Joka soitetaan minun hautajaisissani ehkä lähiaikoina.
http://www.youtube.com/watch?v=D_ewLnUNiIA&feature=related
Tässä yksi kipale
9
210
Vastaukset
- elähän nyt
ootko vakavasti sairas vai meinaatko ihan itse päättää päivät?
- ei tuollaisia
Joo tälläisiä viestejä aloittajalta edes täällä kukaan halua lukea
- maksako on
pettämässä vai pääkö sassaroi?
- kauankoruikutinodoti
Kauanko??
- piipaa-auto tulee :D
Onko sinulla vakavanpuoleisia sydänsuruja kontollasi?
- ap.
Älkää olko huolissanne,se meni jo ohi.On vain päiviä,että tuntuu justiinsa miltä tuntuu.
Heh ! Itsesäälissä rypeminen on välistä hel...vetin vapauttavaa. Pohjalta on taas mukava nousta reippaana ylös.
- Unohamurheet
Häntä pystyyn kaveri! Life goes on...mitä nyt murehit tuntuu pian joutavanpäiväiseltä asialta! Asioilla on tapana korjaantua sanoi äitemuori ja tää on aina pitänyt paikkansa! Tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;O)
- Häntä pystyyn vaan
On vaikeeta nousta ellei ensin kaadu :D!!!!Ps.On kyllä hieno biisi tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310