Huomasin juuri, että nyt pääsee Humppilastakin bussiin helposti, jos haluaa vaivattomasti Tallinnaan. Olisin joskus halunnut tällaiselle matkalle, mutta aina auto kierteli Porin suunnasta tullessaan, Alastaro, Loimaa,Ypäjä, Forssa jne. reittiä.Huomatkaa muutkin, eli kesä tulossa ja olis kiva joskus piipahtaa vaivattomasti Eestin puolella.
Tallinnaan tuli lähtö.
Ylo,,,,,,,,,
3
148
Vastaukset
- jjjkkhhlljhj
Monesti nuo tulee halvemmaksikin kuin että itse ostaa kaikki liput erikseen. Puhumattakaan miten helpolla pääsee kun virossa lappaa kaljat suoraan bussiin. Melkoista pelleilyä jalkamiehenä niitä kuskata.
- pysy kotona
Miks Humppilasta pitäis lähteä Viroon - samanlaisia takapajuloita kumpikin :)
- Älä sinäkään
siellä, missä sitten oletkin, vaivu noin synkkyyteen. Ennemmin minäkin lähtisin vaihteeksi Tallinnaan kuin Thaimaahan. Se se vasta syrjässä on ja kauhee sählääminen koko matkan. Eikä sinne voi lähteä vaan päiväksi, kuten Tallinnaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869