Iskun Scala-sarja

lantola

Hei kaikki,
sarjan valmistus ja myynti on lopetettu jo vuosia sitten, mutta etsimme vanhoja Iskun Scala-sarjan huonekaluja; lähinnä kirjahyllyä tai vitriiniä Turun talousalueelta. Löytyykö Sinulta kenties sellainen?

10

3054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutto edessä

Hei,

Vieläkö olisit kiinnostunut Scala-sarjasta?
      Tampereelta löytyisi tämän sarjan yöpydät, kirjoituspöytä ja iso vitriini kahdella maitolasilla ja keskellä muutama avohylly lalaatikot.

t.Sari 040 5295790

• Sohvan melkein ostan

Joo oli iskussa ennen hieno mallisto ja monipuolinen ja varsinkin sellainen hyvällä maulla valittu kodikas mallisto, joka varmasti myi.

Mutta eipä ole enää mitään esim.Scala sarjaa vastaavaa, vaan kaikki on ihme Isku designia. Kyselin esim. kohtuuhintaisia ihan OK näköisiä sohvia, joissa oli Isku logo. Tietysti ajattelin niiden olevan kotimaisia, kun niin sitä mainostaa, mutta eipä sitten loppuviimen ollut kun joku pihalla ollut ilmeisen uusi myyjä meni asiaa varmistamaan päälliköltä.Aika jännä Iskun logolla myydä jotain Baltian paskaa. Tämä uusi myyjä oli muutenkin ihan pihalla kaikesta. ja kun Yritin kysyä vakimyyjääni, jolta olin ostanut jo yli kymmenen vuoden ajan, niin kölvi sanoi, että oli lähtenyt menee kun ei ollut suostunut palkanpienennykseen.

Näytti aika nuorilta urpoilta aika moni muukin myyjä siellä ja tämä minun myyjä oli kyllä sellanen hirveä iholle käyvä myyjä, että pitäs nyt heti päättää tarjous ei toistu tyyliin myyjä. Minä en Iskussa ole tottunut mihinkään tuollaiseen Suomi-Soffa MAsku tyyliseen myyntiin, jos haluaisin sitä, niin menisin MAskuun höynäytettäväksi. Iskussa olen aina tottunut hyvään palveluun ja yleensä saman herrasmiehen kanssa, joka toimii aina rauhallisesti ja sujuvasti sellaisella mukavalla tavalla, joka johti yleensä kauppaan, jos vain sopiva tuote löytyi. Olen viimeisen 10 vuoden ajalta ostanut häneltä yhteensä reilun 10000 euron kamat ihan vaan sen takia, että hänellä on loistavan rauhallinen myyntityyli. Toivottavasti hän menee esim.Kruunukalusteeseen tai Vepsäläiselle töihin, niin pääsen taas hänen asiakkaaksi. Iskuun en mene kyllä enää ikinä. On se niin perseestä nykyään, niin malliston kuin palvelunkin suhteen. Taitaa konkka tulla vuoden sisään. Harmi, sillä firmalla on pitkät perinteet, mutta omistaja on tainnut valita sinne toinen toistaan ammattitaidottomampia johtajia ja ei ole valvonut millään tavalla heidän toimintaa, vaan sokeasti luottanut heihin. Vielä kannataisi ehkä kerraan vaihtaa uudet päälliköt eli sellaiset, jotka ymmärtää enemmän sitä, että myyjät ovat firman kassakone. Jos he pidetään tyytyväisenä, niin tulosta syntyy ja ehkä saatte vielä hienon mallistonkin jossain vaiheessa, Voin tulla parin vuoden päästä katsomaan, jos firma vielä pystyssä silloin ja ootte saanu mun vakimyyjän takas. Ainakin sen aika käytän kilpailjoita.

• scala

Hei,

Vieläkö etsit Iskun Scala-sarjaa? Muuton alta löytyisi Turun alueelta ruokapöytä 6 tuolia, iso vitriini, kapea korkea vitriini, lipasto, vaatekaappi sekä kapea pieni lipasto. Ikää osilla 7-13 vuotta. Käytön jälkiä löytyy eli uudenveroisia huonekalut ei ole mutta hinnatkin sitten sen mukaiset. T: Kati 040 5841587

• Carita

Pirkanmaalla olisi vitriini tarjolla :)

• kirj.pöytä

Lahdesta löytyisi kirjoituspöytä. Hankittu v. 99 pienelle kolulaiselle ja vuosi sitten jäänyt ylimääräiseksi. Käytön jälkiä siis löytyy. P. 045 112 73 88

• Keski-Uusimaa

Meillä löytyisi scala sohva 3 hengen ja Suomessa valmistettu isku-logolla, alcantara kankaalla:).

• taifuuni2

Hei Lantola! Vieläkö olet kiinnostunut siitä Scalahyllystöstä, mulla on sellainen mäntypuinen kellarissa ja haluaisin myydä sen halvalla pois. Muistuttaa Lundiaa, mutta on kyllä Scalaa. [email protected]

• Scala huonekalut
    • scala kalusteiden fa

Hei. Itsellä samaa sarjaa koko koti täynnä ! on aivan ihastutta sekä ajaton. 15v ollut näitä kalusteita. senkkejä, lipastoja, mh kalusteita, vitriinejä sarjapöytiä yms yms. peilejä y,s
      googleta niin näitä kalusteita voi tilata netin kautta ( virosta)

• scala fani

Living suomi 24 sieltä löytyy !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe