Kerran vielä ihmeteltävä valtion laskupäätä niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin liikenne. Kuinka pitkälle valtio kuvittelee potkivansa nykyisillä polttonesteiden hinnankorotuksilla. Jengi vähentää reippaasti ajojaan, esim. minä eläkeläisenä n. 80%, jolloin auton huoltotarve, rengaskulut, remontit ja lähes kaikki mistä valtio on tulonsa saanut, jää lähes pois. 5 vuotta sit kattelin aamuisin kun naapureista lähti 5 autoo aamul. Nyt lähtee 1 vaikka samat naamat käy duunis edelleen, kulkevat kimppakyydillä. Vuosittain jää iso pino voimapaperii duunarin kassaan ja valtio nuolee näppejään. Kerrankin sopii sananlasku, tyhmyydestä sakotetaan, paikkansa. 34 vuotta tuli rekan puikois istuttuu, eipä tielle enää niin ikävä ole et tekisin sen valtion vuoksi.
Ihmetys!!!
Fendelin
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683