Törmäsin ihan viattomalla asiallisella kotimaisella sivustolla ilmiöön, jota tässä ihmettelen ja kyselen onko kuvittelemani ja luulemani edes mahdollista.
Läppärini sammui yhtäkkiä kesken surffailun, Sama tapahtui seuraavana päivänä usemman kerran, ja sitten keksin, että se tapahtui aina saman filman sivustolla.
Onko mahdollista, että sivustolla on jokin bugi joka tekee tämän jekun.
Läppärissä on Win 7 ja selain on Chrome.
Nettisivu sammuttaa läppärin
11
159
Vastaukset
- Lisäys aloitukseen
Ja vielä lisäys, virustorjuntana on F-secure, ja sekin on ajan tasalla.
Mikä sivusto?
Vaikeaa ottaa kantaa kun ei pääse kokeilemaan.- Kerro Ihmeessä
Niinppä !
- Voiko olla totta?
NIinpä tietysti, kertoa pitäis mutta on kaksi syytä miksi en sitä osoitetta tänne pane.
1) En muista tarkkaa osoitetta, joten sinne pitäisi vähän mutkien kautta minun uudelleen löytää. Ja juuri ylläkerrotusta syystä en sille sivulle enää koneellani klikkaa.
2) Jos olen totaalisesti väärässä, en halua antaa huonoa mainosta syyttä sille firmalle, joka on kuitenkin ihan kunnon yritys eikä mikään hämäräsaitti.
Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista? Voiko olla totta? kirjoitti:
NIinpä tietysti, kertoa pitäis mutta on kaksi syytä miksi en sitä osoitetta tänne pane.
1) En muista tarkkaa osoitetta, joten sinne pitäisi vähän mutkien kautta minun uudelleen löytää. Ja juuri ylläkerrotusta syystä en sille sivulle enää koneellani klikkaa.
2) Jos olen totaalisesti väärässä, en halua antaa huonoa mainosta syyttä sille firmalle, joka on kuitenkin ihan kunnon yritys eikä mikään hämäräsaitti.
Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?
En ole koskaan kuullutkaan moisesta.- pressa itse
Voiko olla totta? kirjoitti:
Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?Mikäli sivusto on julkisessa jakelussa niin varmaan sivuston ylläpitävää firmaa kiinnostaisi tietää ettei sivusto jostain syystä toimi.
Se, että sinun kone sammuu on eri juttu...
En ole myöskään kuullut aikaisemmin moisesta. - Aloittaja vastaa
pressa itse kirjoitti:
Mikäli sivusto on julkisessa jakelussa niin varmaan sivuston ylläpitävää firmaa kiinnostaisi tietää ettei sivusto jostain syystä toimi.
Se, että sinun kone sammuu on eri juttu...
En ole myöskään kuullut aikaisemmin moisesta.Kerroin toki firmalle epäilykseni.
Ettei moisesta ole siis kuultu. No taitaa sitten olla kyseessä minun koneeni mystinen vika...?
Omituista vaan, että aina sattui samalla sivustolla... :(
- .. :(
Tyypillinen aloittelijan ongelma. Ei tuollaista sivua ole olemassakaan.
Koneen emolevy on viallinen. Se pitää ensin korjata. Sitten ei mikään sivu pysty sammuttamaan konetta ei edes vaikka olisi linux koneella.- aloittaja, ei aloitt
No en minä mikään aloittelija ole, mistä ihmeestä niin päättelit?
Toki olen ketjun aloittaja, ja se on vähän eri asia vaikka sana onkin melkein sama.
Kokemusta tietsikan käytöstä on 16 vuotta, aloitin 3.11 versiolla ja opiskelin atk-tueksikin, mutta eläkkeelle jäätyäni tiedot on pahasti rapsituneet, kun elämässä on muutakin tekemistä kuin tämä koneiden vahtaaminen ja jatkuva muutosten seuraaminen.
Mutta kiitos "valaisevasta" vastauksesta.
Täytynee sittenki käydä samaisella sivulla - mutta en tee sitä omalla koneellani. aloittaja, ei aloitt kirjoitti:
No en minä mikään aloittelija ole, mistä ihmeestä niin päättelit?
Toki olen ketjun aloittaja, ja se on vähän eri asia vaikka sana onkin melkein sama.
Kokemusta tietsikan käytöstä on 16 vuotta, aloitin 3.11 versiolla ja opiskelin atk-tueksikin, mutta eläkkeelle jäätyäni tiedot on pahasti rapsituneet, kun elämässä on muutakin tekemistä kuin tämä koneiden vahtaaminen ja jatkuva muutosten seuraaminen.
Mutta kiitos "valaisevasta" vastauksesta.
Täytynee sittenki käydä samaisella sivulla - mutta en tee sitä omalla koneellani.Jos löydät niin laittaisitko linkin tänne. Minä haluaisin kokeilla.
- Lost soul
Tässä on nyt joku flash-oikari? Mulla on tehnyt ton joskus ja se on korjaantunut flashin päivityksellä! Myös chrome on hyvä päivittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399