Näkeekö hamsterit paremmin pimeessä?
Näkeekö...
3
2841
Vastaukset
- Suvi
Hamsterithan on yöeläimiä,eli niiden näkökyky on pimeässä paljon parempi. Muutenhan hamsut ovat oikeastaan melko "sokeita" ja vanhemmiten niistä voi tulla kokonaankin sokeita....eli siis siinä parin vuoden iässä!
- Susi
Hamsterit ovat valossa käytännössä katsoen sokeita, mutta ei niiden näkökyky kyllä pimeässäkään ole siitä parhaimmasta päästä. Jos nyt ihan oikein muistan niin hamsterit tais kaikkein parhaiten nähdä hämärässä. Voi olla et oon väärässäkin, mutta näin muistelisin ;)
- Anonyymi
hamsterini ei juo ja ei liiku juuri lainkaan. Olen kokeillut vaikkaja mitä keinoja esimerkiksi. viileää paikkaa, tarkistanut veden raikkauden, antanut tuoreita kasviksia ja vihanneksia. Mikään ei tuo vaikutusta. Luulen etta hamsterini outo vointi ei voi olla vanhuudesta, koska hän on alle 1v. mitä voisin tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362268- 1591638
Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!351530Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1671464Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811287Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän3961233En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2321158- 1041134
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos89998On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50903