Windows 7 home premium+ suomenkieli

Tarvitsen apua...

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tarvitse apua enä

      Ilta siinä meni, mutta sain kuin sainkin siihen suomenkielen!

      • Ei tunti oo paha etes

        Ilta?
        Siis tuntihan sulla alle meni vaan, no kuiteski nii.


      • 16+14
        Ei tunti oo paha etes kirjoitti:

        Ilta?
        Siis tuntihan sulla alle meni vaan, no kuiteski nii.

        Ihmisillä tapana liioitella. Sama vaikkapa winkkarin UACn kanssa kun "koko ajan" se on kyselemässä varmistusta.


      • Pahizi
        Ei tunti oo paha etes kirjoitti:

        Ilta?
        Siis tuntihan sulla alle meni vaan, no kuiteski nii.

        Ei kai aloittaja ensimmäiseksi tänne pyrähtänyt sinua vaivaamaan?
        Jutun lukien ymmärtää, jos ymmärtää, että hän oli yrittätyt ilmeisen sitkeästi? ratkaista ongelmaa.
        Ja termi "jatkuvasti" on aika suhteellinen. Kerran päivässä, tunnissa, viikossa voi olla jatkuvasti. Eiks vaan?


      • Älkää raiskatko SF:ä
        Pahizi kirjoitti:

        Ei kai aloittaja ensimmäiseksi tänne pyrähtänyt sinua vaivaamaan?
        Jutun lukien ymmärtää, jos ymmärtää, että hän oli yrittätyt ilmeisen sitkeästi? ratkaista ongelmaa.
        Ja termi "jatkuvasti" on aika suhteellinen. Kerran päivässä, tunnissa, viikossa voi olla jatkuvasti. Eiks vaan?

        No ei todellakaan, jos olisit suomalainen niin tietäisit tämän. Jatkuvasti on jatkuvasti, aika-ajoin taas voi olla myös kerran päivässä (päivittäin), tunnissa (joka tunti), viikossa (viikoittain) jne. Eiks vaan? Helppoa tämä suomen kieli kun on syntynyt Suomessa puhumaan suomea.


      • Pahizi
        Älkää raiskatko SF:ä kirjoitti:

        No ei todellakaan, jos olisit suomalainen niin tietäisit tämän. Jatkuvasti on jatkuvasti, aika-ajoin taas voi olla myös kerran päivässä (päivittäin), tunnissa (joka tunti), viikossa (viikoittain) jne. Eiks vaan? Helppoa tämä suomen kieli kun on syntynyt Suomessa puhumaan suomea.

        Ja taas yksi tillintallintaapero luulee olevansa viisas.
        http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tukivinkit/lapsi_on_jatkuvasti_artyinen/
        http://en.wiktionary.org/wiki/jatkuvasti
        http://fi.wiktionary.org/wiki/koko_ajan
        Muutama linkki , jos osaat lukea?


      • Ei tunti oo paha ete
        Pahizi kirjoitti:

        Ei kai aloittaja ensimmäiseksi tänne pyrähtänyt sinua vaivaamaan?
        Jutun lukien ymmärtää, jos ymmärtää, että hän oli yrittätyt ilmeisen sitkeästi? ratkaista ongelmaa.
        Ja termi "jatkuvasti" on aika suhteellinen. Kerran päivässä, tunnissa, viikossa voi olla jatkuvasti. Eiks vaan?

        Missään ei sanota jatkuvasti sanaa.
        Sanotaan että Ilta siinä meni, ilta tarkoittaa yleensä useampaa tuntia.

        Kaikesta huolimatta ilta on yleensä antaa mahdollisuuden parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
        Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta sanonta jatkuvasti ennakoi osaltaan meihin kohdistuvaa tietotarvetta.
        On hyvin vaikea johdatella asioita siten että koko ilta meni paketin asentamiseen.
        vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe