En muista koska olisi ollut näin Rauhallinen ja hyvä olo :) ei minkäänlaista huolta tai murhetta, kaikki tuntuu vain niin hyvältä ja hymyilyttää :)) Minulla on se katse mielessäni, se kun katsoit sieltä ikkunasta niin pitkään minua, silloin tiesin :)
Olet se oikea
23
778
Vastaukset
- tuskin mulle,
mut koska tämä tuituilu tapahtui?
- tunnen sen <3
Minulla on aina, siis ennen joka kerta painanut jokin asia, mietityttänyt ja ollut sellanen epäilevä olo, mutta nyt on kaikki.... jotenkin tuntuu nyt niin hyvältä :)
- tuskin mulle,
Kumpa pääset viellä täältä pois siihen oikeaan elämään...
- pääsen kyllä
tuskin mulle, kirjoitti:
Kumpa pääset viellä täältä pois siihen oikeaan elämään...
Ei siitä tarvi murehtia :)
Hyvää yötä. - ed
pääsen kyllä kirjoitti:
Ei siitä tarvi murehtia :)
Hyvää yötä.Hyvää yötä.. toivottavasti et nuku onnes ohi.
- miten niin
ed kirjoitti:
Hyvää yötä.. toivottavasti et nuku onnes ohi.
Älä viitti nyt, mä menen hyvällä mielellä nukkumaan ja uskon tähän juttuun nyt ihan oikeesti, ihan sama mitä kirjoitat :)
- ed
miten niin kirjoitti:
Älä viitti nyt, mä menen hyvällä mielellä nukkumaan ja uskon tähän juttuun nyt ihan oikeesti, ihan sama mitä kirjoitat :)
Kai siihen oikean tietämiseen tarvitsee hieman enemmän, kuin pitkän katseen. Yleensä täytyy tuntea aika hyvin ennenkuin noin pitkiä johtopäätöksiä voi tehdä. Toivotaan et oikea sinulle, niin monet suhteet on vääriä. :(
- niinhän se on
ed kirjoitti:
Kai siihen oikean tietämiseen tarvitsee hieman enemmän, kuin pitkän katseen. Yleensä täytyy tuntea aika hyvin ennenkuin noin pitkiä johtopäätöksiä voi tehdä. Toivotaan et oikea sinulle, niin monet suhteet on vääriä. :(
Enpä ole ennen alkua pidemmälle päässytkään, mutta eipä ole tältä ennen tuntunutkaan :) aika näyttää.....
- saako kysyä?
Oletko nainen vai mies?
- m
.
- Thäänks
m kirjoitti:
.
Ooorait, kiitos vastauksestasi :)
- jos hän olisi
sulle se oikea, niin hän varmaan tuntisi myös samoin. Mutta ilmeisesti ei tunne, koska joudut yksinäsi täällä palstalla kirjoittelemaan ja haaveilemaan.
- tuntee hän
hän on myös ihastunut minuun, se näkyi kyllä selvästi :) varmistui se vielä täälläkin.
Eikä se ole mitään hetken ihastumista, se on kestänyt jo kauan, tiedän että hän on tosissaan ja se tekee minut hyvin :)))
- mietiskelen...
milloinkas hän on sinua pitkään katsellut? :)
- kesällä-syksyllä
ja tässä talven mittaan ollaan katseltu :) kovin kyllä silmäni pitävät hänestä ;)
- mietiskelen...
kesällä-syksyllä kirjoitti:
ja tässä talven mittaan ollaan katseltu :) kovin kyllä silmäni pitävät hänestä ;)
No koskas katsellaan taas? ;)
- ootko, etkä oo ;)
mietiskelen... kirjoitti:
No koskas katsellaan taas? ;)
Mistä tiedän, että olet hän ? :)
- mikä se voisi olla
ootko, etkä oo ;) kirjoitti:
Anna jotain vihjettä, josta vain molemmat tietävät...yhdistävä tekijä
- Siitä kun
ootko, etkä oo ;) kirjoitti:
otat muhun jotain yhteyttä/kontaktia ;)
- Eipäs nyt yritetä...
Siitä kun kirjoitti:
Se menee nyt niinpäin että sun sitä vihjettä pitää laittaa mulle!
- kerro nyt
Siitä kun kirjoitti:
Milloin viimeksi olen ottanut yhteyttä :)
- pitää nyt selventää
Aloitus menee RK:lle ....se hänen nimensä kait on? :o
Hemmetti kun en voi olla satavarma, se pitää vaan käydä kysymässä joskus, ei tämä muuten selviä :/- pitää vielä...
toivottavasti hän ei ole varattu :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472