous aloittajaa kohtaan helpottuu, kun hän alkaa tuntemaan vähän paremmin.

        Olin nuorempana sairaalloisen(?) ujo, mutta onnekseni olen nainen. Tapasin aloitteellisia, mukavia miehiä ja itsetuntoni nousi. Itse asiassa, ilman niitä ihania miehiä elämäni olisi aika erilaista, yksinäistä. Nykyisin uskallan jo itsekin lähestyä miehiä.
        Ihmisiin voi tutustua missä vaan, kun vain uskaltaa katsoa silmiin ja aloittaa keskustelun jostain. Kaikki aloitteet eivät johda mihinkään, mutta ei tarvitsekaan. Ei kannata ottaa mitään paineita.
        Harjoittele juttelemalla vaikka bussipysäkillä/ harrastuksissa/ kaupassa/ töissä tuntemattomille jostain tilanteeseen sopivasta aiheesta.


      • п
        elämää kirjoitti:

        Olin nuorempana sairaalloisen(?) ujo, mutta onnekseni olen nainen. Tapasin aloitteellisia, mukavia miehiä ja itsetuntoni nousi. Itse asiassa, ilman niitä ihania miehiä elämäni olisi aika erilaista, yksinäistä. Nykyisin uskallan jo itsekin lähestyä miehiä.
        Ihmisiin voi tutustua missä vaan, kun vain uskaltaa katsoa silmiin ja aloittaa keskustelun jostain. Kaikki aloitteet eivät johda mihinkään, mutta ei tarvitsekaan. Ei kannata ottaa mitään paineita.
        Harjoittele juttelemalla vaikka bussipysäkillä/ harrastuksissa/ kaupassa/ töissä tuntemattomille jostain tilanteeseen sopivasta aiheesta.

        myflagcollection.blogspot.com


    • ujoilija

      yleensähän nainen olisi viimeistään jo toisilla treffeillä luovuttanu noin ujon tapauksen kanssa,mukava tietää ettei kaikki teekkään niin,mistähän minäkin löytäisin sellaisen :)

      kannattaa varmaan ensin houkutella ihan vaan nukkumaan yöksi viereesi.jos alat jo nyt vaatiin/painostaan seksiin niin saattaa tulla liian kovat suorituspaineet=ei seiso=jännittää jatkossa entistä enemmän.

      itsekkin olen ujo ja jännitän vieraita ihmisiä,varsinkin naisia,mutta olen elämäni aikana törmännyt kahteen tyttöön joiden seurassa en jännitänyt niin paljoa kuin yleensä,syytä en tiedä.jälkimmäisen kanssa olin jopa pari kertaa treffeillä,molemmat kerrottiin olevamme ujoja ja jännitävän kauheesti mutta silti höpötettiin koko ajan :)
      semmosia ihmisiä kun tapaa kerran 10 vuodessa niin seuraavan kohdalle sattumista saakin odottaa 8 vuotta.

      miten ujous vähenee aloittajan tapauksessa.....no,minua ainakin jännittäs vähemmän jos ne treffit olis semmosia mahollisimman epävirallisia,eli ei mitään kahvilassa pöydän vastakkaisilla puolilla istumista ja toisen tuijottelua,vaikka joku ihan arkinen puuha tai mitä molemmat harrastaa esim. pyörän renkaan paikkaus yhdessä tai lenkillä käynti(jos molemmat urheilullisia) ja yleensäkkin tilanteet jossa voi/joutuu puhua jostain muusta kuin itsestä tai siitä yhdessä olosta,niistä kerkee puhuun myöhemminkin.
      älä ainakaan kysele edellisistä suhteista,kokemattomuudesta tai syytä miksi on ujo ja jännittää.

    • !

      On siinäkin aika horo.. Kolme kertaa tavannut miehen ja nyt jo haluais hässimään.

      • zxz.

        Älä muuta sano.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe