Autohuijarit toimii näin

Rahansa menettänyt

Sinä juuri siellä, kävit koeajamassa auton viikonloppuna. Missä siun piti muka töissä olla? Et ollut. Tarkistin ja soitin. Nyt vasta valkeni tämä kaikki totuus miten teit petoksesi.

Huijari haki muka naisystävälleen kauppakassia johon oma Audinsa ei sovellu. Hotellin parkissa osoitteli vielä omakseen varmasti jonkun toisen autoa! Minul oli myynnissä semmonen pikkunen Nissan. Kävimme koeajamassa ja siirryimme jutteluiden päälle kohti automaattia. Kirjoitimme luovarit ja hän lupasi sillävälin maksaa tililleni vaaditun summan rahaa. Hän kävi maksamassa ja antoi minulle kuitin kouraan. Kysyin, että miksi tuossa on eräpäivä huomena, sanoi että siirtyy kuulemma vain viikolla rahat tililtä toiselle, kun on ne pankkipäivät. Niimpä minä uskoin tämän asian.

Maanantaina auto olikin jo toisen nimillä. Tämä hyväkäs oli ehtiny auton välittää jo jollekin pussihousuissa kulkevalle. Minä koitin penätä autoani takaisin, mutta ostaja kertoi maksaneensa mielestään sellaisen summan rahaa autosta, ettei ollut syytä epäillä mitään. En voi vaatia autoa takaisin, koska auton välittäjä on vastuussa koko jupakassa. Kuulemma suositeltiin ettei kannata edes koittaa viedä oikeuteen, koska mitään rahaa ei tule saamaan ja se siitä.

Näin ihmiseltä voi tuhansien eurojen edestä hävitä rahaa noin vain. Mitään ei kuulemma asialle voi. Nyt jos vain hakisin autoni takaisin, niin syyllistyisin rikokseen. Rahoja en saanut, koska tämä autohuijari perui vain yksinkertaisesti maksusuorituksensa. Piti rahat ja vei autoni, teki kaksi kauppaa ja kaikki kuin laillista painajaista minulle.

26

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi tänne

      kukas m*lkku oli asialla?
      laita sen nimi tähän niin tietää muutkin.

    • kale11.pa

      vastaavassa tilanteessa hakisin ulosottoon vaikka se maksaa. Onhan sekin
      jotain kun menee luottotiedot ja jos saa perintöä niin siitähän se sitten
      lähtee. On ajateltava vuosien päähän.

    • shurtygo

      Ei se nyt niin vaikeaa ole tehdä rikosilmoitusta. Et välttämättä saa rahoja tai autoa takaisin kovin äkkiä, mutta ainakin poliisille tulee tietoon millaista peliä joku pelaa.
      Tyhmiä ja hyväuskoisia on aina huijattu ja tullaan huijaamaan. Rahan pitää vaihtaa omistajaa ennen kuin nimiä laitetaan paperiin.

      • Rahansa menettänyt

        Muttaku ei vaikuta tehhä ilmotusta edes. Millä minä tojistan, etten rahoja saanu. Ei ole kuin kuitti ja rahoja ei tullukaan. Se ei kuulemma kerro vielä mitään. Kyllä sitä uskoin, että rahat ovat maksussa jo. Eihän tuommosta ois voinu millää tietää. Sanovat, ettei ole ensimmäinen kerta. Tutkitaan jos antaa aihetta. Soitettivatkin, mutta eivät löydä edes kuulusteluihin tuota sutkia autohuijaria. Kuulemma liukas hotelli elättivaris, syö ja nokkii kaiken. Siinähän on vaikea senkin takia tilanne, kun minä olin yksin ja en voi mitään näyttää toteen. Auto on kirjattu oikein järjestelmään ja kellään ei ole huomauttamista asiasta. Nyt kun aikaa vain kuluu, niin entistä pienempi todennäköisyys, että tunnustaisi mitään.

        Semmonen lyhyenläntä nuorimies tuntui olevan, Audistaan puhui ja IT työstään Kouvolaa naureskellen. Oli jokin "neitonen yksin hotellihuoneessakin odottelemassa", ja mainitsi myös tuntevansa jonkun psykiatrin Kouvolasta, joku Kari ja ulkolainen nimi. Mitäpä nimellä virkaa kunei varmaksi voi sanoa, onko oikia nimikään.

        4200€ on minulle eläkeläisukolle iso raha, kyllähän sen takaisin haluaisin.


      • pankkiin ja heti
        Rahansa menettänyt kirjoitti:

        Muttaku ei vaikuta tehhä ilmotusta edes. Millä minä tojistan, etten rahoja saanu. Ei ole kuin kuitti ja rahoja ei tullukaan. Se ei kuulemma kerro vielä mitään. Kyllä sitä uskoin, että rahat ovat maksussa jo. Eihän tuommosta ois voinu millää tietää. Sanovat, ettei ole ensimmäinen kerta. Tutkitaan jos antaa aihetta. Soitettivatkin, mutta eivät löydä edes kuulusteluihin tuota sutkia autohuijaria. Kuulemma liukas hotelli elättivaris, syö ja nokkii kaiken. Siinähän on vaikea senkin takia tilanne, kun minä olin yksin ja en voi mitään näyttää toteen. Auto on kirjattu oikein järjestelmään ja kellään ei ole huomauttamista asiasta. Nyt kun aikaa vain kuluu, niin entistä pienempi todennäköisyys, että tunnustaisi mitään.

        Semmonen lyhyenläntä nuorimies tuntui olevan, Audistaan puhui ja IT työstään Kouvolaa naureskellen. Oli jokin "neitonen yksin hotellihuoneessakin odottelemassa", ja mainitsi myös tuntevansa jonkun psykiatrin Kouvolasta, joku Kari ja ulkolainen nimi. Mitäpä nimellä virkaa kunei varmaksi voi sanoa, onko oikia nimikään.

        4200€ on minulle eläkeläisukolle iso raha, kyllähän sen takaisin haluaisin.

        saat pankista apua ongelmaan, hae pankista oma tiliote jossa näkyy suoritukset ja tilisiirrot, sen kanssa poliisin puheille. Kyllä se sieltä pankkitositteesta näkyy se maksun peruutus ja se ettei tililläsi ole rahoja.


    • turpaan tulee

      sellaiset runkkarit joita ei poliisi saa aisoihin pieksetään ennemmin tai myöhemmin vaikkei ne sitä itse aavistaisikaan.
      tarvitaan vain syylliset ja epäillyt.

    • Älä luovuta

      Niin siis oletko käynyt poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen ?
      Unohda nuo et kuitenkaan saa rahojasi jutut ja ota kuitti sekä tiliote todisteena ettei rahoja ole näkynyt.
      Kuka tietää josko poliisi onnistuisi ongelmasi suhteen, mutta jos et edes anna rikosilmoituksella mahdollisuutta, niin teet palveluksen sille rosvolle.
      Kyllä se pussihousu on mukana ilmeisesti tuossa jutussa, joten voi olla vain ratkeamiseen.

      Kirjoititko vain luovarin vai annoitko myyntiosan mukaan, sillä vain luovarilla ei mitään autonvaihdoksia tehdä.

      Miten sait yhteyttä ostajaan, josko laitettaisiin verkot veteen ja käytäisiin kalassa. ?

      • Rahansa menettanyt

        On siitä ilmotukset tehty. Se on kuulemma kaikenlaista nettikauppaa tehny aikasemminkin Kouvolassa ennen Helsinkiin muuttoa. Minul sanottiin jo ettei niillä kuiteilla ole nyt virkaa, koska ne ei tue asiassa mitenkään. Käyttää jonkun toisen tiliä. Tarkemmin kun aloin katselemaan kuittia, niin siinä seisoi jonku toisen nimi kokonaan kuin autokappaa tehneellä. Tiliotteella ei näy rahaa ja se siitä. Mikään ei tue sitäkään etten ois voinu saada rahaa käteen hänen muuta väittäessä. Eli jos minul ois ollut tojistaja mukana, niin asia olisi selvä. Tietysti on jotenki vyyhdissä mukana, bulvaanihan minuu kusi silmään. Kaupat tehtiin asianmukaisessa järjestyksessä. Ainoa on tuo nyt, ettei rahaa tulekaan tai saa mistään.

        Ostajaan sain yhteyden, kun olin myymässä autoa itse. Minulle soitettiin ja kertoi olevansa hotellissa nyt viikonlopun ja etsivänsä sopivaa kauppakassia. Tavattiin sitten hotellin parkkipaikalla. Sano vitsaillen et Audinsa taitaa olla pikkusen pakkasessa. Se oli niin nokkela ja sujuva suustaan, ettei osannu mitenkään epäillä. Koitin sitten soitella perään vielä, kun auto oli jo hänellä. Mutta yhteyttä en saanut. Semmonen joku kioskista ostettava liittymä, minkä voi heittää pois noin vain.


      • Vhvhvkkhvkhvhk
        Rahansa menettanyt kirjoitti:

        On siitä ilmotukset tehty. Se on kuulemma kaikenlaista nettikauppaa tehny aikasemminkin Kouvolassa ennen Helsinkiin muuttoa. Minul sanottiin jo ettei niillä kuiteilla ole nyt virkaa, koska ne ei tue asiassa mitenkään. Käyttää jonkun toisen tiliä. Tarkemmin kun aloin katselemaan kuittia, niin siinä seisoi jonku toisen nimi kokonaan kuin autokappaa tehneellä. Tiliotteella ei näy rahaa ja se siitä. Mikään ei tue sitäkään etten ois voinu saada rahaa käteen hänen muuta väittäessä. Eli jos minul ois ollut tojistaja mukana, niin asia olisi selvä. Tietysti on jotenki vyyhdissä mukana, bulvaanihan minuu kusi silmään. Kaupat tehtiin asianmukaisessa järjestyksessä. Ainoa on tuo nyt, ettei rahaa tulekaan tai saa mistään.

        Ostajaan sain yhteyden, kun olin myymässä autoa itse. Minulle soitettiin ja kertoi olevansa hotellissa nyt viikonlopun ja etsivänsä sopivaa kauppakassia. Tavattiin sitten hotellin parkkipaikalla. Sano vitsaillen et Audinsa taitaa olla pikkusen pakkasessa. Se oli niin nokkela ja sujuva suustaan, ettei osannu mitenkään epäillä. Koitin sitten soitella perään vielä, kun auto oli jo hänellä. Mutta yhteyttä en saanut. Semmonen joku kioskista ostettava liittymä, minkä voi heittää pois noin vain.

        Jaa,olisko ollut Sihvonen asialla ?


    • ei varakkaille

      eli pikkupoikien liittymä

    • maketheoriginal5

      suotta tänne valitat. marssijärjestys menee niin, että sinä teet ilmotuksen sinne minne kuuluukin, tekijä saa sakot jos saa tai tunnustaa ja auto ei tule takaisin. Korvauslaput heitetään roskiin, sakot jätetään maksamatta ja asia kunnossa. jos joku kolmas osapuoli on ostanut auton edelleen ja hintakin on sellainen ettei aihetta ole epäillä, niin asia kunnossa. eriasia olisi, jos kolmas osapuoli olisi hinnankin puolesta alkanut epäilemään, onko jutussa koira haudattuna.

      • Jarppa-72

        Ei jumankavita! Voiko oikeus olla noin hampaaton Suomessa!? Nyt kyllä vetää sanattomaksi.


      • Rahansa menettänyt

        Mitä, siinähän sinä samalla nimimerkillä olet kun autokauppoja teit! Siinähän oletkin. Tuo rahat välittömästi, minun rahat! Kelvoton huijari. Minä tässä pojan kanssa katselinkin mikä olet miehiäsi. Täällä sinä internetissä lymyilet ja kirjottelet.

        Et vastannu emailiinkaan, et vastannu puhelimeenkaan. Huijari taisit olla, kyllä tiesin sen heti. Nettiauto sivujen ihmiset, yksi sun on toinenkin, joka kirjottelee minulle, olit yrittäny huijata ja jotain mopopoikaa huijasitkin.

        Oli kuulkaa tilannu mopon tai jonku skootterin ja esiintynyt suurpiirteisenä sille. Mopo kun oli saatu peräkärryn kyytiin, niin perävalot vain näkyi. Siinä meni yhden pojan kesälomarahat! Ja niitä kännyköitä olet kuulemma postin kanssa kieroillut.


    • Taas tarina!

      Ja tää koko juttu on feikki.
      Täyttä dibadaabaa veikkaisin.
      Tuo jutun hoito ei mene noin. Menköön vaikka kuka kysymään poliisilaitokselta.
      Jos tänäpäivänä menetät tuolaisen summan tai auton et jää tänne kirjoittelemaan,ja surkuttelemaan.

    • hölöpölö

      no ei millään pahalla huijatuksi tullut, sinähän todistat sen ettet saanut rahoja mitä kuitissa lukee niin sillä kun otat ne tiliotteesi mukaan..aivan hölmöä ettet itse sellaista tajunnut! Kuitissa lukee kyllä x-henkilön tililtä maksutoimeksianto y-henkilön tilille, päivänä jonain, summa se ja se. Mutta täsmääkö se y-henkilön tiliotteen mukaan kyseisen päivän kohdalla? Ei, jos rahoja ei ole kerran saanut..sitten jos sinä yrität siellä nyt huijata ja et näytäkkään niitä tilioteitas niin sit asia eri..

      • Rahansa menettänyt

        Olen kertonut, että tiliotte ei kerro koko totuutta. Siellä luki erääntyvästä maksusta, eli maksulle oli annettu aikaa, jonka voi peruuttaa. Siis koko laskun voi peruuttaa ja minulle puhuttiin pankkipäivistä vain ja tietysti lensin retkuun.

        Asianmukaisesti olen tehnyt ilmoitukset ja se siitä, mitään ei tule tapahtumaan.


    • Huijattu myös

      Yksi samantyyppisiä huijauksia tehnyt on palannut kuuleman mukaan kaupunkiin. On huijannut liikkeistäkin... Aiemmin vuosia sitten myi mukamas konkurssipesän elektorniikkaa. Ja on muuten istunutkin. Oli aikanaan myös eräässä keskustan tavaratalossa töissä ja Kouvolasta ihan alunperin kotoisin. Onko alkuperäinen nähnyt henkkaria tai vastaavaa. Millähän kirajaimella mahtoi sukunimi alkaa?

    • 5rrrrrrr

      se on toi kullipää sihvonen joka täällä puolustelee toimiaan niin miehekkäänä.

      "laput revitään" ja rahat pois ihmisiltä

      mene vaan niiden p*skahousu-romanien kanssa telmimään sinne sä kuulut!

      • TIETÄJÄ

        sukunimi alkaa,,,,N


    • niemi?

      no sitte se ole sihvoska

    • pirullinenYH

      Heh mie oon törmänny samaan tyyppiin joten ´nostellaan vähän topickia ;) Kusipää livahti tämän Yh.n elämään ja yritti huijata pikkusumman rahaa, sai rahaa, mutta vein siltä perseeltä auton, hyvässä hengessä kirjoitti paperit mulle :) en ole mikään turha YH. Kun alkoi hälytyskellot soimaan niin tutkin kaiken minkä tietooni sain ja juu on istunut petoksista, kymmenistä, on huijannut miehiä, naisia, nuoria, vanhoja ja firmoja :O
      paperit saa kouvolan käräjäoikeudesta kun nimellä pyytää. Edellisen otsikon niemi? on ihan passeli nimi kaverille, olen katsonut henkkarit sen nukkuessa. Kuuluisa häkkinen siihen eteen niin sama silmäpuoli on kyseessä. Saatanan hyvä puhumaan, osaa hommansa, ilmeisesti jatkaa edelleen nilkki touhuaan... Joutais takas linnaan. Mie kohtasin 2009 tän tyypin.

    • neine3

      HÄH JA MITÄ HELVETTÄ???

    • Anonyymi

      Vain täysi idiootti myy auton ilman käteistä, pankkishekkiä tai pankin tiskillä tehtyä maksua. Eli sitä saa mitä tilaa...

    • Anonyymi

      Asiaton,poistakaa heti!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe