Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen,kävin keskustelemassa ja söin masennuslääkkeitä. Alkoi helpottamaan,lopulta tuntui ettei tässä mitään hätää enää ole. Jätin lääkkeet pois ja pitkään meni hyvin. Nyt lapsen ollessa vuoden ikäinen olen huomannut itsessäni samanlaisia piirteitä kuin ennen edellistä masennusta, en jaksaisi mitään,itkettää ja vi^taa kaikki ja kaiken aikaa.
Osittain edellinen masennukseni johtui siitä että mieheni petti minua ollessa 8 kk raskaana, nyt näitä pettämisiä on tullut ilmi kaksi tuon lisäksi. Ei ole kuulemma muuta kuin viestitellyt, en jaksa uskoa,hölmöhän se olisi jos tunnustaisi kaiken. Epäilen että näitä suhteita on ollut kokoajan mutta nyt vasta on jäänyt kiinni. Väittää ettei ole vaan alkoivat vasta silloin kun olin raskaana,tiedä sitä sitten.
En tiedä mitä tehdä,haluaisin toisaalta erota mutta olen kai tyhmä kun ajattelen lapsen kannalta asioita ja pitkitän omia päätöksiäni.
Sen tein selväksi että seuraavasta kerrasta otan eron.
Auttakaa joku,onko tämä taas masennusta, joudunko taas syömään lääkkeitä?
Vieroitusoireet olivat hirveitä, en haluaisi käydä samaa läpi.
Ja olenko itsekäs jos eroan ja jään yksin lapseni kanssa,miten pärjäisin?
taasko masennun?
ei kai taas
1
135
Vastaukset
- JK
VAI NINNKÄVI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46699- 57690
- 54688
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616