Iskun Scala-sarja

lantola

Hei kaikki,
sarjan valmistus ja myynti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta etsimme vanhoja Iskun Scala-sarjan huonekaluja; lähinnä kirjahyllyä tai vitriiniä Turun talousalueelta. Löytyykö Sinulta kenties sellainen?

10

3026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutto edessä

Hei,

Vieläkö olisit kiinnostunut Scala-sarjasta?
      Tampereelta löytyisi tämän sarjan yöpydät, kirjoituspöytä ja iso vitriini kahdella maitolasilla ja keskellä muutama avohylly lalaatikot.

t.Sari 040 5295790

• Sohvan melkein ostan

Joo oli iskussa ennen hieno mallisto ja monipuolinen ja varsinkin sellainen hyvällä maulla valittu kodikas mallisto, joka varmasti myi.

Mutta eipä ole enää mitään esim.Scala sarjaa vastaavaa, vaan kaikki on ihme Isku designia. Kyselin esim. kohtuuhintaisia ihan OK näköisiä sohvia, joissa oli Isku logo. Tietysti ajattelin niiden olevan kotimaisia, kun niin sitä mainostaa, mutta eipä sitten loppuviimen ollut kun joku pihalla ollut ilmeisen uusi myyjä meni asiaa varmistamaan päälliköltä.Aika jännä Iskun logolla myydä jotain Baltian paskaa. Tämä uusi myyjä oli muutenkin ihan pihalla kaikesta. ja kun Yritin kysyä vakimyyjääni, jolta olin ostanut jo yli kymmenen vuoden ajan, niin kölvi sanoi, että oli lähtenyt menee kun ei ollut suostunut palkanpienennykseen.

Näytti aika nuorilta urpoilta aika moni muukin myyjä siellä ja tämä minun myyjä oli kyllä sellanen hirveä iholle käyvä myyjä, että pitäs nyt heti päättää tarjous ei toistu tyyliin myyjä. Minä en Iskussa ole tottunut mihinkään tuollaiseen Suomi-Soffa MAsku tyyliseen myyntiin, jos haluaisin sitä, niin menisin MAskuun höynäytettäväksi. Iskussa olen aina tottunut hyvään palveluun ja yleensä saman herrasmiehen kanssa, joka toimii aina rauhallisesti ja sujuvasti sellaisella mukavalla tavalla, joka johti yleensä kauppaan, jos vain sopiva tuote löytyi. Olen viimeisen 10 vuoden ajalta ostanut häneltä yhteensä reilun 10000 euron kamat ihan vaan sen takia, että hänellä on loistavan rauhallinen myyntityyli. Toivottavasti hän menee esim.Kruunukalusteeseen tai Vepsäläiselle töihin, niin pääsen taas hänen asiakkaaksi. Iskuun en mene kyllä enää ikinä. On se niin perseestä nykyään, niin malliston kuin palvelunkin suhteen. Taitaa konkka tulla vuoden sisään. Harmi, sillä firmalla on pitkät perinteet, mutta omistaja on tainnut valita sinne toinen toistaan ammattitaidottomampia johtajia ja ei ole valvonut millään tavalla heidän toimintaa, vaan sokeasti luottanut heihin. Vielä kannataisi ehkä kerraan vaihtaa uudet päälliköt eli sellaiset, jotka ymmärtää enemmän sitä, että myyjät ovat firman kassakone. Jos he pidetään tyytyväisenä, niin tulosta syntyy ja ehkä saatte vielä hienon mallistonkin jossain vaiheessa, Voin tulla parin vuoden päästä katsomaan, jos firma vielä pystyssä silloin ja ootte saanu mun vakimyyjän takas. Ainakin sen aika käytän kilpailjoita.

• scala

Hei,

Vieläkö etsit Iskun Scala-sarjaa? Muuton alta löytyisi Turun alueelta ruokapöytä 6 tuolia, iso vitriini, kapea korkea vitriini, lipasto, vaatekaappi sekä kapea pieni lipasto. Ikää osilla 7-13 vuotta. Käytön jälkiä löytyy eli uudenveroisia huonekalut ei ole mutta hinnatkin sitten sen mukaiset. T: Kati 040 5841587

• Carita

Pirkanmaalla olisi vitriini tarjolla :)

• kirj.pöytä

Lahdesta löytyisi kirjoituspöytä. Hankittu v. 99 pienelle kolulaiselle ja vuosi sitten jäänyt ylimääräiseksi. Käytön jälkiä siis löytyy. P. 045 112 73 88

• Keski-Uusimaa

Meillä löytyisi scala sohva 3 hengen ja Suomessa valmistettu isku-logolla, alcantara kankaalla:).

• taifuuni2

Hei Lantola! Vieläkö olet kiinnostunut siitä Scalahyllystöstä, mulla on sellainen mäntypuinen kellarissa ja haluaisin myydä sen halvalla pois. Muistuttaa Lundiaa, mutta on kyllä Scalaa. [email protected]

• Scala huonekalut
    • scala kalusteiden fa

Hei. Itsellä samaa sarjaa koko koti täynnä ! on aivan ihastutta sekä ajaton. 15v ollut näitä kalusteita. senkkejä, lipastoja, mh kalusteita, vitriinejä sarjapöytiä yms yms. peilejä y,s
      googleta niin näitä kalusteita voi tilata netin kautta ( virosta)

• scala fani

Living suomi 24 sieltä löytyy !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe