TV-maksun puolesta!

Mikko

Kylläpä te kaikki jaksatte valittaa tuosta tv-lupamaksun kalleudesta. Teille valittajille sanoisin sen verran että, mikäli tv-tarjonta ei teitä miellytä ja/tai tv-maksu on liian korkea, niin ei sitä televisiota ole mikään pakko katsoa!! Kyllähän ihmiset ennenkin ovat pärjänneet ilman televisiota. Tuntuu vaan että nämä valittajat tuijottavat televisiota kaikista eniten.
Tv-maksu on vuodessa 186,60 euroa, eli vaivaiset 50 senttiä päivässä!!! Kyllä tuo minun mielestäni on todella halpaa hupia, kun ihmiset katsovat televisiota kuitenkin useamman tunnin päivässä. Ei tule tunnille kovaa hintaa tuosta ilosta, kun yksi iltapäivälehtikin vertailun vuoksi maksaa yhden euron!
Eli lopettakaa hyvät ihmiset tuo valittaminen, mikäli olette yhtään järkeviä

11

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen veronmaksaja

      Jos YLE:n ylläpito kustannettaisiin valtion verovaroista, kustannus
      jakautuisi progressivisesti kansalaisille tulojen mukaan.

      TV-luvasssa on kyse tasaverosta: kaikille luvanhaltijoille sama
      maksu tuloista riippumatta. Tämän periaatteen soisi yltävän myös
      sakotuskäytäntöön. Sama maksu kaikille samasta rikkomuksesta.

      Myös valtion pyrkimys valtion verojen alentamiseen ja samalla
      velvotteiden sysääminen kuntien vastuulle niin, että nämä
      joutuvat väistämättä korottamaan veroprosenttiaan, ajaa TV-luvan
      kanssa samaa tasavero-linjaa.

      Muuten olen sitä mieltä, että YLE-1 ja FST olisi myytävä pois.
      Valtion TV:ksi riittää pelkkä kakkonen.

    • Katselija

      Todellakin, sinä sen sanoit.

      Eli rakas Mikko, lopeta tuo vouhottaminen, mikäli yhtään olet järkevä (=eli et...).

    • kyllästyttää

      Mä en katso kuin yhden sarjan päivittäin ja siitä hyvästä toi hirmu tv-maksu. Uusinnat alkaa kyllästyttää. Kelpaisko sulle eilinen sanomalehti uudestaan? Saisit sen muutaman kerran kuussa.

      • mie

        voisin antaa vanhoja lehtiä Mikolle :D


    • maksaja

      telkkarissa ei ole jokapäivä katsottavaa joten niiden vähien katsomistuntien hinnaksi tulee aika iso summa.
      On aika arveluttavaa lähteä puolustelemaan joka asiassa maksuja tuolla periaatteella että "eihän se ole kun xx valuuttaa päivässä", tuloja ei ole joka päivä, viikonloput jos on vapaat niin sillon ei tule tulojakaan ja toisekeen kun joka asia on ruennut maksamaan niin joka asian päivittäisistä summista kertyy iso summa yhteensä!

      Rahanahneus tuhoaa tämän maan hyvin pian...

    • Repolainen

      Yle on hanurista! Enkä minä maksa hanurista =)

    • j15l

      En mä näe mitään syytä maksaa yhdelle yhtiölle siitä, että mä haluan katsoa muiden kanavien ohjelmia. Se on ihan sama mitä se maksaa per päivä/tunti/sekuntti tms. Mulla on paljon parempaakin käyttöä tolle rahalle.

      nimim. Jo 15 vuotta luvatta :)

      • Mikko

      • j15l
        Mikko kirjoitti:

        miksei tätä linkkiä kukaan lue, vaikka olen sen niin monta kertaa tänne laittanut? Siitä vaan onneaan koittamaan :))

        http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/83336

        Luin ton läpi ja nyt sä vaikutat vaan entistäkin hölmömmältä (mikäli se enää on mahdollista). Mitä toi kuuluu tohon mun kirjotukseeni????


      • Olli
        j15l kirjoitti:

        Luin ton läpi ja nyt sä vaikutat vaan entistäkin hölmömmältä (mikäli se enää on mahdollista). Mitä toi kuuluu tohon mun kirjotukseeni????

        Mahtaaks tää koomikko olla ny ajan tasal koko asias , ku se ei tiärä mist se puhuu, vai onks se jakautunu persoona nii ku mä vähä epäile.


      • *-+/80
        Olli kirjoitti:

        Mahtaaks tää koomikko olla ny ajan tasal koko asias , ku se ei tiärä mist se puhuu, vai onks se jakautunu persoona nii ku mä vähä epäile.

        Sidoin 50€ raketin pippeliini ja pikkuveli sytytti raketin ja pippelini lähti irti, lensi korkealle taivaalle ja pamahti pillunpäreiks. Kaverit ja tytöt nauraa kun on vaan reikä MITÄ TEEN? Ja tuli mieleen toinenkin paha onninen juttu: Olin 10v ja olin isäni kanssa eräässä liikkeessä jonka nimeä ei tule mainita ääneen mutta kaikki sen tietävät, niin ostamassa itselleni 10v lahjaksi katujyrää. Olin koe ajamassa sitä kun kaasu hirtti kiinni ja ajoin Aku ankan, minni hiiren, mikki hiiren, hessu hopon ja roope ankan päälle mutta Roope Ankka ei kuollut. MITÄ TEEN?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe