miten ujo ja hiljainen mies saa naisen?

fghddr

miten saa naisen?

97

10796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertainen juttu

      Rupeat vaan sosiaalisemmaksi. Sori, mutta näin se tässä maailmassa vaan menee. Ujot ja hiljaiset miehet jää yksin.

    • m28t

      Ei se saa, ja tuo edellinen kirjoittaja "Rupeat vaan sosiaalisemmaksi" on vähän sama kun sanoisit kissalle, että rupea koiraksi. Ei sitä niin vain ruveta.

      • rthrthy

        Ruumiinsa voi kyllä muuttaa vaikka miksi, mutta persoonansa muuttaminen on sittne jo toinen juttu. Lapinlahden lintujen sanoin: se ei käy se ei käy se ei käy se ei käy se ei kertakaikkiaan käy


      • rottasukka!

        Hienosti sanottu.


    • ?

      Eli..........Mien ujo nainen sais miehen??

      • agreillaan

        Postimyynnistäpä tietenkin.


      • Anonyymi

        Minä olen ujo tarvitsen naisen


    • kumpa minäkin löytäi

      Minusta ujot mihet ovat parasta mitä voin kuvitella. Tärkeintä on, että mies on urheilullinen, hyväryhtinen ja kasvoiltaa iloinen tai ainakin ei suupielet alaspäin:) Jos noihin yhtistää ujouden niin wau! Keskity siis siihen että olet itsestäsi huolta pitävä ja pukeudut asiallisesti. Kun joku tuntuu kiinnostuvan sinusta niin sitten vaan ihan arkiasioista alat puhumaan tai miten nyt eteneekään. Se ei tosiaan haittaa jos et osaa kunnolla aluksi jutella tai punastelee tms. Se vaan lisää kiinnostusta, ainakin minussa tämä tapahtuisi. Jos joku tosiaan kiinnostuu niin siinä ei paljoa ujoudet haittaa kun kemiat kohtaa. Tsemppiä, aivan varmasti löydät omasi!

      • 16+8

        Heh, niin, ujous on ok jos olet pitkä, komea, hyväkroppainen, mieluusti varoissasi ja kaiken lisäksi sinulla on se naisten rakastama helppo ja vaivaton hymy.

        Sori vaan mutta meni vähän pohja tolta sun viestiltä tossa. Jos olet yhtään tavallisempi, hieman väritön ja sitä tyyppiä, joka ei ulkoisesti herätä suuria tunteita, ujous on vaan se kirsikka siinä kakun päällä.

        Olen itse tuollainen, ulkoisesti ei mitään valittamista joskaan ei erityisesti kehuttavaakaan, hymyä ei yrittämällä saa esiin ja ujous pitää sen piilossa tilanteissa joissa sitä tarvitsisi (nainenhan saattaisi jopa luulla/huomata, että olen hänestä kiinnostunut, apua).

        Kyllä se meille tavallisille, perustylsille mutta vakaille ihmisille ainoa tapa ujona saada joku rakas on ujouden selättäminen, pikkuhiljaa takellellen kiinnostuksen väkisin ilmaiseminen ja kokemuksien kautta (yleensä alussa negatiivisia, tuurilla ei) pikkuhiljaa rohkaistua. Pari mukavaa naista ovat itseni kohalla mielenkiintonsa menettäneet ujouteni ja perustylsyyteni takia, mutta jäipä noistakin jotain käteen ja seuraavaa voi taas lähestyä hieman varmemmin elein.


      • M28, turku

        Eli pidät siis ujoista miehistä, jotka eivät ole ujoja. Tuohan nimittäin on se ujouden merkki, että he eivät pysty tulemaan sinulle puhumaan, sen ujoutensa vuoksi.


      • poikamies1
        16+8 kirjoitti:

        Heh, niin, ujous on ok jos olet pitkä, komea, hyväkroppainen, mieluusti varoissasi ja kaiken lisäksi sinulla on se naisten rakastama helppo ja vaivaton hymy.

        Sori vaan mutta meni vähän pohja tolta sun viestiltä tossa. Jos olet yhtään tavallisempi, hieman väritön ja sitä tyyppiä, joka ei ulkoisesti herätä suuria tunteita, ujous on vaan se kirsikka siinä kakun päällä.

        Olen itse tuollainen, ulkoisesti ei mitään valittamista joskaan ei erityisesti kehuttavaakaan, hymyä ei yrittämällä saa esiin ja ujous pitää sen piilossa tilanteissa joissa sitä tarvitsisi (nainenhan saattaisi jopa luulla/huomata, että olen hänestä kiinnostunut, apua).

        Kyllä se meille tavallisille, perustylsille mutta vakaille ihmisille ainoa tapa ujona saada joku rakas on ujouden selättäminen, pikkuhiljaa takellellen kiinnostuksen väkisin ilmaiseminen ja kokemuksien kautta (yleensä alussa negatiivisia, tuurilla ei) pikkuhiljaa rohkaistua. Pari mukavaa naista ovat itseni kohalla mielenkiintonsa menettäneet ujouteni ja perustylsyyteni takia, mutta jäipä noistakin jotain käteen ja seuraavaa voi taas lähestyä hieman varmemmin elein.

        Kertokaapa miten autoton poikamies maalta löytää naisen?Pitää olla roope ankka jos taksilla ajelee lähimpään ravintolaan.Ja turhaan naisille harmia aiheuttaa yli nelikymppiset poikamiehet mikä itsekki olen maalta.Pysyy kotona ja elää elämänsä yksin.Ei tarvi naisten sanoa että tuokin on mammanpoika maalta.Meistä monet on luovuttanut parisuhde-markkinat menestyneille ja rohkeille rahamiehille.Jos tuntee ettei mihinkään korvesta pääse ilman autoa ja kokee ettei kukaan huoli enää ni se ei ole naisten murhe kun ne löytää paremman paremmin kun yksinäiset miehet.Eli ainakin minä elän kuten haluan enkä ole mammanpoika.


    • Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ryhtyä lähestymään naisia. Eli ruveta sosiaalisemmaksi.

    • tosiasia !

      ei mitenkään

    • kutkutsa

      Netin kautta löytynee. Ulkona on vaikea saada naisia kiinnostumaan, jos ei todellakin näytä todella komealta. Jos on keskitasoa ulkoisesti, voi saada jonkin verran kiinnostuneita katseita, mutta kukaan ei varmasti lähesty. Varsinkaan, jos ei uskalla/osaa edes flirttailla. Saati sitten itse lähestyä ja puhua.

      Netissä taas itseäni ovat ainakin naiset lähestyneet. Osa pikaviestimien kautta, osa sosiaalisessa mediassa, osa nettitreffisivustolla. Netissä joitakin kertoja olen myös yrittänyt lähestyä, mutta aina olleet tuhoon tuomittuja yrityksiä. Paljon paremmin toiminut, että naiset itse tulleet juttusille. Yleensä he ovatkin juuri niitä, jotka ovat melko puheliaita, mutta sietävät kuitenkin toisen vähäpuheisuuttakin. Toki osa ollut myös lyhythermoisia, ja lopettaneet yhteyden pidon hyvin pian, kun ei ole ollut tarpeeksi aktiivinen.

      Tärkeintä on olla aito, ainakin nettipuolella, näin olen ymmärtänyt.

    • ski_man93

      Itse olin todella ujo naisten kanssa, mutta en enää. Sinun pitää vain rohkeasti mennä ja jutella naisille, ihan sama tunnetko vai et. Vaikka kaupassa käydessäsi kun näet kauniin naisen niin mene vain juttelemaan vaikka et tiedä hänen nimeään :) !

      Näin minä tapasin entisen tyttöystäväni, hän istui yksin juomassa kahvia ja luki kirjaa kaupan kahvilassa, minä siinä sitten vain menin ja kysyin ''voinko istua?'' ja siitä se sitten lähti.

      Vieläkin menen ja juttelen naisille, tosin jos etsit parisuhdetta niin kannattaa katsoa juuri kahviloista eikä mistään baareista. Varaudu siihen että tyttö ''torjuu'' sinut, minutkin on torjuttu monta kertaa!

    • nätti.mut.ujo91

      miten ujo nainen saa miehen????
      ei mitenkään! vaikka on ulkonäöltäänkin ihan nätti.

      ainoa keino on kunnon onnenpotku persuuksiin..
      tapaa juuri saman henkisen ja mukavan ihmisen keskellä katua tms.
      ja tuo todennäköisyys on jotain 0,00001%

      • knnnnnnnnnnn

        miehet on niin ääliöit et ne ottaa ain helpoimman nakin ja ku ujoon naiseen pitäs nähä vähä vaivaa ni eipä noilla jaksa riittää kiinnosstusta:(


      • e57kyuy6l
        knnnnnnnnnnn kirjoitti:

        miehet on niin ääliöit et ne ottaa ain helpoimman nakin ja ku ujoon naiseen pitäs nähä vähä vaivaa ni eipä noilla jaksa riittää kiinnosstusta:(

        Jep, naiset on samanlaisia.

        Sinä rohkeana naisena tietty lähestyt ujoja miehiä innostus uhkuen.


    • moimoi

      kyllä ujo nainen miehen voi saada. ei niiden muidenkaan naisten tarvi aloitteita tehdä.

      • mies21

        itse olen 21 vuotias ujo ja hiljainen mies ja minua ei ole koskaa haitannut onko nainen ujo vai ei persoonalla ei ole minulle väliä kuhan ei ole vain sellainen joka on ajan vihainen ja ärsyttävä ja liian ylimielinen


    • jklöä'

      ei mitenkää en mäkää saa miestä

    • 34vmiesisuomi

      Hiton vaikeeta. Parhaat mahdollisuuteni ovat olleet harrastusten ja kavereitten kautta. Baareissakin jotain tilanteita ollut, mutta ei siellä enää jaksa roikkua. Nämäkin tapaukset olen yleensä ujoudellani saanut karkoitettua :( Joskus harvoin pelkällä hymyllä sopivassa paikassa ja sopivalle naiselle on saanut kontaktin, mutta se hymyily on vaan ujolle miehelle niin vaikeeta...

    • Hymytön mies

      Minulla on ongelmana naisen lähestyminen ja sen ensimmäisen lauseen sanominen,kun tästä pääsee yli esim sillä että sen esittääkin nainen niin sen jälkeen on huomattavasti helpompi löytää juteltavaa.
      Miksi se sitten on niin vaikeaa se eka lause,siihen löytyy kaksi syytä ensimmäinen on se että hyvin harvoin tiedän onko nainen jo varattu (käyn ravintoloissa) ja jos tämä paljastuu vasta sitten kun olen mennyt seuraan niin tuntuu kuin haluaisin että muuttuisin heti näkymättömäksi sillä minua hävettää niin paljon.
      Toinen syy on että jo ennen lähestymistä minun päässä pyörii ajatus että minä epäonnistun varmasti ,ei ole pienintäkään toivon kipinää onnistua.
      Niinkuin huomaatte voittaja fiiliksiä en ole kovin tiheään voinut fiilistellä.

    • Trapetsitaiteilija

      Paikanna kiva, ujo ja hiljainen nainen ja laita viesti/tms että jos en olisi näin ujo niin pyytäisin ulos. B) Pam! Sinusta tuli juuri hittituote!

      • Nuori mies1

        Haluatko oikeasti tutustua, olen 22 vuotias, ihan mukavan näköinen nuori mies Helsingistä. Olen jo kauan kaivannut tyttöystävää, mutta en ole oikeaa löytänyt. Kokemustakaan ei juuri seurustelusta ole. Ehdotapa millä lailla saisimme yhteyttä toisiimme. Minkä ikäinen olet ja missäpäin asut?


      • Anonyymi
        Nuori mies1 kirjoitti:

        Haluatko oikeasti tutustua, olen 22 vuotias, ihan mukavan näköinen nuori mies Helsingistä. Olen jo kauan kaivannut tyttöystävää, mutta en ole oikeaa löytänyt. Kokemustakaan ei juuri seurustelusta ole. Ehdotapa millä lailla saisimme yhteyttä toisiimme. Minkä ikäinen olet ja missäpäin asut?

        Ei siihen naisen puutteeseen kuole. Jos ei muu auta, käytä omaa kättä. Siis kosimiseen!


    • edfgswh

      Ainakin se on niin, että itse pitää jotain tehdä. Ei riitä että jää odottamaan jotain tapahtuvan, ellei ole joku jumalaisen kaunis/komea. Minä ainakin ujona naisena olen laittanut itseni likoon niillä keinoin, joihin kykenen. Esim. baarit on mulle vähän liikaa. En usko, että sieltä mitään kovin kiinnostavaa tai sopivaa löytyisikään. En todellakaan mene juttelemaan tuntemattomalle kahvilassa. Huh!
      Parasta on tutustua ystävyyspohjalta sopivan tuntuiseen ihmiseen suht hitaasti ja aluksi vaikka ihan kirjoitellen. Treffejä voi harjotella kaikenmaailman deittipalvelujen kautta, vaikka niistä ei mitään tuliskaan. Ei kannata lannistua. Tuleepahan kokemusta tapailusta ja miten se hoidetaan. Virheitä voi jälkeenpäin miettiä.
      Ulkoiseen olemukseenkin kannattaa panostaa ja miettiä etukäteen mitä siellä tapaamisessa voisi sanoa.
      Löysinpä minäkin lopulta jonkun ennen kun täytin 25. Ei olisi moni uskonut.

    • kaksnaamaisuuttako

      Olen ruma ja luotaantyöntävän näköinen. Olen uskaltautunut lähestymään naisia ihan luontevasti, mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun pitäisi esiintyä julkisesti vaikkapa kahvilassa päivällä seurassani, ilmaantuu yleensä naiselle jokin este, vaikka illalla on nauranut jutuilleni ja antanut ymmärtää, että viihtyy seurassani. Homma kariutuu aina siihen, ettei kukaan kehtaa näyttäytyä seurassani (valoisaan aikaan :D). Jopa jotkin "kaverit" joissakin julkisilla paikoilla kävelevät vain ohi, vaikka tervehtisin heitä selkeästi ääneen tai kättä nostamalla, että varmasti huomaa. Sattunut joitakin hullunkurisia tapahtumia, joissa joku kaverin kaveri huomautti, että hei toihan tervehti sua, tunsitko sen? -tyyliin. Alkaa jo pikkuhiljaa tympiin tää tilanne ku ruumiinrakenne on normaali, mutta naama on pahempi ku petolinnun jne. pahempi puoli ja sen perusteella luokitellaa ihmisiä. Ja useimmat kaverit ovat sellaisia, jotka hakeutuvat seuraani silloin kun ei ole muita näkemässä. Ei voi kun ihmetellä miten pinnallisia ihmiset pohjimmiltaan ovat, vaikka antavat ymmärtää kaikenlaista.

      • Ei ne mitään

        kavereita ole jos noin käyttäytyy. Mä en ainakaan sietäis moista käytöstä hetkeäkään. Ennemmin yksin kuin tuollaisten kavereiden kanssa.


      • h-ki

        Hei! Kuinka nuori (vanha) olet? Jos vanhempi ja H-ssä halusin tutustua.Vasta


      • unimatti

        Siis tarkoitit kavereilla miespuolisia kavereitasi? Nyt täytyy sanoa, että olet joko kuvitellut asian, tai sitten kyse on jostain muusta. Ei miehet tuolla tavalla käyttäydy. Päin vastoin miehethän mielellänsä ovat itseään rumempien miesten seurassa, jotta näyttäisivät itse paremmilta. Minullakin on naama kuin petolinnun perseellä ja ylipainoa ainakin 20 kiloa ja olen joskus miettienytkin onko se rumuus se syy miksi olen niin suosittua seuraa mieskavereiden keskuudessa. Naisten kohdalla voi sitten mennäkin noin päin.


    • 1+17

      Itse olen niin masentunut siitä kun mulla ei ole ollut koskaan naista että teen varmaan kohta itsemurhan. En ole koskaan ollut naisen kanssa. Olen kuitenkin vasta 23 mutta en usko että asiat tästä tulis koskaan muuttumaan. Minkäs mä luonteelleni voin ja sille että kärsin vakavasti sos-fobiasta.

      • i0ejdjdf

        Mullakin on sama juttu :( olen 23v mies ja olen tosi ujo ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Minullakaan ei ole ollut koskaan naista. Olen tosi masentunut ja surullinen ja minä ajattelen itsemurhaa joka päivä, mutta en minä oikeasti haluaisi kuolla, minä haluaisin saada joskus tyttöystävän, mennä naimisiin ja saada lapsia.


      • ujo 22 tyttö
        i0ejdjdf kirjoitti:

        Mullakin on sama juttu :( olen 23v mies ja olen tosi ujo ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Minullakaan ei ole ollut koskaan naista. Olen tosi masentunut ja surullinen ja minä ajattelen itsemurhaa joka päivä, mutta en minä oikeasti haluaisi kuolla, minä haluaisin saada joskus tyttöystävän, mennä naimisiin ja saada lapsia.

        Joka päivä voi tehdä jotain pientä jossa ylittää itsensä. Pitää mennä oman miellyttävyysrajojen ulkopuolelle, eikä jäädä sisälle tietokoneen ääreen, ei kuukaan voi tavata sinua livenä niin. Lähelläni on lenkkipolku. Olen ajatellut seuraavalla kerralla eetä yritän tervehtiä jokaista vastaantulijaa, sen sijaan etten etes ota katse kontaktia ujouteni takia. Itse ajattelin 2v sitten ettei minua varmaan kukaan huoli mutta töistä läytyi poikakaveri. Hän ei oikein ole minulle sopiva, mutta halusin näköjäään kokeilla suhdetta.
        Monesti ajattelen että masentaa jne. mutta hyvällä hetkellä ei etes muista että olin ajatellut niin. Masentuneena en etes ajattele, että niin kivoja asioita voisi tapahtua tulevaisuudessa. Kyllä elämässä aina tulee mukavia juttuja,ei kannata jäädä surkuttelemaan.


      • sdfvbbdgb
        ujo 22 tyttö kirjoitti:

        Joka päivä voi tehdä jotain pientä jossa ylittää itsensä. Pitää mennä oman miellyttävyysrajojen ulkopuolelle, eikä jäädä sisälle tietokoneen ääreen, ei kuukaan voi tavata sinua livenä niin. Lähelläni on lenkkipolku. Olen ajatellut seuraavalla kerralla eetä yritän tervehtiä jokaista vastaantulijaa, sen sijaan etten etes ota katse kontaktia ujouteni takia. Itse ajattelin 2v sitten ettei minua varmaan kukaan huoli mutta töistä läytyi poikakaveri. Hän ei oikein ole minulle sopiva, mutta halusin näköjäään kokeilla suhdetta.
        Monesti ajattelen että masentaa jne. mutta hyvällä hetkellä ei etes muista että olin ajatellut niin. Masentuneena en etes ajattele, että niin kivoja asioita voisi tapahtua tulevaisuudessa. Kyllä elämässä aina tulee mukavia juttuja,ei kannata jäädä surkuttelemaan.

        Annapa kun arvaan. Löytyi poikakaveri eli toisin sanoen se poika teki aloitteen? Toimiihan nuo sun vinkit ujoille tytöille, mutta kun ujolle pojalle ei tyttö tee aloitetta koskaan (paitsi elokuvissa ehkä).


      • toinen ujo tyttö 22
        sdfvbbdgb kirjoitti:

        Annapa kun arvaan. Löytyi poikakaveri eli toisin sanoen se poika teki aloitteen? Toimiihan nuo sun vinkit ujoille tytöille, mutta kun ujolle pojalle ei tyttö tee aloitetta koskaan (paitsi elokuvissa ehkä).

        Tekeepäs. Itse olen ujo tyttö ja poika äärimmäisen ujo, vaikka ollaan tutustuttu kavereina. Mutta niin mahtava tyyppi, etten ole halunnut luovuttaa. Nyt ollaan menossa ulos (aloitteestani) ja aion kertoa/näyttää mitä tunnen.

        "miten saa naisen?" Ole oma itsesi. Mikä ei tarkoita, että ajattele vain itseäsi. Ellet ole vielä kaiken lisäksi narsisti.

        "miten saa naista?" Auttaako humala yhtään ujouteesi? Joo joo, ei saisi turvautua alkoholiin, mutta minkäs sille voi, että pienikin hiprakka rohkaisee joskus huomattavasti? Ja jos nyt tosiaan etsii vain yhden illan helpotusta, niin miksei humalassa/pienessä kännissä.

        Yleisesti ottaen...
        - Hyvin tärkeää osoittaa, että seura on tervetullutta! Edes pienin elein.
        - Jos puhuminen liian vaikeaa, nii hymyily pelastaa paljon. Jos on vaisu ja vakava, kun nainen yrittää jutella, hän voi luulla inhottavansa sinua tms..
        - Jos hymyily ei ole sinulle luonnollista, tarjoa hänelle jotakin. Esim. kun otat itsellesi pastillia, tarjoa hänellekin.
        - Hakeudu hänen luokseen/samaan seuraan, vaikket puhuisikaan hänelle. Sehän on selvä merkki, että haluaa olla toisen lähellä.
        - Reagoi hänen puheisiinsa. Naura, jos naurattaa. Hymyile, jos hymyillyttää. Nyökyttele, jos hän puhuu mielestäsi asiaa. Pudista päätä, jos olet eri mieltä. Nainen kyllä huomaa, jos reagoit erityisen paljon juuri hänen tekemisiinsä.
        - On ok olla kotihiiri, mutta joskus on näyttäydyttävä ulkomaailmalle, vaikka se olisi pelottavaa. Käy ulkona kaverien kanssa, porukassa jossa tunnet olosi mukavaksi, tutustu uusiin. Yksi uusi ihminen voi tuoda elämääsi 10 uutta. Niiden joukossa saattaa olla se nainen, joka lähestyy sinua, tai jota opit lähestymään.

        Tsemppiä!


      • toinen ujo tyttö 22 kirjoitti:

        Tekeepäs. Itse olen ujo tyttö ja poika äärimmäisen ujo, vaikka ollaan tutustuttu kavereina. Mutta niin mahtava tyyppi, etten ole halunnut luovuttaa. Nyt ollaan menossa ulos (aloitteestani) ja aion kertoa/näyttää mitä tunnen.

        "miten saa naisen?" Ole oma itsesi. Mikä ei tarkoita, että ajattele vain itseäsi. Ellet ole vielä kaiken lisäksi narsisti.

        "miten saa naista?" Auttaako humala yhtään ujouteesi? Joo joo, ei saisi turvautua alkoholiin, mutta minkäs sille voi, että pienikin hiprakka rohkaisee joskus huomattavasti? Ja jos nyt tosiaan etsii vain yhden illan helpotusta, niin miksei humalassa/pienessä kännissä.

        Yleisesti ottaen...
        - Hyvin tärkeää osoittaa, että seura on tervetullutta! Edes pienin elein.
        - Jos puhuminen liian vaikeaa, nii hymyily pelastaa paljon. Jos on vaisu ja vakava, kun nainen yrittää jutella, hän voi luulla inhottavansa sinua tms..
        - Jos hymyily ei ole sinulle luonnollista, tarjoa hänelle jotakin. Esim. kun otat itsellesi pastillia, tarjoa hänellekin.
        - Hakeudu hänen luokseen/samaan seuraan, vaikket puhuisikaan hänelle. Sehän on selvä merkki, että haluaa olla toisen lähellä.
        - Reagoi hänen puheisiinsa. Naura, jos naurattaa. Hymyile, jos hymyillyttää. Nyökyttele, jos hän puhuu mielestäsi asiaa. Pudista päätä, jos olet eri mieltä. Nainen kyllä huomaa, jos reagoit erityisen paljon juuri hänen tekemisiinsä.
        - On ok olla kotihiiri, mutta joskus on näyttäydyttävä ulkomaailmalle, vaikka se olisi pelottavaa. Käy ulkona kaverien kanssa, porukassa jossa tunnet olosi mukavaksi, tutustu uusiin. Yksi uusi ihminen voi tuoda elämääsi 10 uutta. Niiden joukossa saattaa olla se nainen, joka lähestyy sinua, tai jota opit lähestymään.

        Tsemppiä!

        ""miten saa naisen?" Ole oma itsesi. Mikä ei tarkoita, että ajattele vain itseäsi. Ellet ole vielä kaiken lisäksi narsisti."

        Tämä ei nyt vaan toimi ujoilla miehillä, jos ujous estää lähestymästä naisia.


      • 234545434
        wlfwd kirjoitti:

        ""miten saa naisen?" Ole oma itsesi. Mikä ei tarkoita, että ajattele vain itseäsi. Ellet ole vielä kaiken lisäksi narsisti."

        Tämä ei nyt vaan toimi ujoilla miehillä, jos ujous estää lähestymästä naisia.

        "Tämä ei nyt vaan toimi ujoilla miehillä, jos ujous estää lähestymästä naisia."


        Mies voi olla todella ujokin mutta tällöin pitäisi löytyä jotakin joka kompensoisi tilanteen eli erittäin hyvä ulkonäkö (jolloin naiset tulisivat itse kysymään tapaamista) tai vaihtoehtoisesti paljon rahaa (aika moni nainen on rahan perään kuten julkisuudesta voi huomata).


        Varsinkin ujon miehen pitäisi kyllä itse rohkeasti yrittää tehdä asioille jotakin ja olipa kyse sitten netistä tai muista jutuista niin ainoa keino olisi ottaa yhteyttä uudestaan ja uudestaan erilaisiin naisiin. Tärkeintä olisi keskittyä livejuttuihin vaikka se vaikeaa olisikin.

        Toisin sanoen "oleminen omana itsenä" tarkoittaisi lähes poikkeuksetta "muuttumista sosiaalisemmaksi".


    • MikePenny

      Ujon ihmisen ei ole mitään järkeä suorin jaloin lähtä tuntemattomalle heittämään juttua tai tutun tuttua pyytää treffeille koska aloitteen jälkeen ujo kuitenkin jäätyy ja homma kuivuu kasaan. Aloitteen pohjalle on rakennettava itsevarmuutta ja mikään ei tapahdu sormia napsauttamalla.

      Hoitamalla sosiaalisia suhteita läheisten ihmisten kanssa, sitä kautta tutustumalla uusiin ihmisiin ja seuraamalla keskusteluja ja olemalla mukana tilanteissa opit varmuutta. Ei siis ole syytä väkisin yrittää tuoda omaa ääntä esiin vaan aktiivisesti seuraamalla muita ympärillä ja näkemällä uusia ihmisiä saat ideoita keskusteluihin ja erilaisiin tyyleihin käydä keskusteluja.

      Tärkeää että mukana on aina läheinen jonka kanssa pystyt luontevasti keskustelemaan vaikka mukana on uusia ihmisiä. Tätä kautta pystyy pikkuhiljaa irtautumaan keskustelemaan muiden kanssa ja kertyy itsevarmuutta. Kaikki hyvä vaatii työtä, mikään ei tule ilmaiseksi. Käyttämällä aikaa sosiaalisiin suhteisiin erilaisten ihmisten piirissä, kynnys tehdä aloite madaltuu huomattavasti ja keskustelu myös vähemmän tutun kanssa onnistuu luontevasti.

      Tämän kaiken kerron ihan omasta kokemuksesta. Erakoitumalla muista ihmisistä ja aktiivisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä, myös keskustelukynnys kasvaa ja itsevarmuus häviää. On ollut jaksoja jolloin olen päättänyt viettää enemmän aikaa ystävien kanssa ja siitä on seurannut keskustelutaitojen kehittyminen ja itsevarmuuden kasvu, josta sitten seuraakin mahdollisuudet parisuhteeseen ja niinkin on päässyt käymään. Toisaalta taas on jaksoja jolloin ei jaksa panostaa ja tulokset ovatkin sen mukaisia. Keskustelu on vaikeaa, itsevarmuus heikkenee ja uusien suhteiden solminen on kiven alla, käytännössä olematonta. Ujouden pohjalle on AINA rakennettava vankka pohja, jolloin ongelma on enää aloitekynnys, joka kestävän pohjan ansiosta ei ole enää niin ylitsepääsemätön kuin ennen. Hiljaa hyvä tulee.

      • aspergitta

        Tosi hyvin sanottu! : )


    • TUleminunluokseni!

      Miten ujo ja hiljainen mies saa naisen? Tähän mäkin haluan vastauksen. Olen 19v mies ja olen todella ujo ja vieraiden seurassa tuppisuu :( En polta tupakkaa enkä juo juuri ollenkaan.

      Silmäni ovat vihreät, pituutta on 175cm, painoa 60kg(tiedän olen laiha, en vain saa painoa ylöspäin vaikka kuinka yrittäisin). Olen luonteeltani myös rauhallinen ja arka, olen yksinäinen eikä minulla ole kavereita.

      Lisäksi olen uskovainen, harmi homma kun tämä tuntuu haittaavan varsin monia suomalaisia ja karkoittaa tytöt pois...

      Sinä ihana tyttö, jos kiinnostuit minusta niin tule pelastamaan elämäni! Olen surullinen. Haluan löytyy tosirakkauden.

      • qwerasd

        minä olin ujo ja mitä tapahtui. jäin yksin ja nyt se on normaalitila ja en osaa enáä etsiä mitään. ujouskin on helpottanut ja kohta tulee 50 täyteen. elän vaan ja harrastan ja yksikseni elelen, en osaa haaveilla paremmasta.


      • 235325323

        Parempi kokeilla uskonnollisia yhteisöjä. Niitä on aika paljon Suomessa ja paljon myös toimintaa vaikka ei ehkä uskoisi...


      • h-ki
        qwerasd kirjoitti:

        minä olin ujo ja mitä tapahtui. jäin yksin ja nyt se on normaalitila ja en osaa enáä etsiä mitään. ujouskin on helpottanut ja kohta tulee 50 täyteen. elän vaan ja harrastan ja yksikseni elelen, en osaa haaveilla paremmasta.

        Jos olisi kiva tutustua, minä olen 50 nainen


    • SannaMaija

      Mä lähestyin miestä facebookis. Pistin kaveripyynnön, sitte juteltiin useita kertoja, ennenkun mentiin treffeille. Kärsin sos.til pelosta ja olin todella ujo. Tällä tavalla pystyin miehelle kertomaan ujoudestani, ja muutenki luomaan vähän "pohjaa'' treffei varten. kaikki omalla tyylillä

    • ljubljuu

      Vähän kevennystä, mutta näistä voi ujot ja muut ottaa mallia. Tai sitten ei :)

      Almost Picking Up Chicks:

      http://www.youtube.com/watch?v=S-WvvFQ_x9M
      http://www.youtube.com/watch?v=tw1zGQ6St1M

      En osaa sanoa mitään järkevää itse aiheesta, koska en ole koskaan uskaltanut ketään toista ihmistä lähestyä. Yleensä tuijottelen ja vilkuilen jostain nurkasta ja kalastelen katseita ja toivon että joku tulisi puhumaan. Sekin on kyllä ihan mukavaa, kun joku katsoo takaisin silmiin jostain huoneen toiselta seinustalta. Voi sitten illalla sängyssä makoillessaan miettiä vain, että "vitsi kun se katsoi kivasti". Joo. Toisaalta ei kai siinä mitään menetä jos vaan ujonakin menee suoraan pyytämään jotakuta kahville tai jotain. Paitsi ehkä kasvonsa. Mutta niitä kai saa kaupasta lisää.

      • 34534433443

        Toi tyyppi on suhtkoht "hyvän näköinen". Tämän takia aika moni tyttö sanoo "kyllä" jos kyselee numeroa tms.


        Mutta lähtökohdat ovat kuitenkin samat kuin tuossa videossa että pitäisi uskaltaa itse käydä rohkeasti kysymässä. Kyllä sen katseesta yleensä näkee että "Onko toivottua kysellä vai eikö".

        Aina voi yrittää katsella jonkin aikaa silmiin esim. yksinäistä tyyppiä kohtaan ja jos toinen "tuijottaa" niin sitten vain rohkeasti menee jotakin sanomaan (tai pakottaa itsensä). Vaihtoehtoisesti käyttää random-taktiikkaa eli menee vain puhumaan randomilla eri ihmisille.

        Ulkonäön osuus lienee tuossa tapauksessa aika iso. Varsinkin miehet kyllä voivat saada helposti kieltävän vastauksen ulkonäöstä huolimatta. Naiset voivat helpommin saada myöntävän vastauksen ulkonäöstä huolimatta.


    • Entinenujo

      Ujon ihmisen on helpointa lähestyä toista ujolta vaikuttavaa ihmistä. Tällöin ratkeaa molempien pulmat.

    • --xS--

      Minäkin olen erittäin ujo 20 vuotias. Enkä yleensä uskalla puhua miespuolisille etenkään oman ikäisille, ellei ole jotain oikeata asiata. Kuitenkin erittäin harvoin kun on sopiva tilante tutustua olen pyrkinyt keskustelemaan miesten kanssa. Aluksi keskustelu on mukavaa kunnes kummallakaan ei ole enään mitään keskusteluun lisättävää tai hermostuksissani menen sanomaan jotain väärin...

      Mitä rauhallisempi paikka sitä mukavempi on jutella toisen osapuolen kanssa ( esimerkiksi bussiasema jos ei ole paljoa ihmisiä lähellä.)

      Itseäni ei vain haittaisi jos joku esim bussissa,bussiasemalla tai jossain kadulla penkillä istuessani tulisi jokseenkin omaikäinen mies juttelemaan niitä näitä. Vaikka tosin saatan olla hiljaa jos ei ole syytä vastata, mutta tämä voi tarkoittaa myös sitä että tykkäämään kuunnella. Rento meininki ja rennot puheet ja mikäli mies vähän höpisis omiaan ei haittaisi.

      Ikävä kyllä taidan olla niin ruma ( tai totisen näköinen) että miehet karttavat minua, eikä kukaan varsinkaan omaikäinen ole koskaan minulle missään ulkona jutellut eikä edes pyytänyt kahville ;(

    • Ujo mies

      Mulla on sellainen ongelma etten ole ujouteni takia vielä edes poikuudesta päässyt eroon vaikka olen jo 23-vuotias. Olis kiva jos vaikka tätä kautta löytyis samankaltainen, mukava tyttö/nainen johon vois ensin vähän paremmin tutustua ja harkita sen jälkeen tapaamista. Itse olen Tampereelta.

      • aaaaaaaaaaaaaaarghg

        Itse olen jo 26v, mutta ei mua haittaa yhtään se , että on poikuus tallella, mutta se haittaa kyllä etten ole kertaakaan seurustellut..


    • Aiemmin ujo...

      Maailma on täynnä vastaavia kokemuksia omaavia, samanlaisia ujoja persoonia. Et ole yksin. Netti on aikas hyvä. Tai sitten autenttisessa elämässä katse. Jos ei uskalla puhua mitää niin katseella on melkoinen voima. Kokeile. :)

    • Ujo mies

      Mulle ei ole olemassakaan mitään hyvää paikkaa naisen löytämiselle. Luultavasti joudun elämään koko elämäni ilman naista ellen jo päätä päiviäni ennen sitä. En mä kyllä enää kauaa tätä tilannetta jaksa.

      • hdfdh

        kokeile postimyyntiä


      • ghfghdgjfdghng

        Eipä ole mullakaan. On tullut käytyä kouluja, oltua töissä vaikka missä, baareissakin käytyä ja harrastettua monia urheilulajeja. Koskaan en ole törmännyt naiseen, joka olisi kiinnostunut. Ikää kevyesti yli 30v, joten eiköhän se ollut siinä. Jos sitä 5 vuotta kattelis ja sit...


    • lkutkit
    • fwwqawqafwq

      tätä olen miettinyt kauan.

    • t

      tanssikursseille ja tanssimaan. Siinä luontevasti tutustuu mahdolliseen tulevaan kumppaniin. Etikettinähän tansseissa on, että mies aloittaa puheen ensin. Ja jos ei ole juttutuulella ei tarvi sanoa sanaakaan.

      • Tiedätkö hyvää (= halpaa) tanssikurssia pääkaupunkiseudulla, jossa ei tarvitse olla valmiina omaa paria.


      • entanssienääikinä

        Miten se onnistuu, jos koskaan kukaan nainen ei ole minun kanssa halunnut tanssia. Koulussa oikeen pilailtiin, että "en halua tuon kanssa tanssia!". Eipä tullut esim. tanssittua vanhojen tanssia, kun en kelvannut kellekään. Aikuisena ei ole kukaan lähtenyt tanssimaan kanssani, kun olen pyytänyt! Joten en todellakaan lähde mihinkään tanssikurssille, jossa saa taas paskaa niskaan!


    • riuttala76

      No itse nuorempana olin hyvin ujo, vaikka pidin kyllä ulkonäöstäni huolta ja kehujakin siitä sain. No sit valmistuin hyvin paperein lukiosta, armeija alkoi uhkaavasti lähestyä, sain 500mk:n tekniikkastipendin ja sukulaisilta yhteensä n. 1500mk. Sit päätin et jotain kivaa pakko tehdä ennen kuin armeijan helvetti alkaa. Lähdin bussilla Lahden eroottiseen ravintola Tirraan. Se oli tosi hienoa ja vielä hienompaa oli kun kuulin että kivojen ja kauniiden naisten kanssa pääsee 150 markalla privaattiesitykseen. Sit olinkin ihan koukussa eroottisiin ravintoloihin, säästin aina armeijan päivärahat ja kulutin ne joko Lahden tai Tampereen eroottisiin ravintoloihin. Hyvin usein stripparit ehdottivat jatkoja yökerhossa kun työt kahdelta yöllä loppuivat. Kallista oli nuoruus, mut ihania on muistotkin.

    • .....

      Ei mitenkään.

    • .............

      Ujous ei sinänsä ole ongelma. Hiljaisuus on pahempi juttu, koska siihen ei minusta ole olemassa mitään lääkettä. Ei ole olemassa mitään tapaa muuttaa aivojen rakennetta niin, että yhtäkkiä henkilö alkaakin puheliaaksi ja pystyy juttelemaan lähes mistä tahansa kiinnostavin sanankääntein.

      Hiljaiset ihmiset ovat poikkeuksetta tylsää seuraa, muttei onneksi kuitenkaan aivan niin tylsää kuin jotkut puheliaat, joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Haluaisin kuitenkin hiljaisen tyttöystävän, niin voimme olla yhdessä hiljaa eikä tarvitse koko ajan yrittää keksiä jotain sanomista.

    • ...

      ujo ihminen voisi opetella hakemaan esimerkiksi katsekontaktia,siitä voisi vähitellen rohkaistua puhumaan, ym..

    • jokumies vaan

      mä hommasin maksullisen naisen ja sen jälkeen ujous olikin muisto vain. Maksullisen kans itsensä ikään kuin pakottaa läheisyyten sen maksullisen naisen kanssa. Siinä voittaa itsensä.

    • ex pelimies

      kannattaa aloittaa tuosta silmiin katsomisesta,määrätietoinen katse naisen silmiin antaa kuvan itsevarmuudesta,ja muutaman onnistuneen "tuijotuksen" jälkeen huomaat ette juurikaan ujostele katsekontaktin ottamisessa.Itse otan AINA vahvan ja määrätietoisen katsekontaktin kun näen viehättävän naisen,tänmä toimii uskokaa pois.Silmillä ne naiset hurmataan,kokemuksella :DJos nainen hymyilee tai heilauttaa hiuksiaan katsekontaktin aikana,silloin kannattaa ampua kiinni ja avata suu,sillä ei ole kauheasti merkitystä mitä sanot,vaan kuinka sen sanot.Ääni ja äänenpainotus(matala ja määrätietoinen) on toinen millä ne naiset saadaan satimeen.Hyvännäköiset naiset saattavat olla ihan yhtä ujoja kuin tekin,joten kiinni vaan.Naisten iskeminen on tekniikka laji enimmäkseen.Joten ei muuta kun treenaamaan vaan.

      • "Hyvännäköiset naiset saattavat olla ihan yhtä ujoja kuin tekin,joten kiinni vaan."

        Mutta ujotkin naiset ovat tottuneet epäujojen miesten lähestymisiin.


    • ex pelimies

      "Mutta ujotkin naiset ovat tottuneet epäujojen miesten lähestymisiin." niin mutta mitä sitten?Eihän tämä poissulje ujon miehen mahdollisuutta jos mies muuten viehättää naista.Se nyt vaan on niin että naisen iskeminen ja naisia lähestyminen on taitolaji jota jokainen voi harjoitella,ja harjoitus tekee mestarin niinkun sanotaan.Siitä ujoidesta on vain päästävä pois,ja se onnistuu jos viitsii nähdä vaivaa.Tai toinen vaihtoehto on,että jää sinne omalle mukavuusalueelle(istumaan baarin peränurkkaan näppäilemään kännykkää) ja toivoo että joku nainen tulee juttelemaan,onnea!

    • ggfggh

      Aina voi myös alkaa erakoksi jos liikaa suorituspaineita tulee vastakkaisen sukupuolen löytämisestä.

    • Kyllä ujolla miehellä on tavallista enemmän ongelmia saada seuraa ja nettideittissäkin on vaikea saada naisia lähtemään tapaamaankin kun pitäisi olla niin monia yhteisiä asioita että päästään asialle, olettaen että nainen ei jo hävinnyt kun jaoit kuvasi yms...

      Ja joitakin ei tosiaankaan jotkut tanssikurssitkaan innosta et silleen ny sais seuraa joten ilman kai sitä oltava.

      • sitä suurempi tn.

        Voi se olla hankalaa joltakin tanssikurssiltakin saada seuraa ja toisekseen eivät ihmiset yleensä mene tuollaisille kursseille etsimään seuraa vaan harrastamaan... Voikin nainen kokea tilanteen kiusalliseksi kun mies yrittää löytää ensisijasesti vain seuraa.

        Kuvien jakaminen hetimiten on jopa riskialtista monille miehille. Tämän takia voikin olla parempi tavata "sokkona" (jos on vain mahdollista) ja tehdä silloin vaikutus.

        Kuvan lähettäminen koska tarkoittaa monille miehille sitä ettei tule enää seuraavaa vastausta.

        Nettideittien vaikeudesta olen aivan samaa mieltä että koska tarjontaa on niin paljon niin naiset vaativatkin enemmän. Yleensä kyse ei ole kuitenkaan "samankaltaisuudesta", vaan käytännössä siitä että "miten hyvin miehellä menee". Jos on loisto auto yms. härpäkkeet niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä sitä seuraakin tulee.


    • xcdfbxd

      Maksat huoralle.Saat panna ,jos pystyt.

    • hubbabubbare

      Alkoholi voi auttaa alkuun, ensin ihan säätöpohjalta ja kyllä sieltä voi vakavampaakin juttua löytää, erityisesti isoina juhlasesonkeina pikkujouluina, vappuina tms kun on ne harvoin juhlivatkin liikenteessä.

      Itse kärsin todella pahasta sosiaalisten tilanteiden panikoinnista. Mitään omia mielipiteitä ei uskalla muille kertoa, jne. aikanaan intissä esim pelkkä nimenhuudossa huutaminen toi punan kasvoille. saatika koulun esitelmät mitkä oli ihan painajaisia. Nykyään ujous on ehkä vähän vähenemään päin kumminkin.

      Naimisissa ollaan nätin eukon kanssa ja muksut pyörii jaloissa, mutta eipä tämäkään aina mitään herkkua ole. Sinkkuna saa rellestää vapaasti, eikä tarvi kuunnella eukon jatkuvaa hölötystä..lopeta se itsarin hautominen ja nauti vapaudestasi!!

    • Klikkaa Tästä

      Kyllä väittäisin, että nettideittipalstat on taivaan lahja ujoille! Ensin sähköpostia puolin ja toisin, jotta oppii vähän tuntemaan. Ja siinähän sitä voi sitten jossain kohtaa sanoa olevansa "toivottoman ujo, sanaakaan en saisi suustani, jos joskus treffeille päästäisiin". Ja sitten kun ne treffit on järjestetty, niin voi vedota tuppisuisuuttaan: "minähän sanoin, etten osaa mitään puhua"... :D

      Mailailussa on myös se hyvä puoli, jotta oppii karsimaan ns. turhat pois. Tietysti, jos on hakemassa vain seksikumppania, niin mitäs väliä puhepuolella sitten on, mutta lähinnä ajattelin ns. tositarkoituksella liikkeellä olevia. Ja oma itsetunto pitää olla kohdallaan, ettei tyydy mihin tahansa, kunhan on joku vastakkaista sukupuolta oleva (tai samaa, jos etsii sellaista), vaan ensin selvittää itselleen, mitä parisuhteelta haluaa, mitä on valmis itse antamaan ja millainen ihminen toisen on hyvä olla, että istuu siihen ajatukseen. Esim. reilusti ylipainoisen kotihiirisohvaperunan tuskin kannattaa lyöttäytyä yhteen himourheilijan kanssa (jollei ole todella kova itsetunto ja vahva päätös laihtua), jos itse tykkää lätkämatseista ym. penkkiurheilusta, saattaa olla, että korkeakulttuurista kiinnostunut ei ole se paras vaihtoehto ja jos itse ei tykkää lapsista, miksi hitossa mennä yhteen ihmisen kanssa, jolla on lapsia..... Toki, ihmisissä on eroja, sietokyvyssä ja joustavuudessa samoin, mutta noin esimerkkinä.

      Tärkeää on olla ensiksikin itselleen rehellinen. Ja sitten tietysti sille toisellekin.

      • yllättävää kyllä

        "Kyllä väittäisin, että nettideittipalstat on taivaan lahja ujoille! Ensin sähköpostia puolin ja toisin, jotta oppii vähän tuntemaan. Ja siinähän sitä voi sitten jossain kohtaa sanoa olevansa "toivottoman ujo, sanaakaan en saisi suustani, jos joskus treffeille päästäisiin". Ja sitten kun ne treffit on järjestetty, niin voi vedota tuppisuisuuttaan: "minähän sanoin, etten osaa mitään puhua"... :D"


        Ujoille naisille ne varmasti ovatkin mutta moni mies jää ilman yhtäkään vastausta. Viimeistään vastaukset jäävät siihen kun mies lähettää kuvansa... Tai no se kuva pitäisi tarkasti miettiä että minkälaisen lähettää.

        Sen verran voin tietysti todeta että olen saanut seuraa kyseisen laisena miehenäkin mutta vaatii se tuuriakin.

        Netti on yllättävän heikko paikka monille miehille seuran hakemiseen vaikka päinvastaista voisi luullakin miljoonien seuranhakusivustojen takia.


    • miesdgjl

      Niin siis miten se ujo määritellään. On ujoja ja hiljaisia naisia joita ei haittaa vaikka mies olisi myös hieman ujompi. Mutta no siis niin. Jos ujo uskaltaa alkaa lähestymään naisia niin eihän se silloin ole ujoutta. Suurempi ongelma on huono itsetunto jos ei uskalla jutella toisille. Jos ei ole mitään sanottavaa niin ei se ole ujoutta tai huonoa itsetuntoa. Introvertti ei vaan saa voimia jatkuvasta höpöttämisestä, eikä se tee hänestä ylimielistä tai ujoa. Samalla kun asiaa miettii niin ihmisen perusluonne voi olla mikä tahansa ja käytöstään voimuuttaa puheliaammaksi. Kyllä ujo ja ehkä introvertti ihminen nauttii puhumisesta kunhan seura on oikea.

    • mies jostakinn

      Niin siis ujohan voi omata ihan hyvin järkevät mielipiteet ja keskustelun taidon. Tätä naiset arvostavat. Mutta ongelma onkin siinä että miten kaksi ujoa ihmistä saadaan tutustumaan niin hyvin keskenään että keskustelu olisi kummallekin luontevaa. Yksi hyvä idea olisi nettideittailu jossa voidaan tutustua toiseen paremmin ja molemmat tietää että parisuhdetta kumpikin hakee.

    • hjdutdkd

      voita lotossa niin johan ottajia löytyy, oli kuinka kusipää tahansa. suomessa hyvän näköisen naisen voi saada vain rahalla koska niitä on niin vähän ja tiedostavat sen itsekin. kaikenmaailman siiderivalaita ja pubiruusuja kyllä riittäisi.

    • ujo2

      Olen ujo ja löytänyt naisen. Olen vielä laiska ja köyhä. Toisaalta järin tyhmänä en itseäni pidä. Jokainen löytää kumppanin, kun etsii oikeista paikoista. Tuhannet naiset ympäri Suomea painii saman ongelman kanssa. Kirjeenvaihto ja nettideittailu ovat hyviä tapoja löytää ujo nainen/mies. Kannattaa vaan rohkeasti kertoa olevansa ujo/sosiaalisesti kömpelö, niin kumppani osaa asennoitua oikein. Itse ylikorostin asiaa nettikirjeenvaihdon aikana, niin nainen yllättyi kun en ollut niin ujo kuin luuli.

    • Tranvestiitti

      Mielipiteistä päätellen miehet pitävät ujoutta huonona asiana ja naiset yksinomaan hyvänä asiana.

      Aloittaja oli kuitenkin mies, joka etsii naista. Ihmettelen vain minkähän tyypin miehiä ne sitten ovat, jotka edustavat naisten mielipiteitä palstalla ????

      Yrittävätköhän nuo "miehet" iskeä itselleen toista miestä ?????

    • Ujomies21

      Olen 21v ujo mies. Kesällä 2010 mulla vielä riitti rohkeutta, kävin treffeillä pari kertaa yhen ihanan tytön kanssa(itse tein aloitteen irc gallerian kautta). Lopulta siinä kävi niin että pakit tuli, oli kiinnostunu yhestä toisesta.

      Sitten jatkoin uuteen tyttöön tutustumista irc gallerian kautta mutta siihen loppui rohkeus. Ilmaisin eräälle tytölle että olen kiinnostunut hänestä. Ehdotin hänelle tapaamista. Minua jännitti todella paljon ja tapaamista edeltävänä päivänä ilmoitin hänelle etten voikkaan tavata koska "huomenna on krapula". Todellisuudessa jänistin koska pelkäsin että käy samallatavalla kuin tuon ensimmäisen tytön kanssa.

      Tuon jälkeen on ollut aikalailla hiljaiseloa ollut naisrintamalla...

    • mies_vm86_--

      Itse olen todennut netin ainoaksi järkeväksi reitiksi tälläiselle ihmiselle joka ei käy baareissa jne. Jos tuolta kaupasta lähtee naisia iskemään niin ikä ja terveys siinä menee kun selviää että nainen käy tyyliin joka kuukausi baareissa ja polttaa röökiä. Netin kautta pystyy helposti selvittämään ensin perustiedot ja kun pieni pohja on luotu niin siitä on ihan hyvä lähteä ensimmäisille treffeille. Itselleni hienoisena yllätyksenä on tullut että olen tavannut Tinderin kautta todella mukavia ja luotettavia naisia. Jotenkin sitä kautta naiset ovat enemmän tosissaan kuin deittisivujen useamman viikon viestittelevät naiset. Sinänsä ihan mielenkiintoinen juttu. Eikä sun kannata ujoa ja hiljaista luonnettasi alkaa muuttamaan, et tule siinä onnistumaan, korkeintaan ahdistumaan. Eli etsi sellainen nainen jonka kanssa on henkisesti helppoa olla parisuhteessa. Kyllä sen tuntee sitten kun voi vain olla hiljaa toisen seurassa ja se tuntuu hyvältä, siitä tietää että sen oikean on löytänyt.

    • Entinen poikamies

      Mene lavatanssikursseille ja sitten rohkeasti oikeisiin lavatansseihin.
      Ravintolat ja pubit kannattaa unohtaa.
      Tanssikilometrejä kun saa alle niin tuttavapiiri kasvaa ihan itsestään ja sieltä voi löytyä tuleva puolisokin?
      Kannattaa käydä monissa paikoissa ja potentiaalisia naisia tanssittaa useampana kertana ennen kuin ehdottaa treffejä - hiljaa hyvää tulee.
      Onpa käynyt niinkin, että nainen on ehtinyt tehdä aloitteen ensin.
      Maaperä otollinen miehille, kun siellä on lähes aina naisenemmistö ja tanssi on sosiaalista liikuntaa.

    • 8+3

      No ei mitenkään, tavallinenkaan mies ei saa naista enää ja sitä vähemmän aina jokaisesta negatiivisesta asiasta kuten ujous ja hiljaisuus.

    • gne0+++

      mitenkö? puhumalla puumalle

    • PääPystyyn

      Ujous = herkkyys = älykkyys.

      Valjasta älykkyytesi ja siitä seuraava kekseliäisyytesi/kaukonäköisyytesi tekemään jotain, joka tuottaa sinulle taloudellisen etulyöntiaseman kilpakosijoihin nähden. Panosta opiskeluun ja ammattiin, perusta vaikka oma yritys, tai ryhdy sijoittajaksi.

      Sen jälkeen sinulla on naisia.

      Onnistumisten myötä ujoutesikin todennäköisesti vähenee, ja se saattaa lopulta olla se ratkaisevin tekijä kumppanin löytämiseen, eikä niinkään menestyksen sivutuotteena mahdollisesti kertynyt mammona.

    • Anonyymi

      rahalla kuulkaas saa vaikka olisi ruma läski apina.

    • Anonyymi

      Yksin ei ole hyvä, mutta parempi.

    • - Miten ujo ja hiljainen mies saa naisen?
      - Tyrmäystipoilla...

    • Anonyymi

      No, netistä tietysti.

    • Anonyymi

      Saa naisen!

      Vedä käteen!
      Tunge pakoputkeen.

      Mitä sinä olisit valmis antamaan?

    • Anonyymi

      Hae naista nettitreffipalveluista.

    • Anonyymi

      Tai miten ujo ja hiljainen nainen, kuten minä, saa miehen?

    • Ei se hyvännäköisiltäkään ujoilta miehiltä aina onnistu parisuhteen saaminen tai ylläpitäminen. Rory Gallagher (1948-1995, irlantilainen kitaristi ja laulaja-lauluntekijä) oli yksityiselämässään ujo ja herkkä (tuo ujous ei yhtään kyllä näy, kun katsoo liveversioo jostain hänen kappaleestaan, ei uskoisi että lavantakaisessa elämässään ihan päinvastainen tyyppi kuin lavalla), mutta ei hänelläkään ollut oikein onnea parisuhderintamalla, vaikka oli lisäksi kiltti ja ystävällinen, syvällisesti ajatteleva ja erittäin hyvännäköinen.

      https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/

      Ei uskoisi, että Rory oli ujo.
      https://www.youtube.com/watch?v=8ClvqM6dj7M

      • Lisäys omaan kommenttiin: Jotkut tosin väittää, ettei Rory ollut ollenkaan ujo, mutta oli miten oli, niin hänestä ainakin sanotaan, että hän suojeli hyvin yksityisyyttään ja silloin kun ei ollut lavalla aika introvertti. Tosin sitä olen miettinyt, että jos hän oli ujo tai introvertti niin kuin kerrotaan, niin hän kuitenkin uskalsi joissain kuvissa hymyillä, joissain jopa aurinkoisesti ja iloisesti, niin että hampaat näkyy ja hymy näkyy ihan silmissäkin asti. Itse, kun ehkä joskus olen vähän ujo tai sellainen, etten aina uskalla ottaa kontakstia uusiin ihmisiin ja esim. kahvilassa tai kirjastossa istuessani mielelläni menen johonkin rauhaisaan nurkkaukseen istumaan, jossa voin olla rauhassa omine mietteineni, niin en aina uskalla oikein hymyillä. Että jos on aika ujo, niin uskaltaako silloin hymyillä avoimesti? Tosin joistain Roryn kuvista kyllä saa ehkä vähän herkän, surumielisen ja ujonoloisen vaikutelman ja sellaisen, että ehkä tykkäsi olla myös paljon omissa oloissaan omine mietteineen.


    • Anonyymi

      Jos työnnät naiset alitajuisesti pois niin valitettavasti et välttämättä koskaan, ellet käy maksullisissa.

      Jos taas alitajuisesti vedät puoleesi naisia niin he kyllä vastailevat viesteihisi ja ottavat sinuun yhteyttä.

      Kyse on siitä onko sinulla viehätysvoimaa naisten suhteen vai ei.

      Suurin osa naisista ei näytä misseiltä tai supermalleilta joten ulkonäöstä se ei ole kiinni vaan siitä oletko tunnetasolla vastaanottavainen ja luotettava naisten mielestä

    • Anonyymi

      Ei mielestäni ujous ja hiljaisuus ole negatiivisia piirteitä. Hiljainen ihminen voi olla esimerkiksi hyvä kuuntelija, ujous voi olla oikeastaan monien mielestä jollain tavoin viehättäväkin ominaisuus. Tietenkin se voi olla hankalaa jos ei uskalla edes olla ihmisten lähettyvillä jos on niin ujo. Joillakin ujous on oikeasti enemmänkin sosiaalisten taitojen puutetta, mitä voi harjoitella hiljalleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe