Nyt olin lääkärillä

Mailta

Se oli se kuvauksen kontrolli jolta puuttui lääkäriaika. Nyt tuli hyviä uutisia. Syövän rääpäle ei ollut uusiutunut eikä piiloon jääneitä pesäkkeitä löytynyt. Kyllä tuntuu hyvältä.

16

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Olen todella iloinen puolestasi!

      • Mailta

        Kiitosta vaan.


      • Mailta kirjoitti:

        Kiitosta vaan.

        Mukava lukea sp-potilaista jotka saavat hyviä uutisia, onnea. Voimia taas niille joilla taistelu ja toipuminen jatkuu.


      • Mailta
        MTJ kirjoitti:

        Mukava lukea sp-potilaista jotka saavat hyviä uutisia, onnea. Voimia taas niille joilla taistelu ja toipuminen jatkuu.

        Voimia minäkin toivon kaikille syövän kanssa sotiville. Ei tämä ole helpoa tiedän sen.


    • IkiMuori

      Onnea Mailta!

      • Mailta

        Kiitosta vaan IkiMuori


    • Onnea!

      • Mailta

        Kiitos sinulle claudia.c


    • Ipana fani

      Ihanaa kuulla hyvät iloiset uutiset Mailta ja onnea vaan.Miten pikku ipanan kanssa menee?

      • Mailta

        Kyllä ipana järjestää monet hauskat hetket. Minä luulen häenstä tulevan sellaisen stand-up koomikon isompana (oliko tuo sana oikein kirjoitettu). Puhuu jo kuin paupata ja joka asiassa haluaa auttaa. No tietysti minä kehun kuinka apu oli tarpeen ja hyvä vaikka aika menisi hänen jälkiensä korjailussa.
        Se on tärkeintä, että ipana tuntee olevansa ´tärkeä. Se kasvattaa lapselle tervettä itsetuntoa ja auttamishalua.


    • c 37

      Onnea hyvistä uutisista ja mukavaa kevään odotusta ;)

      • Mailta

        Kiitos ja sitä samaa mukavaa kevättä sinulle myös.


    • MöKin-MuiJa

      No eipä uutiset voi enää paremmaksi tulla,kuin tuo "rääpäle"on kuvista elikkä sinusta poissa.
      Nyt on paikallaan oikein kerroskakku hyvällä kaffeela ja miksipä ei tilkka likööriä juhlan kunniaksi olisi paikallaan.Sylintäydet Onnittelut sinulle Mailta mies,nyt on keveemällä mielellä lähteä kevättä kohden mukavaa.;)

    • Mailta

      Niin tuo kerroskakku olisi myös hyvää. Arvaas miten juhlin?
      Ostin 800g pötkön Gouter makkaraa ja litran purkin Asidofilus piimää. Lämmitin saunan. Menin pihalle pakkaseen (-24 ja vieno itätuuli) istumaan vähissä vaatteissa ja koetin ehdinkö syödä koko makkaran ja juoda litran piimää ennenkuin tulee vilu.
      Vilu tuli kesken, mutta sisu ei antanut mennä sisälle ennenkuin viimeinen makkaranmuru ja piimän pisara oli mennyt.
      Sitten rauhallisesti kävellen vilusta väristen saunan lauteille ja kovat löylyt.
      Näin tämä poika juhli hyviä uutisia.
      Sinulla näkyy olevan komea sakemanni.

      • näkyy sevlästi

        olet aivan selvästi jonkun muun kuin syöpähoidon tarpeessa ja se muu on laitoshoitoa


      • ookona latitoksen au
        näkyy sevlästi kirjoitti:

        olet aivan selvästi jonkun muun kuin syöpähoidon tarpeessa ja se muu on laitoshoitoa

        Heipat sulle,kuinka ihmisestä tulee noin ilkeä,vaikutat olevan sitä mistä puhut.......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe