Joka soitetaan minun hautajaisissani ehkä lähiaikoina.
http://www.youtube.com/watch?v=D_ewLnUNiIA&feature=related
Tässä yksi kipale
9
249
Vastaukset 9
- elähän nyt
ootko vakavasti sairas vai meinaatko ihan itse päättää päivät?
- ei tuollaisia
Joo tälläisiä viestejä aloittajalta edes täällä kukaan halua lukea
- maksako on
pettämässä vai pääkö sassaroi?
- kauankoruikutinodoti
Kauanko??
- piipaa-auto tulee :D
Onko sinulla vakavanpuoleisia sydänsuruja kontollasi?
- ap.
Älkää olko huolissanne,se meni jo ohi.On vain päiviä,että tuntuu justiinsa miltä tuntuu.
Heh ! Itsesäälissä rypeminen on välistä hel...vetin vapauttavaa. Pohjalta on taas mukava nousta reippaana ylös.
- Unohamurheet
Häntä pystyyn kaveri! Life goes on...mitä nyt murehit tuntuu pian joutavanpäiväiseltä asialta! Asioilla on tapana korjaantua sanoi äitemuori ja tää on aina pitänyt paikkansa! Tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;O)
- Häntä pystyyn vaan
On vaikeeta nousta ellei ensin kaadu :D!!!!Ps.On kyllä hieno biisi tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459