Mitäs hiirulaista te käytätte pelatessanne pokeria? Itse vielä käyttänyt,jotain halppis hiirtä,mutta alkaa nopeus loppumaan,jos montaa pöytää hinkkaa.
Olisiko ihan logitechin mx518 kohtuu nopea tähän hommaan??
Hyvä hiiri on myös melko tärkeä väline pokerin peluussa,jotta jaksaa pelata kauan kättä väsyttämättä.
Mitäs "pokerihiirtä" käytätte? :)
4
320
Vastaukset
- pärde.
Itse käytän ihan perushiirtä,jossa ei ole mitään erikoisominaisuuksia. Merkki logitech malli halvimmasta päästä.
- gg
logitechin mx518 on itelläki. Omiin tarpeisiin ollut ihan riittävä. Kannattaa panostaa myös hiirimattoon, huomaat kyllä eron. :)
- laurun
Mulla on softa joka pelaa mun puolesta sklanskyn opin mukaan microissa takoo helposti massia, isommissa pöydissä tulee takkiin sillon käy ihan perus touchpad
- Luomunanetissä
Tosi pokeristara käyttää tietysti kaupan kalleinta laserhiirtä(ostettu tietysti pokerirahoilla), mutta hiiri on ihan paska, jos ei ole tooosi isoa näyttöä. Näyttöön täytyy tietysti ostaa viimeisintä huutoa oleva näytönohjain, koska kyllä 2D ohjelmat vaatii kaikki herkut toimiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247