vihaan itteeni

ku

pitiki men ihastumaan

12

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      kehen sinä olet ihastunut jos saan udella?

      • ku

        vittuako sil o välii ku sil o kuiteski joku muu


      • Ei kovinkaan
        ku kirjoitti:

        vittuako sil o välii ku sil o kuiteski joku muu

        merkittävä juttu ensi vuosituhannella.


      • ............
        ku kirjoitti:

        vittuako sil o välii ku sil o kuiteski joku muu

        mitä jos hänellä ei ole kuitnkaan jotain muuta?


    • ookoo

      Mistä voit olla niin varma että sillä olisi joku muu?

    • -

      mites siinä nyt niin pääs käymään.

      • ku

        no eipä siin voi olla ihastumat ku toine kattoo sillai:(:D


      • mmh.
        ku kirjoitti:

        no eipä siin voi olla ihastumat ku toine kattoo sillai:(:D

        olitko sä se huppupäinen tyttö ?


      • ku
        mmh. kirjoitti:

        olitko sä se huppupäinen tyttö ?

        tuskimpa


    • kaikmentjo35vmies

      Äläpä muuta sano! Noh, tää oliki viimeinen kerta!

      • ujoilija

        ootkohan mun mies35


    • Minierkki

      Pyydän varmuuden vuoksi anteeksi niiltä kaikilta naisilta joiden kanssa olen keskustellut kahden. Jos pupillini ovat laajentuneet ei se välttämättä tarkoita olevani ihastunut, saatan helposti häikäistyä ihan tavallisen näköisten naisten kauneudesta ja se ujostuttaa ja tekee puheen hankalaksi. Liekö se sitä, että ei ole nuoruuden kaveripiirissä ollut paljoa tyttöjä kavereina.

      Kun viimeksi olin kahden kesken juttelemassa suurin piirtein samanikäisen naishenkilön kanssa hänen toimistossaan, niin menin melkein puheestani lukkoon ja en tiedä punastelinko myös. Tiedä sitten laajentuiko pupillini entisestään ja käyttäydyinkö jotenkin omituisesti ja tuijotinko pitkään. Jotenkin vain tuntuu siltä että tämä pupillien laajentuminen antaa
      väärää merkkiä keskustelukumppanille sieluni tilasta.

      Tuntuu siltä, että haen puolisoa vain ns. omasta mielestä hyvännäköisistä naisista vaikka sisäiseen kauneuteen tulisi enemmän keskittyä. Itseäni pidän ihan "normaalikasvoisena" suomalaisena miehenä, akne tekee kasvoistani hieman epätasaisen. Olen hoikka, en liian lihaksikas ja silmälasipäinen. Voisin melkein alkaa etsimään näitä mielestäni hyvännäköisiä naisia sillä joiltakin heiltä olen vastaanottanut salakatseita ja hymyä kohdatessa. Tarkoittaako se sitten sitä että luonnostamme tai "johdatuksen" kautta ihastumme toisiimme vastapuolen miellyttävän ulkonäön perusteella.

      Älkää siis naiset ihmetelkö kaltaisiamme hölmöjä. Löydätte meistäkin varmasti ihmisiä välittävän ja huumorintajuisen henkilön. Make-uppia ei paljoa nainen tarvitse saadakseen miehellä jalat tutisemaan.

      No luoja tietää miten tässä lopulta käykään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe