taasko masennun?

ei kai taas

Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen,kävin keskustelemassa ja söin masennuslääkkeitä. Alkoi helpottamaan,lopulta tuntui ettei tässä mitään hätää enää ole. Jätin lääkkeet pois ja pitkään meni hyvin. Nyt lapsen ollessa vuoden ikäinen olen huomannut itsessäni samanlaisia piirteitä kuin ennen edellistä masennusta, en jaksaisi mitään,itkettää ja vi^taa kaikki ja kaiken aikaa.
Osittain edellinen masennukseni johtui siitä että mieheni petti minua ollessa 8 kk raskaana, nyt näitä pettämisiä on tullut ilmi kaksi tuon lisäksi. Ei ole kuulemma muuta kuin viestitellyt, en jaksa uskoa,hölmöhän se olisi jos tunnustaisi kaiken. Epäilen että näitä suhteita on ollut kokoajan mutta nyt vasta on jäänyt kiinni. Väittää ettei ole vaan alkoivat vasta silloin kun olin raskaana,tiedä sitä sitten.
En tiedä mitä tehdä,haluaisin toisaalta erota mutta olen kai tyhmä kun ajattelen lapsen kannalta asioita ja pitkitän omia päätöksiäni.
Sen tein selväksi että seuraavasta kerrasta otan eron.
Auttakaa joku,onko tämä taas masennusta, joudunko taas syömään lääkkeitä?
Vieroitusoireet olivat hirveitä, en haluaisi käydä samaa läpi.
Ja olenko itsekäs jos eroan ja jään yksin lapseni kanssa,miten pärjäisin?

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

VAI NINNKÄVI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      322
      3715
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      109
      2314
    3. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      24
      1534
    4. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      92
      1504
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1268
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1265
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1155
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1134
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1061
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1022
    Aihe