Nettisivu sammuttaa läppärin

Voiko olla totta?

Törmäsin ihan viattomalla asiallisella kotimaisella sivustolla ilmiöön, jota tässä ihmettelen ja kyselen onko kuvittelemani ja luulemani edes mahdollista.
Läppärini sammui yhtäkkiä kesken surffailun, Sama tapahtui seuraavana päivänä usemman kerran, ja sitten keksin, että se tapahtui aina saman filman sivustolla.
Onko mahdollista, että sivustolla on jokin bugi joka tekee tämän jekun.

Läppärissä on Win 7 ja selain on Chrome.

11

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys aloitukseen

      Ja vielä lisäys, virustorjuntana on F-secure, ja sekin on ajan tasalla.

    • Mikä sivusto?
      Vaikeaa ottaa kantaa kun ei pääse kokeilemaan.

      • Kerro Ihmeessä

        Niinppä !


      • Voiko olla totta?

        NIinpä tietysti, kertoa pitäis mutta on kaksi syytä miksi en sitä osoitetta tänne pane.

        1) En muista tarkkaa osoitetta, joten sinne pitäisi vähän mutkien kautta minun uudelleen löytää. Ja juuri ylläkerrotusta syystä en sille sivulle enää koneellani klikkaa.
        2) Jos olen totaalisesti väärässä, en halua antaa huonoa mainosta syyttä sille firmalle, joka on kuitenkin ihan kunnon yritys eikä mikään hämäräsaitti.

        Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?


      • Voiko olla totta? kirjoitti:

        NIinpä tietysti, kertoa pitäis mutta on kaksi syytä miksi en sitä osoitetta tänne pane.

        1) En muista tarkkaa osoitetta, joten sinne pitäisi vähän mutkien kautta minun uudelleen löytää. Ja juuri ylläkerrotusta syystä en sille sivulle enää koneellani klikkaa.
        2) Jos olen totaalisesti väärässä, en halua antaa huonoa mainosta syyttä sille firmalle, joka on kuitenkin ihan kunnon yritys eikä mikään hämäräsaitti.

        Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?

        Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?

        En ole koskaan kuullutkaan moisesta.


      • pressa itse
        Voiko olla totta? kirjoitti:

        NIinpä tietysti, kertoa pitäis mutta on kaksi syytä miksi en sitä osoitetta tänne pane.

        1) En muista tarkkaa osoitetta, joten sinne pitäisi vähän mutkien kautta minun uudelleen löytää. Ja juuri ylläkerrotusta syystä en sille sivulle enää koneellani klikkaa.
        2) Jos olen totaalisesti väärässä, en halua antaa huonoa mainosta syyttä sille firmalle, joka on kuitenkin ihan kunnon yritys eikä mikään hämäräsaitti.

        Että kysymys kuuluu edelleen, onko moinen edes mahdollista?

        Mikäli sivusto on julkisessa jakelussa niin varmaan sivuston ylläpitävää firmaa kiinnostaisi tietää ettei sivusto jostain syystä toimi.
        Se, että sinun kone sammuu on eri juttu...
        En ole myöskään kuullut aikaisemmin moisesta.


      • Aloittaja vastaa
        pressa itse kirjoitti:

        Mikäli sivusto on julkisessa jakelussa niin varmaan sivuston ylläpitävää firmaa kiinnostaisi tietää ettei sivusto jostain syystä toimi.
        Se, että sinun kone sammuu on eri juttu...
        En ole myöskään kuullut aikaisemmin moisesta.

        Kerroin toki firmalle epäilykseni.

        Ettei moisesta ole siis kuultu. No taitaa sitten olla kyseessä minun koneeni mystinen vika...?
        Omituista vaan, että aina sattui samalla sivustolla... :(


    • .. :(

      Tyypillinen aloittelijan ongelma. Ei tuollaista sivua ole olemassakaan.
      Koneen emolevy on viallinen. Se pitää ensin korjata. Sitten ei mikään sivu pysty sammuttamaan konetta ei edes vaikka olisi linux koneella.

      • aloittaja, ei aloitt

        No en minä mikään aloittelija ole, mistä ihmeestä niin päättelit?
        Toki olen ketjun aloittaja, ja se on vähän eri asia vaikka sana onkin melkein sama.
        Kokemusta tietsikan käytöstä on 16 vuotta, aloitin 3.11 versiolla ja opiskelin atk-tueksikin, mutta eläkkeelle jäätyäni tiedot on pahasti rapsituneet, kun elämässä on muutakin tekemistä kuin tämä koneiden vahtaaminen ja jatkuva muutosten seuraaminen.

        Mutta kiitos "valaisevasta" vastauksesta.
        Täytynee sittenki käydä samaisella sivulla - mutta en tee sitä omalla koneellani.


      • aloittaja, ei aloitt kirjoitti:

        No en minä mikään aloittelija ole, mistä ihmeestä niin päättelit?
        Toki olen ketjun aloittaja, ja se on vähän eri asia vaikka sana onkin melkein sama.
        Kokemusta tietsikan käytöstä on 16 vuotta, aloitin 3.11 versiolla ja opiskelin atk-tueksikin, mutta eläkkeelle jäätyäni tiedot on pahasti rapsituneet, kun elämässä on muutakin tekemistä kuin tämä koneiden vahtaaminen ja jatkuva muutosten seuraaminen.

        Mutta kiitos "valaisevasta" vastauksesta.
        Täytynee sittenki käydä samaisella sivulla - mutta en tee sitä omalla koneellani.

        Jos löydät niin laittaisitko linkin tänne. Minä haluaisin kokeilla.


    • Lost soul

      Tässä on nyt joku flash-oikari? Mulla on tehnyt ton joskus ja se on korjaantunut flashin päivityksellä! Myös chrome on hyvä päivittää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe